Reacher Geplaatst 21 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2021 2 uur geleden zei Quinn: @Reacher wat game je eigenlijk? Monopoly. Serieus. Hartstikke leuk EN DAT DOET NIKS AF AAN MIJN HIPHEID HOREN JULLIE MIJ? Musashi en Quinn reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2021 En nu wandelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2021 Spirit, doe het niet. Je weet wat er van komt . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 februari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 februari 2021 30 minuten geleden zei Harp: Ik spel al sinds 2005 op jij bent.nl Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2021 Heerlijk een paar uur in de tuin geweest. Veel gesnoeid,wat een heerlijk weer zeg ! @spirit Ik schoot in de lach bij je bericht. Negatiever kan echt niet hè Meid, wat is er niet lekkerder dan heerlijk wandelen of fietsen met dit weer. Wij kunnen hier zelfs op het balkon zitten nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 februari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 februari 2021 Heb ook even echte trek gehad maar uitgezeten en is weer over. Ik heb mijn gedachten omgezet als ik eerder had van ik zal en ik wil wat drinken ga ik nu alle voordelen opsommen die het heeft en nog gaat krijgen. Tatum, rapilos en Quinn reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 februari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 februari 2021 1 minuut geleden zei Harp: Oh ja, natuurlijk, nu de zon weer schijnt herinneren de onderburen zich dat er een frituurpan op hun balkon staat. Krijgen we die ranzige walm weer iedere dag. Ik ga maar weer een rondje lopen. Ik ruik met fijn weer 7 dagen de BBQ van Poolse buren 2 deuren verderop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 21 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2021 Als jullie zelf nou eens een barbecue kochten. En een kettingzaag. En een drumstel. Ik verzeker je dat is de weg naar het grote geluk Bob en ikkanhet reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 februari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 februari 2021 5 minuten geleden zei bumperjim: Als jullie zelf nou eens een barbecue kochten. En een kettingzaag. En een drumstel. Ik verzeker je dat is de weg naar het grote geluk Wij hebben een buitenkeuken en ook een kettingzaag. Alleen geen drumstel wel een keyboard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 21 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2021 Een paar gitaren. Naar mijn mening geeft dat geen enkele overlast, slechts plezier en oorgenot. En ik heb een stoel op het balkon gesleept, telt dat als klussen? En als ik er straks afhaal friet eet, heb ik dan een buitenkeuken? Of een restaurant? lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 21 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2021 Hier ook buiten hele dag. Gesnoeid en vijver opgekuist. Met de handjes in het koude water in het zonnetje = eerste lenteritueel! Toch wel wat heimwee naar rosee of beaujolais of zo... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 21 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2021 Hell, wat zijn Belgen leuk! Gekuist... draagt u ook kleedjes @Musashi? Klinkt zoveel zwieriger dan ons Nederlands. Over de Beaujolais, misschien een lekkere koude limonade in elkaar draaien en die naar je eigen woonplaats noemen? Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 21 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2021 22 minuten geleden zei Quinn: lekkere koude limonade in elkaar draaien en die naar je eigen woonplaats noemen? Ok dacht ik m’n pompelmoes met tonic te prepareren...heeft m’n man de tonic opgedronken die ik speciaal voor mij gevraagd had grrr wordt met de minuut chagrijniger. Straks (nog maar s) sauna en bad denk ik... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 21 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2021 8 uur geleden zei Reacher: @Jannigje wat een eind fietsen zeg! En ja die tegenwind... Ik vind je lief Ik jou ook! Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2021 7 uur op pad geweest onverwacht na appje van een vriendin, heerlijk! Fietsen, uren wandelen en nog een uur op een bankje in de zon als toetje. Wat een heerlijkheid. De bolletjes bloeien, de vogeltjes zongen en een broodje Reeuwijkse paling to go. Groot klein geluk! Spirit ik heb jou ook lyrisch zien schrijven over dit soort zaken, dus fietsen en wandelen is het niet. je zus en drank, zijn eerder de boosdoeners, of liever, hoe jij je aanpast aan een ander. Kom op meid, knietjes afkuisen, en weer worden die je al was! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 21 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2021 7 uur geleden zei Kohtje: ik ging voor splinter. nu voor charlotte of rocky of renée snap nooit wat van die opdrachten.. en ik ben slecht in mensen doorzien. Nou lekker hoor Koh! Ik heb de aflevering van gisteren opgenomen en wilde vanavond gaan kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 21 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2021 Mooi @lady jane (dit zijn vermomde bloeiende bolletjes) lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 februari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 februari 2021 10 minuten geleden zei Jannigje: Nou lekker hoor Koh! Ik heb de aflevering van gisteren opgenomen en wilde vanavond gaan kijken. Ik ook ben nu aan het kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 21 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2021 Veel mensen krijgen zin om naar buiten te gaan met dit weer. En dat is ook goed, lekker wandelen en de weerstand opbouwen. Heerlijk en goed voor de mens. In het nieuws komen dan van die negatieve berichten, volle parken en stranden, parkeerplaatsen vol en wegen afgezet. Boa's die moeten controleren. Bah. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabienne1985 Geplaatst 21 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2021 Pff zo bijna deze dag overleefd, lijkt wel steeds of ik paniekerig ben ofzo. Maar zo goed mogelijk er niet aan toe gegeven wel een stukje gelopen en ben buiten in de tuin bezig geweest. Kwam mijn ex nog wat spullen brengen en de kids, maar toen kreeg ik echt helemaal dat paniekerige ( is afgelopen tijd nogal wat gebeurd dus zit veel spanning bij mij). Nu lekker zo een hete douche en dan filmavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 21 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2021 Goed van je hoor @Fabienne1985je gevoelens doorleven, benoemen en niet grijpen naar de verdoving! Way to Go!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 21 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2021 Ik heb ergens gratis een scoby kunnen fixen om eigen kombucha te kunnen brouwen. Zou m’n nieuwe gezonde koude drank kunnen worden. Het is gefermenteerde thee en je kan zelf smaken (kruiden) toevoegen. Iemand hier ervaring mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabienne1985 Geplaatst 21 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2021 7 minuten geleden zei Musashi: Goed van je hoor @Fabienne1985je gevoelens doorleven, benoemen en niet grijpen naar de verdoving! Way to Go!!! Klopt het is alleen dat ik me zo enorm duizelig voel enz, maargoed zal morgen vast wel weer wat beter zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 21 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2021 1 minuut geleden zei Fabienne1985: 9 minuten geleden zei Musashi: Klopt het is alleen dat ik me zo enorm duizelig voel enz, maargoed zal morgen vast wel weer wat beter zijn. Vroeg gaan slapen is altijd een oplossing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 21 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2021 Zojuist zei Harp: Je weet dat er altijd wel een klein beetje alcohol in zit? Oh is dat echt zo?? Nee dat wist ik helemaal niet!!! Oei wat nu? Had echt gedacht een goed alternatief te hebben gevonden!?! Over hoeveel % spreken we dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden