Spring naar bijdragen

Zondag 21 februari


ikkanhet

Aanbevolen berichten

4 minuten geleden zei adri02:

Nou, als ik in de spiegel kijk, zie ik daar iemand die in het verkeer zoveel mogelijk rekening houdt met zijn medeweggebruikers en weliswaar een grote tuin heeft maar geen balkmaaiers, bandschuurmachines, beregeningspompen, bladblazers, bladzuigers, boormachines, bosmaaiers, bouwradio’s, buxusscharen, cementmolens, cirkelzagen, drilboren, grasmaaiers, grastrimmers, grasscharen, grondboren, hakselaars, heggenscharen, hogedrukreinigers, houtklovers, kantmaaiers, kettinggravers, kettingzagen, maairobots, onkruidborstels, schoffelmachines, shovels, sleuvenfrezen, sneeuwblazers, stenenknippers, steenzagen, trilplaten, tuinfrezen, tuinpompen, verticuteermachines, vijverstofzuigers, vlakschuurmachines, waterpompen en zitmaaiers in de schuur heeft staan.

En waar baseer je het dan op dat bijv. mijn man die graag fietst geen rekening houdt met de medeweggebruikers? En tuin gereedschap hebben is niet verboden. Noem het op en wij hebben het.

bewerkt door ikkanhet
Link naar opmerking
Deel via andere websites

42 minuten geleden zei Harp:

En als het tegenzit hun baby ook, want je kunt niet vroeg genoeg beginnen met urenlang janken natuurlijk.

Dat moet echt vreselijk zijn! Ik was al zooo blij dat we zelf geen huilbaby hadden maar eentje die precies altijd sliep...laat staan dat het nog iemand anders zn baby is waar je last van hebt...ocharme jij!.

anderzijds een tuin kan ook net iets zijn waar je nog meer last hebt van buren...die van ons stoken heel graag nat hout en lopen graag in hun blootje rond..vooral in het voorjaar, wanneer de haag nog niet helemaal vol is, is dat ook niet echt appetijtelijk ;-) 

Goeiemorgen iedereen trouwens, wij trekken vandaag naar onze veldburen voor een kennismaking en om gemeenschappelijke projecten te bespreken rond agroforestry, grachten en kikkerpoel voor afwatering. Ze hebben ook 2 kindjes, een van dezelfde leeftijd als die van ons...zin in!

+ oefenen op de nieuwe step die ik gisteren voor kind gekocht heb, vallen en opstaan leerschool :-)

fijne zondag iedereen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei adri02:

Nou, als ik in de spiegel kijk, zie ik daar iemand die in het verkeer zoveel mogelijk rekening houdt met zijn medeweggebruikers en weliswaar een grote tuin heeft maar geen balkmaaiers, bandschuurmachines, beregeningspompen, bladblazers, bladzuigers, boormachines, bosmaaiers, bouwradio’s, buxusscharen, cementmolens, cirkelzagen, drilboren, grasmaaiers, grastrimmers, grasscharen, grondboren, hakselaars, heggenscharen, hogedrukreinigers, houtklovers, kantmaaiers, kettinggravers, kettingzagen, maairobots, onkruidborstels, schoffelmachines, shovels, sleuvenfrezen, sneeuwblazers, stenenknippers, steenzagen, trilplaten, tuinfrezen, tuinpompen, verticuteermachines, vijverstofzuigers, vlakschuurmachines, waterpompen en zitmaaiers in de schuur heeft staan.

 mooi assortiment op alfabetische volgorde.

maar je zegt dat je dat allemaal niet hebt.

daaruit maak ik op dat je niet 'de welkoop' bent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen. Kast staat, het was er maar één, in drie dozen met honderd kg verpakkinszooi. 

@Reacher hipster!

@Yana knuffel, huilen is soms helpend.

@Adrian het toverwoord is alsjeblieft

@adri02 en bedankt, na die lijst voel ik zowel onhandig als attent.

@ikkanhet rustig joh, je tenen zijn een beetje lang, lijkt het.

Nou, ik ga weer stil zijn op zondag. Later.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal.

zo ik ben blij als ik deze week achter me kan laten was echt vreselijk pittig en naar. Vanaf woensdag ga ik starten met antabuse ik heb een soort stok achter de deur nodig en wetende dat ik er heel ziek van kan worden hopelijk is dat voldoende, en daarnaast hard aan de slag met mezelf zodat ik hier sterker kan uitkomen. Nog een hele weg te gaan, maar ik ga ervoor. Nu zo eerst maar eens boodschappen doen en van het mooie weer genieten 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Quinn:

Morgen. Kast staat, het was er maar één, in drie dozen met honderd kg verpakkinszooi. 

@Reacher hipster!

@Yana knuffel, huilen is soms helpend.

@Adrian het toverwoord is alsjeblieft

@adri02 en bedankt, na die lijst voel ik zowel onhandig als attent.

@ikkanhet rustig joh, je tenen zijn een beetje lang, lijkt het.

Nou, ik ga weer stil zijn op zondag. Later.

Wie weet worden ze nog langer. :face-icon-small-shocked:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mogge..

ja, wakker hoor @lady jane.

zat nog even die lijst na te kijken.  de combinatie bouwradio en trilplaat bij de buren lijkt me dat

het het soort buren is waar ik niet zo één twee drie op af zou durven stappen...

maar hier valt het allemaal wel mee. wij hebben geen tuin en naast en achter ons hebben ze van die ommuurde

stadstuinen.  als iemand daar in z'n koffie roert hoor je dat omdat alles zo ingesloten is door de hoge huizen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O, op die manier. Ben ik tot op zekere hoogte met je eens. Maar om zes uur 's ochtends in een woonwijk een kettingzaag aan, tja... Leven en laten leven, maar je moet toch ook wat rekening met elkaar houden.

Een van de redenen dat ik nooit zo vroeg ga klussen. De andere redenen zijn dat ik dan A: nog slaap en B: niet klus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Quinn:

O, op die manier. Ben ik tot op zekere hoogte met je eens. Maar om zes uur 's ochtends in een woonwijk een kettingzaag aan, tja... Leven en laten leven, maar je moet toch ook wat rekening met elkaar houden.

Een van de redenen dat ik nooit zo vroeg ga klussen. De andere redenen zijn dat ik dan A: nog slaap en B: niet klus.

6 uur smorgens is ook niet de tijd ervoor inderdaad. Al was ik en ben ik vaak om  4 uur al op. Zal echt niet voor 8 uur smorgens gaan stofzuigen of iets anders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei Fabienne1985:

Goedemorgen allemaal.

zo ik ben blij als ik deze week achter me kan laten was echt vreselijk pittig en naar. Vanaf woensdag ga ik starten met antabuse ik heb een soort stok achter de deur nodig en wetende dat ik er heel ziek van kan worden hopelijk is dat voldoende, en daarnaast hard aan de slag met mezelf zodat ik hier sterker kan uitkomen. Nog een hele weg te gaan, maar ik ga ervoor. Nu zo eerst maar eens boodschappen doen en van het mooie weer genieten 

Zet 'op @Fabienne1985, je kunt het en  je bent nog jong! Het ligt anders als je 40 jaar verslaafd bent geweest.., dan ijlt de drankzucht nog veel langer na..! Jij bent er over een aantal maanden helemaal van af.! Zoek een leuke niet drinkende en niet rokende man en begin opnieuw. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Yana:

Valt nog mee dat je er geen 'vrouwtje' achter zet. 

Heb jij daar geen moeite mee @Yvonne om je zo te laten commanderen? Kennelijk niet. Nou ja, ik heb ruk geslapen en ben vreselijk chagrijnig wakker geworden, dat zal ook niet meehelpen.

Was echt niet zo bedoeld hoor..: ik ben nou eenmaal redelijk kort in mijn manier van communiceren. Mijn vriendin heeft daar ook wel eens moeite mee..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Tatum:

Goedemorgen, ik hoop dat ik de laatste dagpact heb gekopieerd en niemand heb overgeslagen. Zou de sfeer op het forum niet ten goede komen vandaag. :face-icon-small-shocked:

Daar gaat niemand hard van schreeuwen vandaag, want het is zondag.

@Adrian serieus, hoe oud ben je eigenlijk? Ongeveer plusminus? Je klinkt soms zo ontzettend jaren vijftig :wacko:

@Fabienne1985 goed bezig. Het valt niet mee, maar je grijpt zo te lezen alle hulp aan. Respect.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...