ikkanhet Geplaatst 21 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2021 Een echte goeiemorgen allemaal, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 21 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2021 Goedemorgen! Ik dacht dat het maandag was en dus bijna op moest staan. Maar het is zondag. Hoera! Terug mijn bed in en daarna genieten van de lente in de tuin en in het bos. Maar: alles oké @ikkanhet? Jouw opening van de dagdraad is wel erg vroeg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 februari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 februari 2021 1 minuut geleden zei Maja: Goedemorgen! Ik dacht dat het maandag was en dus bijna op moest staan. Maar het is zondag. Hoera! Terug mijn bed in en daarna genieten van de lente in de tuin en in het bos. Maar: alles oké @ikkanhet? Jouw opening van de dagdraad is wel erg vroeg... Zoals elke nacht jagen de nachtmerries me wéér eens mijn bed uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 februari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 februari 2021 Dan inderdaad lekker terug je bedje in @Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 21 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2021 Verdorie @ikkanhet. Die nachtmerries houden wel heel lang aan. In slaapcentra doen ze daar ook onderzoek naar. Misschien vragen bij huisarts om verwijzing? Wel lange wachttijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 februari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 februari 2021 Ja we zijn ons er nu ook in het verdiepen wat we hiermee kunnen doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 februari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 februari 2021 Vroeg opstaan heeft ook z'n voordelen. Gedoucht en aangekleed. Gewassen, was opgehangen en opgeruimd. Dus lekker op tijd naar mijn zoon samen een hot chocolate doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 21 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2021 Wow! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2021 Goedemorgen frummers, Kom maar op met weer zo'n mooie dag. Lekker de tuin in straks. Eerst een bakje natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2021 DAGPACT: Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 februari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 februari 2021 Ik zit mobiel, zou je mij er bij kunnen zetten @Yvonnebvd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2021 Tuurlijk @ikkanhet DAGPACT:Yvonne Ikkanhet ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 21 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2021 (bewerkt) Goedenmorgen allemaal.. Ik heb weer eens lekker geslapen..! Dat mag wel in de krant.. Sinds ik verhuisd ben en van de drank af ben heb ik gemiddeld gesproken maar slecht geslapen.. Yvonne, zet mij ook maar weer op het Dagpact.. 21 februari 2021 bewerkt door Adrian Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2021 Goeie morgen, Vandaag 18 gr. dus dadelijk naar buiten, het terras goed schoon maken. 'T is vandaag lente mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2021 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2021 Goedemorgen! In het bijzonder even @Harp en @Quinn Jongens wat ben ik blij jullie hier weer terug te zien! (En nou hou ik erover op) Maar dat jullie het weten! Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2021 Goedemorgen Adrian, Bolletje en Lika. Ja, lekker in de tuin aan de slag Bol. Ik pak op zondag trouwens alleen dingen aan die geen geluid maken. Geen gemaai, geen gezaag, geen geschrob .... Ik gun iedereen tenminste 1 dag in de week lekker buiten kunnen zijn zonder al die klusgeluiden... DAGPACT:Yvonne Ikkanhet Adrian nancy en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2021 6 minuten geleden zei Lika: Goedemorgen Goedemorgen Liefka! Volgens mij kun jij wel een knuffel gebruiken. Nieuw huis wat naast alle voordelen wat dingen heeft waar je je aan aan zult moeten passen. Dat heftige werk van je. Al die verplichtingen ernaast... Hier: Ik doe Valentijnsdag nog even over Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2021 Ik heb Socrates alweer bij het oude huis moeten ophalen waar hij luid zat te mauwen. Had wel iets heel treurigs Yana en Lieke7777 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2021 En dan die dikke rode billen in zo’n draagmand persen ( nee het is geen baviaan maar een grote rode kater) was ook geen pretje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 21 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2021 23 minuten geleden zei Adrian: Yvonne, zet mij ook maar weer op het Dagpact.. Valt nog mee dat je er geen 'vrouwtje' achter zet. Heb jij daar geen moeite mee @Yvonne om je zo te laten commanderen? Kennelijk niet. Nou ja, ik heb ruk geslapen en ben vreselijk chagrijnig wakker geworden, dat zal ook niet meehelpen. Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2021 Had ik al goedemorgen gezegd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2021 Hihi.. had ik Reacher nog helemaal niet gezien .... jij ook een goedemorgen Reacher. En als we nou toch bezig zijn met knuffels: dikke knuf voor jou. (Had ik al lang een keer willen geven, maar kwam er nooit van). Blij dat je met regelmaat hier bent. En bewondering voor jou! En ja, kan me indenken dat het jou treurig maakte dat Socrates naar zijn oude huis was teruggelopen. Hij gaat vast nog helemaal wennen hoor, maar voorlopig heeft hij dus een beetje heimwee nog... Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2021 Hahahaha, goedemorgen Yana... bakje speciaal voor jou dan maar. En hmmm, nee, zo heb ik er niet zoveel moeite mee. Maar als het woord 'vrouwtje' er achter was gezet had ik hem een klets gegeven... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2021 2 minuten geleden zei Yvonne: Hihi.. had ik Reacher nog helemaal niet gezien .... jij ook een goedemorgen Reacher. En als we nou toch bezig zijn met knuffels: dikke knuf voor jou. (Had ik al lang een keer willen geven, maar kwam er nooit van). Blij dat je met regelmaat hier bent. En bewondering voor jou! En ja, kan me indenken dat het jou treurig maakte dat Socrates naar zijn oude huis was teruggelopen. Hij gaat vast nog helemaal wennen hoor, maar voorlopig heeft hij dus een beetje heimwee nog... Dank je wel Yvonne! Dat doet me goed om te lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden