Spring naar bijdragen

Za 20 feb 21


bumperjim

Aanbevolen berichten

Mogge allemaal

Vroeg op. Eerst hond uitlaten, dan zonder hond naar de hondenclub want dat kan niet meer sinds de heupdiagnose :( Ik ga dit niet wekenlang doen, lesjes draaien zonder dat mn eigen hond meedoet. Of ik moet een "light" versie verzinnen maar ik heb nog geen ideeën.

In de tussentijd ben ik dus weer beland in een situatie waar ik op zaterdag om 6 uur uit bed stap om mn hond uit te laten van 7 tot 8 en dan het terrein voor te bereiden om om 9 uur te kunnen beginnen. "Goh bumperjim wat je toch niet allemaal doet voor de club" (dat zegt dus niemand) en als je er een keer niet bent dan is het oei ingewikkeld want wie moet dan alles doen??

Déjà vu. Wel vaker op een club gezeten waar ik op een gegeven moment kom "bovendrijven" als degene die gemotiveerd is en dan gaat de rest lekker freewheelen. 
Stapje terug doen. Volgende week skip ik maar weer. 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei bumperjim:

Déjà vu. Wel vaker op een club gezeten waar ik op een gegeven moment kom "bovendrijven" als degene die gemotiveerd is en dan gaat de rest lekker freewheelen. 
Stapje terug doen. Volgende week skip ik maar weer

Goeie morgen,

wil wel reageren want vind het rot voor je en ook omdat het wel herkenbaar is, niet id hondenclub maar ih algemeen: je doet iets omdat je het leuk en/of nodig vindt maar anderen gaan dit dan nemen als ‘evident’ en nemen het dan ook nog kwalijk als je het dan niet meer wil doen/ doet...omgekeerde wereld is dat!

bewerkt door Musashi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

46 minuten geleden zei Bob:

Al gevonden. Verstopte neus en zo. Had ik natuurlijk direct moeten opzoeken.

Vervelend. Hoop voor je dat het snel overgaat.

Het zou mss ook wel allergie van pollen en zo kunnen zijn...dat begint blijkbaar ook nu zowat....het is niks ernstigs maar je kan je er wel wat belabberd door voelen en het is gewoon wat lastig...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers, 
Weekend, yess! 
Gek, dat ik het weekend nog altijd zie als vrije dagen, terwijl ik toch al een paar jaar geen betaalde baan meer heb :) 
Heel herkenbaar trouwens @bumperjim, zelfs de hondenvereniging, hahaha. 
En jaaaaaa @Bob, goed idee. Ook voor de Kilokiller te zijner tijd. :P
Straks lekker in de tuin aan de slag. 
Nu eerst een bakje. 
image.png.630c5541e57de5c9470c01feb8cefcc0.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat leuk trouwens die link naar de naamverklaringen Quinn, was ik helemaal vergeten... 

En ik zal duimen dat je de kast in elkaar krijgt vandaag... 
Is vast geen Ikeakast geweest, want dat is alleen maar een kwestie van de handleiding regel voor regel volgen. 

bewerkt door Yvonne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Yvonne nee, niet Ikea, maar er zit wel een handleiding bij. Die ik echt niet snap. Maar goed, c komt vandaag en die heeft gereedschap, dus het zal wel in orde komen.

@Musashi ja klopt. Toch een gek idee dat er vrouwen zijn met mijn naam. Zo seksistisch van me. (Wat ziet dat woord er raar uit zo, schrijf ik het verkeerd?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh boy, ja, ik geloof onderhand dat Ikea echt de enige is die goede handleidingen voor zelf-in-elkaar-zetten-spullen kan maken. 
Sterkte en succes dan maar. 
Jullie komen er vast wel uit samen, het resultaat zal misschien ietsjes anders zijn dan de fabrikant bedoeld had, maar dat mag niet bommen, 
als het ding maar staat vanavond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier onrustig, weer akelig gedroomd en gisteren veel trek gehad.
Maar niets gehad en mijn man uitvoerig verteld dat als het zover komt hij zich niets van dat zielige snoetje moet aantrekken. En zeggen ik haal niks voor je. Heb gezegd hou erna nog meer van je als de trek weer weg is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Bolletje en Ikkanhet.
Ja, rust nemen Lika, rust maken... 
Iets met veel hooi, een gespannen boog en noem maar op..... 
Heel goed Ikkanhet, nu hopen dat hij zich er echt aan gaat houden... 
En we hebben een jarige in ons midden vandaag: 
post-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpg
Cleo, van harte gefeliciteerd, maak er een fijne dag vanAfbeeldingsresultaat voor boeket rood paars
Geniet samen met jouw man en kinderen... images?q=tbn:ANd9GcTfzX_mV-7WZwJg-k_Xfe6A29BWPP0RTelyoUixxJk0FgoEtYyCiB699ox92Bp2SOKphvxrT1I&usqp=CAc
Het is nou eenmaal een raar jaar, de visite komt volgend jaar wel weer.... 
post-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...