Smaragd Geplaatst 11 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2021 Zij had al eerder meer gepost en benoemde dat ze probleem met alcohol had. Ken haar al langer dan een jaar/jaren? Zij was ook opgenomen maar goed ik heb genoeg aan mezelf, kan niet iedereen redden. Maar gemeen is het wel. En dan Jim weer stoer doen , hou ik niet van macho. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 11 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2021 (bewerkt) Niet in detox maar een psychiatrische crisis opname. Ben ik nou de enige die mij dit kan heugen? Zij heeft ook kinderen. Haar man gooide haar het huis bijna uit. Kabouter zie ik ook steeds dus als jullie meer weten, vertel het mij dan weten jullie meer dan ik. 11 februari 2021 bewerkt door Smaragd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 11 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2021 Ok helder waarom en hoe het draadje weg is gehaald . Ws zelf account laten verwijderen dan . Jammer had haar graag een privé bericht nog willen sturen aangezien ik ook dezelfde situatie gezeten heb . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 11 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2021 Ik ken haar niet @Smaragd ben daar niet lang nog voor hier op forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 11 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2021 3 minuten geleden zei Smaragd: Zij had al eerder meer gepost en benoemde dat ze probleem met alcohol had. Ken haar al langer dan een jaar/jaren? Zij was ook opgenomen maar goed ik heb genoeg aan mezelf, kan niet iedereen redden. Maar gemeen is het wel. En dan Jim weer stoer doen , hou ik niet van macho. Niemand is gemeen geweest voor zover ik weet maar soms krijg je de wind van voren hè. Daar is niks macho aan. En als iemand dan meteen weer weg is dat is dan jammer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2021 De moderator verwijdert echt niet zomaar een heel account Smaragd... Dus maak je niet kwaad. En ja, ze is hier al jaaaaaren geleden voor het eerst geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabienne1985 Geplaatst 11 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2021 1 uur geleden zei Smaragd: Wil je niet weten @Fabienne1985 ga nu echt slapen. Je bent mij er eentje. Je verheerlijjkt het drinken! No go. Jij weet dat ook wel. Hoofdpijn van het niet drinken Grappenmaker, kan je wel wat aandoen maar ik doe het niet. Nog niet. Kom op toon je power. Ik ga slapen. Heb kje ook co-ouderschap?:) Hou je goed. Oh dat zal ik vast doen ja. Ik heb co ouderschap inderdaad. En natuurlijk snap ik je stijd met drank als geen ander. Momenteel gaat het laten staan goed. Maar kan morgen zo anders zijn, dag per dag zeg ik maar weer. Voor nu heerlijke dag gehad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 11 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2021 1 minuut geleden zei Lieke7777: Ik ken haar niet @Smaragd ben daar niet lang nog voor hier op forum. Klopt het was heel lang voordat jij kwam hier. @bumperjimsnap je deels maar als iemand echt zoiets open gaat posten, vind het echt niet kunnen maar goed. Ik hoop dat ze het echt zelf heeft verwijderd, kan mij niet voorstellen dat de @moderator dat doet. Zo worden mensen weggezet of voelen zich genoodzaakt dat te doen, vind het niet kunnen maar goed. Er is al zoveel schaamte. En dan door mede forummers zo weggezet te worden, nee vind dat niet kunnen sorry. Weerwoord wel en tegenstand etc. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2021 Kom op Smaragd, maak het niet heftiger dan het is. Deze dame heeft op betreffend draadje veel reacties op haar verhaal gekregen, welgemeende raad en commentaar. Alleen niet dát wat zij graag wilde horen. Dus laat de moderator er echt maar buiten. bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 11 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2021 (bewerkt) @Yvonne hoop dat ze het zelf heeft gedaan, voorheen moest je weken/maanden lang smeken of je account verwijderd kon worden. Sta hier echt van te kijken maar goed. Ik moet het los laten. Leerpunt voor mij weer.. Kan het niet uit staan volgens mij heb ik haar zelfs of fb 11 februari 2021 bewerkt door Smaragd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 11 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2021 (bewerkt) 6 uur geleden zei Bor: Ha wat toevallig. Ik haat puzzelen, daarom doe ik nu een Zweedse puzzel in de plaatselijke krant. Omdat ik me erger aan die mannen hier. Kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst, zo niet, voor het eerst gepuzzeld heb. Strijdperk, 5 letters. Eindigt op A. Iemand? Arena 11 februari 2021 bewerkt door Lika Mosterd na de maaltijd lady jane en Quinn reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2021 Ja, echt loslaten Smaragd. Net zoals je het verhaal van de broer van C zult moeten loslaten.. Laat gaan. En nee, niet gezellig met die man gaan praten over de mooie tijden, niet nu en niet later. Afserveren die persoon, maar ook in jouw koppie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2021 Wat was het heerlijk weer vandaag eindelijk. Heb lekker met de hond gewandeld en ben volgens mij zelfs een beetje verbrand in mijn gezicht, combinatie van de zon en de intens witte sneeuw... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 11 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2021 Zojuist zei Yvonne: En nee, niet gezellig met die man gaan praten over de mooie tijden, niet nu en niet later. Afserveren die persoon, maar ook in jouw koppie. Meen je dit echt? Ik dacht over een jaar ofzo, als herdenking. Er waren wel ooit goede tijden afgezien van het laten stikken en in de steek laten van C. Ben altijd neutraal geweest dat is ook niet best ws. Moeder van C moet nog uitgestrooid worden. Die broer dus niet betrekken hierin? Dacht dat ik dat moest doen maar mijn jongste broer zegt hetzelfde als jij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabienne1985 Geplaatst 11 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2021 Yes heel trots moment. Ben vandaag sinds lange tijd weer buiten het dorp geweest en met de kinderen wezen sleeën volgende stap is de snelweg weer en vooral het stuk waar ik mijn paniek aanval heb gehad. Stapje stapje ga ik bereiken wat ik wil Smaragd, rapilos, Von en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2021 Ik zelf zou het niet doen Smaragd. Ik ben niet haatdragend, verre van dat, maar zoals ik lees hoe hij C heeft laten vallen... Dan zou het boek voor mij dicht gaan, dan zou ik er echt klaar mee zijn. Dan heeft zo iemand te veel verdriet veroorzaakt. Dat zou ik heel rustig aan hem meedelen, zonder boosheid of wat ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2021 Maar uiteraard, moet het iets zijn waar jij zélf achter staat, dat kan ik niet voor jou bepalen en jouw broer ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2021 Zó! daar mag je inderdaad trots op zijn Fabienne... top. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 11 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2021 (bewerkt) Dat is waar ik moet hetzelf beslissen, liefst strooi ik zijn moeder samen met C uit. Zelf alleen op een plekje hier in de buurt in de lente. Waar ik zelf rustig ook naar toe kan gaan. Dank @Yvonneis ook niet voor hier. Ws ga ik er ook nog bij drinken en strooi ik het verkeerd uit. Velen bedoelen het goed. Eerst maar mijzelf staande houden. Nog meer belangrijk djw btw. Door Fb zag ik je al vaker langs komen, zo zie je maar hoe geroddel gaat. Jij mag op mjn fb als je dat wil. Klinkt heel kinderachtig maar zou ik veilig en leuk vinden 11 februari 2021 bewerkt door Smaragd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 11 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2021 Knap van je @Fabienne1985 dat is coping! Ken het, stap voor stap. Goed bezig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2021 Smaragd, vergeet niet dat wij het ook vaak niét eens zijn... dat je ook af en toe behoorlijk kwaad op mij bent en omgekeerd ook wel... dus misschien is dat niet zo'n goed idee.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2021 51 minuten geleden zei Smaragd: Volgend jaar ben ik er niet meer denk ik. @Lonster bami lekker mmmmmm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 februari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 februari 2021 50 minuten geleden zei FILOU: Heb ook het draadje niet meer teruggevonden Jammer dat ze vertrokken is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 11 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2021 Ik dender er maar weer eens tussen door, sorry... Vandaag is mini 3 maand oud. Elke dag wordt ze nog leuker. Maar wat gaat het snel. Deze week weer aan het werk geweest. Het is wennen, maar ben wel tevreden. Ik ben hier minder, heb weinig anders te vertellen, laat staan tips. rapilos, bumperjim en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 februari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 februari 2021 Ik heb ook al de hele dag zin in een drankje maar heb het niet genomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden