Spring naar bijdragen

Donderdag 28 januari 2021


ikkanhet

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei Bor:

Morninkjes..

Ik ben gister maar niet meer aangehaakt op de dagdraad. Het thema ouders/ ouderschap. Want ik schrijf dan alleen de negatieve dingen op terwijl als ik de positieve dingen op zou schrijven krijg je een heel ander verhaal dat je zou denken dat gaat over geheel iemand anders.

Had geen zin het verleden in te duiken en al die negativiteit. Ik ben hier en nu, vandaag is vandaag.

Hier hetzelfde dus heb ook mijn mond maar gehouden. :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

53 minuten geleden zei rapilos:

Gedsie, ben ik weer weggezakt op het dagpact
Kan ook niet anders dan citeren
Van dat knippen en plakken snap ik geen bal :(

Als je het wilt leren, leg ik het met liefde uit. Je kan het, ik weet het zeker. Dan moet je even zeggen of je instructies wilt voor phone of laptop/pc. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zit misschin in de lucht, bor. kan rechts ineens alle vingers heel klein beettje bewegen. heel klein beetje i s begin van herstel.

links wijsvinger nog niet.

wel komt zeurende zenuwpijn rechts weer treug jammer genoeg.

stress / knijpballetje maakt overuren. krijg er gewoon beetrje stress van..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen. Zo aan de maaltijd van de dag. Goed geraden ja. Misschien straks naar buiten. Moet ik wel eerst douchen. Of ii blijf binnen, kan ook. 

DAGPACT:
Johan54
Ikkanhet
Adrian
Yvonne
Musashi
Rapilos

Quinn voor de rest van vandaag als dat okay is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, net team meeting gehad (op afstand natuurlijk), moest van de chef iedereen iets positiefs/succesvols melden over 2020. Ik begrijp de bedoeling wel maar ik vind het een beetje goedkoop truukje want dan lijkt het net alsof alles prima gaat. Terwijl voor mij het meest positieve van 2020 is dat het voorbij is. En dan voel je je niet echt gehoord. Maar goed. We gaan gewoon door :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Yvonne:

Met mij gaat het goed hoor @Johan54, dankje.. 
Ik vermaak me altijd wel. 
De avond met die erge rellen hebben diepe indruk op mij gemaakt, 
maar inmiddels is de ergste hectiek wat gezakt en is mijn humeur ook weer helemaal prima. 

 

Ja die rellen waren heftig, maar slechts een handvol tuig. Je ziet dat het nu al rustiger blijft. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tis geen partypoepen, ieder maakt het anders mee. Wij hebben 2 strenge lockdowns gehad en een 3e in de pijnlijn voor over een week, mn beide verenigingen liggen op apegapen, ik zie mn collega's weinig meer, mn familie al helemaal niet. Als ik niet fanatiek was doorgegaan met sporten had ik alweer op een fles per dag gezeten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...