Musashi Geplaatst 8 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 april 2021 Idd zo werken die ‘gedachten’ dus bij mij...die moet ik leren herkennen en dan beseffen dus dat het ‘maar mijn gedachten zijn’ en niet zeker dat dat is wat jij bedoelt en helemaal al niet dat dat de realiteit is... in wezen is dat dus dezelfde gedachte-oefening als die van alcohol die zegt ‘’nu wil ik het wel, nu verdien ik het, nu het ik dit of dat meegemaakt’, nu dit nu dat... dat dus helemaal...al die gedachten leren herkennen en laten overwaaien of zich voorbij laten slepen want sommigen zijn Idd mega hardnekkig!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 8 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 april 2021 Maar toch dank je voor het compliment want dat denk ik nu dat het dan mss wel was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 8 april 2021 Rapport Share Geplaatst 8 april 2021 14 minuten geleden zei Musashi: Maar toch dank je voor het compliment want dat denk ik nu dat het dan mss wel was heel goed En graag gedaan,..ik meende het ook Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 9 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 En dat is dan al 7 dagen geleden! De helft van een half jaar seg, Ring the Bells! Lieke7777, bumperjim, Sjir en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 10 uur geleden zei Musashi: En dat is dan al 7 dagen geleden! De helft van een half jaar seg, Ring the Bells! RING THE BELLS PARTY bij @Musashi Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 11 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 (bewerkt) Thoughts for today 11 april 2021 bewerkt door Musashi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 11 april 2021 Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 Mooi.... Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 11 april 2021 Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 (bewerkt) Lean into the light bedoel ik met name 12 april 2021 bewerkt door Reacher Automatische correctie maakte er iets anders van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 11 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 11 april 2021 Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 Mooi de helft van een half jaar gefeliciteerd . Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 12 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 april 2021 (bewerkt) 12 april 2021 bewerkt door Musashi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 april 2021 Rapport Share Geplaatst 12 april 2021 Hoe gaat het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 12 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 april 2021 Dank je @Reacher niet zo goed denk ik...(tranen) ik doe zo hard mijn best echt zo hard...zoals ik schreef structuur voor mezelf is veel moeilijker voor mezelf als ik niet voor iemand moet zorgen...nog niet gegeten vandaag...wel gerookt...sebiet komt m’n man thuis gaan we wat samen ons verwennen...mag wel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 april 2021 Rapport Share Geplaatst 12 april 2021 Je hebt ook veel op je bordje Herkenbaar van die structuur. Fijn dat je straks lekker samen bent, kunnen jullie even voor elkaar zorgen. Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 12 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 april 2021 Heb wel tussen de hagel en sneeuw- en huilbuien door planten gezaaid..en maar janken...dat is therapeutisch denk ik.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 april 2021 Rapport Share Geplaatst 12 april 2021 17 minuten geleden zei Musashi: Heb wel tussen de hagel en sneeuw- en huilbuien door planten gezaaid..en maar janken...dat is therapeutisch denk ik.. Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 12 april 2021 Rapport Share Geplaatst 12 april 2021 Janken is voelen is verwerken is therapeutisch. Maar dat maakt het nog niet plezierig. Sterkte Moes, heb het fijn straks samen. Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 12 april 2021 Rapport Share Geplaatst 12 april 2021 1 uur geleden zei Musashi: zoals ik schreef structuur voor mezelf is veel moeilijker voor mezelf als ik niet voor iemand moet zorgen... Dit is het meest herkenbare op het forum wat ik ooit heb gelezen. Werkt precies zo ook bij mij! Dank voor het delen, hou je bijeen Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 12 april 2021 Rapport Share Geplaatst 12 april 2021 Liefs. Ik lees je Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 12 april 2021 Rapport Share Geplaatst 12 april 2021 @Musashi, vechter! Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 @Musashi Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 13 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 Dank allemaal. Ja het is moeilijk...mijn verwekker zei altijd: jullie leren van mij hoe het niet moet...ik heb dat altijd heel verwarrend gevonden want ja dan wisten we wel hoe het niet moet maar hoe moet het dan wel...je gevoel volgen...ja ook heel makkelijk als je het contact met je gevoel zo kwijt bent... het boek dat ik nu lees ‘in den beginne was er opvoeding (citaten hierboven) is wel heel confronterend vooral dan over m’n eigen opvoeding en zoals Etty zegt, hoe dat eigenlijk generaties lang wordt doorgegeven (zwarte pedagogie) als er niet een is die bewust wordt en over gaat naar witte pedagogie...het eerdere boek van haar moet ik nog lezen maar kwam net de volledige titel te weten: het drama van het begaafde kind, een studie over het narcisme...heb nu al het idee dat dat boek ook wel een eye opener gaat kunnen zijn waarbij nog meer onbewuste mechanismen zullen worden naar boven gehaald...het is pijnlijk, verdrietig, emotioneel, diep,...om dat allemaal zo te door spitten en om te woelen maar oh zo noodzakelijk als ik er op een goeie manier wil kunnen zijn voor mijn dochter en haar voor de geschiedenis en toekomst wil leren behoeden, sterken en haar laten groeien zoals ze is en niet zoals wij willen dat ze wordt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 Knuffel. Ik herken het. Wou wel zeggen dat het beter wordt, maar ik weet niet wanneer. Maar je leert er beter mee omgaan. Het ligt niet aan jou. Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 51 minuten geleden zei Musashi: Dank allemaal. Ja het is moeilijk...mijn verwekker zei altijd: jullie leren van mij hoe het niet moet...ik heb dat altijd heel verwarrend gevonden want ja dan wisten we wel hoe het niet moet maar hoe moet het dan wel... Tis vooral ook cynisch Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 13 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 4 minuten geleden zei Quinn: Knuffel. Ik herken het. Wou wel zeggen dat het beter wordt, maar ik weet niet wanneer. Maar je leert er beter mee omgaan. Het ligt niet aan jou. @Quinn dank je! Ik was net ah denken aan jou. Je schreef eerder over fysiek misbruik en mishandeling. Dat kan ik oprecht zeggen dat ik dat niet herken. Maar kan me niet van de indruk ontdoen dat mijn psychisch misbruik en mishandeling (ja zo kan ik het wel noemen) toch deels dezelfde desastreuze gevolgen heeft (gehad)...erdoor makker...we moeten erdoor!! Van naar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden