Lika Geplaatst 16 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2021 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 16 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2021 Goedemorgen! Heeft iedereen die in Nederland verblijft zijn snowboots en slee klaargezet? nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2021 Goedemorgen frummers, Het is inmiddels al licht... Ik kom heel even een bakje neerzetten, heb de afgelopen twee dagen niet meegelezen, dus kan op niemand reageren... Hoop later op de dag nog even langs te komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 16 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2021 Goedemorgen! Niks te zien, maar wat nog niet is kan nog komen. Nu aan de schoonmaak en de wekelijkse boodschappen halen. Vanmiddag wandelen, laat de sneeuw maar komen. @Smaragd veel sterkte in deze moeilijke periode Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2021 Moghu, Dadelijk eerst maar met de scootmobiel boodschappen doen voor de sneeuw hier komt en ik ga schuiven. Maar eerst een bakkie. VOOOOOON KAN IK ER EEN KRIJGEN. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2021 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2021 voor vanavond heb ik me aangemeld om de vrienden van amstel live mee te gluren. heb ik die ook eens gezien, gehoord, of als achtergrondsbehang gehad tijdens wie is de mol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 16 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2021 Ook goede morgen allemaal. Laat de sneeuw maar komen, kan ik mooie foto's van mijn boerderijtje maken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 16 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2021 2 minuten geleden zei Adrian: Ook goede morgen allemaal. Laat de sneeuw maar komen, kan ik mooie foto's van mijn boerderijtje maken.. Vandaag eens geen drankzucht. Dat mag wel in de krant. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 16 januari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 januari 2021 Oh ja. Gisteren een heel stuk op mijn elektrische fiets gereden. De eerste is inmiddels gestolen, dus nu kan ik pas weer. Voor mij hét verschil tussen prettig bewegen of bewegen met pijn. Opeens kan ik weer. Zie ik weer hoe fijn fietsen is. Ik hoop weer conditie en kracht op te gaan bouwen. Toch een beetje trots op mezelf. Want ik heb óók nog geoefend met fiets in de metro. Dus dat kan ik nu ook. Hoe stom het ook klinkt misschien. Voor mij zijn het deze wellicht kleine oefeningetjes die belangrijk zijn me vrij en comfortabel te voelen. Dit stapje durf en kan ik. Nu de volgende...enz. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2021 goh Adrian, ik dacht net; eindelijk een leuk bericht komt die drankzucht alsnog om de hoek, maar goed GEEN is het belangrijkste woord in die zin dus gefeliteerd! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2021 jee Lika, al zo snel gestolen? lag ie ook aan de ketting? Ik doe dat wel bij mijn electra, maar gebruik m nu het kouder wordt nauwelijks. wel verzekerd, hoop ik? Ja vast wel, jou (een beetje) kennende Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 16 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2021 Goedemorgen dat is minder een gestolen fiets zeg .. Zo vandaag vrij na 2 werkdagen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2021 Goedemorgen allemaal, Vannacht heeft de hele nacht de verwarming aan gestaan, terwijl ik de knop uitgedraaid had Dat ding spoort niet dus Hij was dus gloeiend heet vanochtend toen ik op stond, terwijl de knop dicht gedraaid was weer helemaal opengezet, en toen weer dicht en toen ging het ineens wel afkoelen Stom ding, als dat zo blijft, maandag de VVE maar bellen Zonde van mijn geld als dat ding de hele nacht blijft loeien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2021 Ik zet mijn e-bike ook altijd dubbel op slot na aanraden van vriend Ik vind het eigenlijk een beetje belachelijk dat dat schijnbaar noodzakelijk is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2021 Heb ik ook gehad Rapi met de verwarming wat hoger zetten. Raar hé? Heb hem daarna eerst lager gezet en daarna weer wat hoger. Nooit geen last meer van gehad. Weet nog steeds niet hoe dit komt. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 16 januari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 januari 2021 (bewerkt) 5 uur geleden zei lady jane: jee Lika, al zo snel gestolen? lag ie ook aan de ketting? Ik doe dat wel bij mijn electra, maar gebruik m nu het kouder wordt nauwelijks. wel verzekerd, hoop ik? Ja vast wel, jou (een beetje) kennende Ja, aan de ketting in een afgesloten stalling....ik lease deze fiets. Betaal me blauw, maar geen bezit en geen zorg wat dit soort dingen betreft. Dus gewoon een andere. Na een jaar loopt mijn contract af. Als ie bevalt en niet vaker is/wordt gestolen, kan ik hem overkopen. Of langer leasen of een vierdehands ergens vandaag scharrelen. Dan weet ik wel zo'n beetje wat ik wil en hoe ik hem precies ga gebruiken. Dus geen zorg @lady jane. Ik ben zelf heel tevreden met mijn lease keuze. Maar nu ligt ie wel aan 2 kettingen.... 16 januari 2021 bewerkt door Lika lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2021 Goedemiddag. Ik wacht op de sneeuw, dan ga ik de kleinkinderen ophalen met de slee waar hun vader vroeger ook op gezeten heeft . Eindelijk. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 16 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2021 Goedemiddag Ik hoop ook op sneeuw, zo sfeervol vind ik dat. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2021 Lekkerbekje, gebakken aardappels en winterwortelen in plakjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2021 Witlof met ham en kaas. Aardappelschijfjes uit de air fryer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 16 januari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 januari 2021 Chinees Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2021 het voorprogramma van vrienden van amstel(0%) is begonnen en vanaf 20.15u begint het dus. Je kunt gratis een E-ticket aanvragen via ahoy.nl via Beau gisteren vast een voorproefje gehad, en dat smaakt naar méér. fijne avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 16 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2021 Hier ook gwwn sneeuw van betekenis ' zag iedereen verwoed proberen vandaag nog een slee te bemachtigen via facebook groepen .. hebben ze er niets aan .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 16 januari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 januari 2021 Jongste heeft hier de hele dag op de bank naar buiten liggen kijken. Vol vastberaden verlangen en verlangende vastberadenheid. WANNEER??? En haar geduld (nou ja...?) werd beloond. Sneeuw. Rare omslag vandaag bij mij. Van geïrriteerd zonder reden naar zeer tevreden zonder reden. Zomaar. Zomervakantie geregeld. Weekje Wadden. De rest gaan we fietsen of beetje pielen in de buurt. Leuk genoeg! Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden