Spring naar bijdragen

Zaterdag 16 januari 2021


Lika

Aanbevolen berichten

Die elfsteden tocht ach  al die er ooit  nog  komen  .. @Renaldo61   de boel moet goed bevroren  zijn ivm de grote  capaciteit  mensen die er  dan overheen  schaatsen .. 

Herken  het ook  wel @Lika    tevreden   geïrriteerd  wisselt  elkaar af en ook zonder  reden ..    kan mij ook opeens zo klein  kwetsbaar voelen ..  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zomervakantie   iig  heb ik de goedkeuring  gekregen  voor de 1 ste 3 weken ..   als gezin weer op pad weten al wel wat we willen maar durf  eigenlijk  ook geen opties  te gaan nemen ( we willen naar Frankrijk  zoals gewoonlijk  ) maar wil ook niet  op vol stuiten als ik wil gaan boeken  )  willen  dit jaar iig  starten  bij de oceaan  waar ik vorig  jaar  met mijn man samen geweest ben denk dat de jongens   de oceaan  ook erg leuk zullen vinden net als het beklimmen van dune de pilat ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren door 30 cm sneeuw gebaggerd op sneeuwschoenen 5 uur lang, kan ff geen sneeuw meer zien :D  Je moet er wel voor naar 1000m hoogte. Hier ligt niks althans gisteren, ik meen wel door het raam wat witte daken te zien vanochtend maar meer dan anderhalve vlok zal t niet zijn. 

Ik zal t zo eens nader bekijken met de viervoeter. Die is helemaal door t dolle in de sneeuw, hoewel gisteravond wel verdraaid kalm om niet te zeggen afgepeigerd...

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...