Spring naar bijdragen

Donderdag 14 januari 2021


Yvonne

Aanbevolen berichten

Goeiemorgen allemaal,

Ik vindt er langzamerhand de ballen niet meer aan. Wordt tijd dat het de 18e is voelt soms zo heftig aan allemaal.
Had vanmorgen (in rust) weer een hartslag van 138.

Douchen is alles wat me lukt op een dag dan ben ik alweer kapot. Schiet niet echt op en is behoorlijk demotiverend.

bewerkt door ikkanhet
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is er de 18e @ikkanhet? Sterkte!

Ik word iedere ochtend met een ander uitzicht wakker, vandaag is een topper... een skipiste. De eerste skiërs komen al naar beneden. Denk niet dat het altijd zo'n feest is, gisteren stond ik tussen de afvalcontainers met uitzicht op een betonnen flat :). Ik denk dat ik in de buurt van 'Bumperjim' ben.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Yana:

Wat is er de 18e @ikkanhet? Sterkte!

Ik word iedere ochtend met een ander uitzicht wakker, vandaag is een topper... een skipiste. De eerste skiërs komen al naar beneden. Denk niet dat het altijd zo'n feest is, gisteren stond ik tussen de afvalcontainers met uitzicht op een betonnen flat :). Ik denk dat ik in de buurt van 'Bumperjim' ben.

 

ECG en afspraak cardioloog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Yana. 
Ik ga straks eerst lekker met de hond naar buiten. 
Gisteren met een stralende zon van huis gegaan, naar het bos gewandeld en binnen 10 minuten een ijskoude hoosbui ... brrrr. 
Vandaag in de herhaling dus. Ik merk dat ik begin te verlangen naar de lente, hahaha. 
En verder... het bakje met 'administratie' leegmaken en opruimen. 
Een haakwerkje voor kleinkind afmaken. 
En als het echt droog zou blijven wat rommelen in de tuin. 
Klopt, ik heb niet echt veel nodig om het naar mijn zin te hebben. Hoef niet veel mensen om mij heen en dat is alleen maar heel handig in deze maanden:)
Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik het ook gewoon 'goed' heb. Een fijne ruime tuin, een ruim huis, een klein gemoedelijk dorpje, geen honger, geen geldgebrek... 
Gek, ik heb over het algemeen ook helemaal geen behoefte aan vakanties, niet in het binnenland, maar al helemaal niet in het buitenland... 'al dat gedoe wat je er van hebt' :lol::D... maar als ik jouw verhalen lees dan bemerk ik toch wel een beetje iets wat op gezonde jaloezie lijkt... 
Wij zijn toch ook met regelmaat op vakantie naar Frankrijk geweest, altijd de rust en zo daar gezocht en dan heb ik wel degelijk genoten....  
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi Yvonne, dat je de rijkdom die je hebt zo kunt waarderen. Geniet ook namens mij van de warme douche, al is een teiltje warm water ook al beter dan helemaal geen water natuurlijk :rolleyes: Haken doe ik ook, warme sloffen voor een vriendin. Eerst te klein, toen te groot, ik ga nu voor scheepsrecht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ikkanhet, dus nog geen uitslag dan lijkt mij, maar er wordt dan aan gewerkt...ik hoop ook dat er snel een oorzaak wordt gevonden en dat het simpel te verhelpen is... 

@Lika, ellendig zo'n bijna-aanrijding, maar wat fijn dat je ongeschonden thuis bent gekomen, de schrik zit in jouw lijf, maar zal slijten... 
En minder uren/dagen werken? Ik kan het je aanraden, het geeft je zo'n gevoel van vrijheid. Als het financieel kan... dóen!!! 
Ja @rapilos, die boodschappen... ik vond het altijd wel prettig om te doen. Maar sinds Corona ... brrr... ik ga zo vroeg mogelijk op de ochtend en ben binnen no time weer thuis tegenwoordig, niks meer aan. 
@Jopie, '...kijken of ik wat op papier kan krijgen én wat afstand kan nemen even.....'  wat mij betreft geen onmogelijke combinatie hoor Joop, één en ander op papier zetten kan goed werken, en kan er ook voor zorgen dát je het op een afstandje kunt bekijken... 
@Cleo66, wat verschrikkelijk jammer dat het zo moeizaam moet beginnen... maar laat je alsjeblieft niet afschrikken. Ga aan de slag en kijk hoe alles zich ontwikkelt, geef het tijd. Wie weet hoe je gaat genieten van het werk... 

@Rosee, ja, een lekker bakje thee en een bosje bloemen, heerlijk, dat zijn inderdaad de kleine dingen die zóveel kunnen doen. 
@Bor wat gun ik je dit meis. Jullie hebben elkaar gevonden. En jij leeft op, een bericht dat mij gewoon echt blij maakte. 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Yana:

Mooi Yvonne, dat je de rijkdom die je hebt zo kunt waarderen. Geniet ook namens mij van de warme douche, al is een teiltje warm water ook al beter dan helemaal geen water natuurlijk :rolleyes: Haken doe ik ook, warme sloffen voor een vriendin. Eerst te klein, toen te groot, ik ga nu voor scheepsrecht.

Doe ik Yana! 
En heerlijk dat van die sloffen... komt me heel bekend voor hahaha... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele goede morgen allemaal,

Ja, boodschappen doen is lang zo leuk niet meer
Ik haat die stomme mondkapjes, en bril beslaat dan ook steeds
Maar goed, verder niets te klagen hoor

Vriend en ik zeggen elke keer tegen elkaar dat we toch zeker moeten koesteren met wat we wel hebben
Goed eten inderdaad, een warm huis, geen geld gebrek
We kunnen elke dag een flinke wandeling maken en zijn (nog) gezond
En hopen, dat dit laatste in godsnaam maar zo blijft
De waardering dat we dat nu wel zijn is daarom nu des te groter

En ja, die avondklok misschien straks...
Dat is minder leuk
Dat zou beteken, dat vriend of, in de avond al heel vroeg weg moet
Of blijven slapen extra
enfin, komt tijd, komt raad

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. 

Oh wat vreselijk @ikkanhet, moet er niet aan denken! Wij hebben net zo'n anderhalf jaar in het klussengebeuren van een nieuwe buurman gezeten, het was ronduit erg! Zou ook wat wezen nu ik thuisonderwijs moet geven! Ga maar lekker even naar buiten dan Ikkanhet, even weg van de herrie! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Yana:

Wat is er de 18e @ikkanhet? Sterkte!

Ik word iedere ochtend met een ander uitzicht wakker, vandaag is een topper... een skipiste. De eerste skiërs komen al naar beneden. Denk niet dat het altijd zo'n feest is, gisteren stond ik tussen de afvalcontainers met uitzicht op een betonnen flat :). Ik denk dat ik in de buurt van 'Bumperjim' ben.

 

Haha hier wordt niet geskied hoor althans niet dat ik zie uit mn raam. Dan moet je ff een uur of anderhalf rijden.

Leuke roadmovie maak je voor ons ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei rapilos:

Een hele goede morgen allemaal,

Ja, boodschappen doen is lang zo leuk niet meer
Ik haat die stomme mondkapjes, en bril beslaat dan ook steeds
Maar goed, verder niets te klagen hoor

Vriend en ik zeggen elke keer tegen elkaar dat we toch zeker moeten koesteren met wat we wel hebben
Goed eten inderdaad, een warm huis, geen geld gebrek
We kunnen elke dag een flinke wandeling maken en zijn (nog) gezond
En hopen, dat dit laatste in godsnaam maar zo blijft
De waardering dat we dat nu wel zijn is daarom nu des te groter

En ja, die avondklok misschien straks...
Dat is minder leuk
Dat zou beteken, dat vriend of, in de avond al heel vroeg weg moet
Of blijven slapen extra
enfin, komt tijd, komt raad

Het is nog soft bij jullie. Hier avondklok 20:00 en in grote delen vh land 18:00. Alles wat leuk is 's avonds is afgevallen, je mag alleen nog werken :D En we lopen al 10 maanden met mondkapjes.

Vanavond komen er nieuwe maatregelen en men speculeert op wederom een lockdown vanaf volgende week. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...