Spring naar bijdragen

Donderdag 14 januari 2021


Yvonne

Aanbevolen berichten

Goedemorgen

@ikkanhet sterkte:rose: hou vol. @Yana t lijkt me zo heerlijk in zo'n camper. Zelfs met afvalcontainers als uitzicht. Moet zeggen dat ik het in mn hoofd wel erg idealiseer, als een soort sprookjesbestaan, rondtrekken met je vriend, steeds nieuwe plekken, zo romantisch lijkt me dat. Zou dat ook wel willen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

46 minuten geleden zei lady jane:

idd BJ waarschijnlijk iedereen van zes tot zes huisarrest

niks te mopperen dus voor ons
als het overdag hier wordt ingevoerd
dan mogen ook wij meemopperen

 

 Niet dat het echt wat uithaalt want nou staan er ellenlange rijen voor de kassa's om 17:45, het schuift alleen maar meer volk op een hoopje en even later zit iedereen zich thuis te vervelen, dromen over hoe het vroeger was in kroeg, restaurant of bioscoop, allemaal uitstervende zaken :( 

Enfin kom maar op met dat vaccin hoe eerder hoe beter. Hier in de buurt zijn ze van start met de 75 plussers en het zorgpersoneel boven de 50....

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ikkanhet: heb je al uitslag van je ecg? Met een beetje geluk is de hoge hartslag sinus tachycardie. Dan ben je met een pilletje klaar :). Paar jaar terug kwam ik zelf met veel te hoge hartslag via huisarts bij de hartbewaking terecht. Voor kippeneindje naar ziekenhuis kwam de ambulance met sirene aan. Na 2 dagen mocht ik met pillenrecept naar huis.

laat je weten hoe het met je gaat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een dag... we zitten even ten oosten van Clermont-Ferrand (voor Jim z'n oriëntatie) op weg naar een volgend plekkie, route uitgestippeld, beetje bergachtig maar het heeft hier niet gesneeuwd dus geen probleem dachten we. We waren dan ook volkomen verrast toen de weg steeds smaller werd, de bergen hoger, er hopen sneeuw langs de weg lagen maar wat erger was... een dikke laag ijs óp de weg. Keren was geen optie maar op een gegeven moment konden we niet verder, stonden te slippen, glibberden alle kanten op, reden ons vast in een berg sneeuw en werden er weer uit geduwd door de mannen van de sneeuwschuiver. Uiteindelijk een paar kilometer achteruit gereden/gegleden tot we eindelijk een plekkie vonden waar we met 50 keer steken (en veel bidden dat we niet het ravijn in zouden glijden) konden keren. Herejezusallemachtig wat een stress, we wisten niet hoe snel we bij die bergen uit de buurt moesten komen... maar... even later wandelden we zonder jas in de zon. Zó blij dat we nog leven :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

44 minuten geleden zei Yana:

Wat een dag... we zitten even ten oosten van Clermont-Ferrand (voor Jim z'n oriëntatie) op weg naar een volgend plekkie, route uitgestippeld, beetje bergachtig maar het heeft hier niet gesneeuwd dus geen probleem dachten we. We waren dan ook volkomen verrast toen de weg steeds smaller werd, de bergen hoger, er hopen sneeuw langs de weg lagen maar wat erger was... een dikke laag ijs óp de weg. Keren was geen optie maar op een gegeven moment konden we niet verder, stonden te slippen, glibberden alle kanten op, reden ons vast in een berg sneeuw en werden er weer uit geduwd door de mannen van de sneeuwschuiver. Uiteindelijk een paar kilometer achteruit gereden/gegleden tot we eindelijk een plekkie vonden waar we met 50 keer steken (en veel bidden dat we niet het ravijn in zouden glijden) konden keren. Herejezusallemachtig wat een stress, we wisten niet hoe snel we bij die bergen uit de buurt moesten komen... maar... even later wandelden we zonder jas in de zon. Zó blij dat we nog leven :D

Winterbanduuuuhh :P 

Ik geloof dat het in die hoek idd alerte orange was voor ijzel. 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, weer terug van werk
Gelopen ; Heen 30 minuten en terug natuurlijk ook

@Yana
Wat een vreselijk avontuur zeg
Moet er niet aan denken...
Gelukkig is het goed afgelopen

Nu; Lekker gemberthee, met stukje pure chocola en een bakje ongezouten nootjes
wat ben ik toch weer goed bezig ha.ha

Nog even bedenken wat ik vanavond zal eten
weten jullie het al ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei Yana:

Oh echt? KREUN!

Vanmiddag op het journaal zeiden ze avondklok 6 tot 6 en misschien in het weekend lockdown :( 

We weten het over een paar uur.

Dit is natuurlijk allemaal al voorgekookt en ik wed dat die weekend lockdown alleen in een paar departementen zal zijn, zodat de rest vh land dan zucht oh het valt nog mee, en dan komen ze er weer mee weg.

Raar volk, zich vaccineren willen ze niet, maar ze laten zich wel vrijwillig opsluiten.

Ik moet nog naar de Decathlon maar dat kan nou alleen nog maar tussen de middag als ik morgen heel snel ben. Dat gaat dus iedereen doen, kan je mekaar lekker aansteken in de rij.

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Yana:

Joh, da's nog niks. We hebben hier al twee lockdowns achter de rug waarbij je een hele maand je huis niet uit mocht behalve voor boodschappen en 1 uurtje wandelen in een straal van 1000 meter rond je huis. 

Was het niet in Cannes of zo of iig ergens aan de côte d'azur waar de burgemeester eigenhandig had besloten om van de 1000 meter 10 meter te maken? Dat was echt het toppunt. Wat een kzak.

Mn hond had die 10 meter echt heeeelemaal volgescheten een maand lang en ik had er niks van opgeruimd. Gelukkig was t hier niet.

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja joh, de gekste dingen. Een meneer werd bekeurd omdat hij slechts 1 stokbrood had gekocht, dat was niet essentieel genoeg. Een oude vrouw rustte vlak bij haar huis even uit op een bankje, huppekee een boete... want je mag wel wandelen maar niet zitten :D

bewerkt door Yana
Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Zojuist zei Yana:

Ja joh, de gekste dingen. Een meneer werd bekeurd omdat hij slechts 1 stokbrood had gekocht, dat was niet essentieel genoeg. Een oude vrouw rustte vlak bij haar huis even uit op een bankje, huppekee een boete...

En het was net gemeenteraadsverkiezingen geweest, wat zullen ze daar spijt van hebben gehad als haren op dr hoofd :D 

Macht maakt gestoord, blijkt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei ikkanhet:

Goeiemorgen allemaal,

Ik vindt er langzamerhand de ballen niet meer aan. Wordt tijd dat het de 18e is voelt soms zo heftig aan allemaal.
Had vanmorgen (in rust) weer een hartslag van 138.

Douchen is alles wat me lukt op een dag dan ben ik alweer kapot. Schiet niet echt op en is behoorlijk demotiverend.

Hoe komt dit toch allemaal @ikkanhet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...