nancy Geplaatst 11 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2021 (bewerkt) # 11 januari 2021 bewerkt door nancy Te persoonlijk Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2021 geld, macht, ego, verleiding, mogelijkheden getverdergetver, zo dichtbij in de eigen kring die toch een veilige zou horen te zijn maar dat vroeger ook al niet was ik herken er veel in, al waren de omstandigheden bij ons volstrekt anders. De littekens komen overeen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johan55 Geplaatst 11 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2021 Ah hoi @Jopie( en @lady jane) Ik lees dit nu en begrijp de verwarring. Sterkte ook! Blijf bij jezelf. Klinkt misschien wat zweverig, maar laat mij altijd pas op de plaats maken en er van afstand naar kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2021 Vanmiddag naar de crematie van onze vriend geweest. Tja, en dat was het dan. En het leven gaat weer doorrrrr. Maar toch net een beetje anders. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 11 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2021 Sterkte @nancy en @Jopie. Mini heeft de juiste antibiotica, knapt duidelijk op gelukkig. Morgen mogen we naar huis, ben zo blij! Tot en met volgende week maandag moet ze wel antibiotica via het infuus. Hier voor komt de kinderen thuiszorg om 7 uur 's morgens, om 3 uur in de middag en om 11 uur 's avonds. Tussentijd hoeft ze niet aan het infuus, wel blijft haar infuusnaald in. Binnenkort krijgt ze een oproep voor een onderzoek, die gaan ze onder narcose doen Lieke7777 en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2021 wat fijn voor jullie meis, home sweet home kompleet weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 11 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2021 Fijn dat jullie morgen naar huis kunnen @niks. Je zal wel moe zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 11 januari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 januari 2021 De eerste horde is genomen @niks. De rest gaat ook vast lukken. @nancynu bijkomen van een heftige dag en proberen alles een plaats te geven. @Jopie; eens staat de rollercoaster stil en kijk jij met trots terug naar jouw zuiver handelen. iemand al iets gehoord van/over@Smaragd? nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2021 Goed nieuws niks super blij voor jullie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 11 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2021 Bijgelezen. Wil even een virtuele arm om jullie heen slaan. Ik lees heftige gebeurtenissen. Nancy, Jopie, Niks. @Descartes33die ene niet. Punt. Neem een besluit en voer het uit. Je hebt je energie nodig om jezelf op het pad naar duurzaam herstel te zetten. Naar beter. Lichter. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 11 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2021 Hele dag les gegeven. Moe. Online gedoe....maar ook opgelucht. De eerste keer zonder paniek. Ik kom er wel. Niets gaat vanzelf..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 11 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2021 Heb jullie gelezen @Jopie @niks @nancy Hier zijn gang kop vol .. maar dat zal nog wel even blijven .. Straks lekker slapen .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 11 januari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 januari 2021 2 uur geleden zei Cleo66: Smaragd heeft gisteren volgens mij een bericht geplaatst maja Dankjewel @Cleo66, die had ik gek genoeg gemist! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden