ikkanhet Geplaatst 13 december 2020 Rapport Share Geplaatst 13 december 2020 (bewerkt) Goeiemorgen allemaal 13 december 2020 bewerkt door ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 13 december 2020 Rapport Share Geplaatst 13 december 2020 Goedemorgen op naar mijn werk ' had nog best kunnen slapen maar mijn wekker ging .. fijne zondag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 december 2020 Fijne werkdag @Lieke7777. Ik haal de wekker bijna nooit, droom veel te heftig dus blij als ik op kan staan. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 13 december 2020 Rapport Share Geplaatst 13 december 2020 Goedemorgen, taken roepen (mantelzorg), maar O wat zou ik nog graag een uurtje doezelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 december 2020 Rapport Share Geplaatst 13 december 2020 Goedemorgen frummers, Ik had ook nog wel even willen slapen, maar ja.... Bakje dan maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 december 2020 Rapport Share Geplaatst 13 december 2020 DAGPACT: Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 december 2020 Jusderange lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 13 december 2020 Rapport Share Geplaatst 13 december 2020 Gâh un bakkie pleuâh van @Yvonne, lekkâh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 13 december 2020 Rapport Share Geplaatst 13 december 2020 Goedemorgen! Zondagochtend, mini Niks in de box. Begint te kijken naar de muziekmobile. Heerlijk begin van de dag! rapilos, Jannigje, Lika en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 13 december 2020 Rapport Share Geplaatst 13 december 2020 25 minuten geleden zei Yvonne: DAGPACT: Yvonne zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 13 december 2020 Rapport Share Geplaatst 13 december 2020 (bewerkt) Goedemorgen ik kan nooit uitslapen,ik wil wel maar het lukt me gewoon niet. als ik wakker ben val ik niet meer terug in slaap,terwijl ik vaak nog wel moe ben. 13 december 2020 bewerkt door Zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 13 december 2020 Rapport Share Geplaatst 13 december 2020 (bewerkt) Zojuist zei Zbb: 13 december 2020 bewerkt door Zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 december 2020 Rapport Share Geplaatst 13 december 2020 Goedemorgen. Hier wel wat langer gelegen dan anders. Om 10 uur moet ik van mezelf aan de studie, dus kan nog lekker even bankhangen met koffie . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 december 2020 DAGPACT:YvonnezbbRenaldo61 ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 december 2020 Rapport Share Geplaatst 13 december 2020 Goedemorgen. Man is al aan de klus in de nieuwe flat. Hij had een briljant plan en brengt dat nu ten uitvoer. We hebben daar veel minder ruimte in de keuken. Dus waar.dan de glazen, etc. Puzze, puzzel, denk... weet niet. Losse kasten , open planken. Nee! We hangen gewoon bovenkastjes op. Soms bedenk je het opeens. Net niet in de.kleur.van de.rest.van de keuken, maar wel helemaal onze manier. We hebben.veel overgenomen en.gebruiken dat.gewoon weer. Van Ikea kasten een muur laten maken etc. Blij mee. lady jane en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 december 2020 Rapport Share Geplaatst 13 december 2020 hier in coma gelegen na saunadagje, heerlijk bezorgd dat ze niet open mogen blijven straks. lag ik ook nog maar in een box, zonder zorgen voor de dag van morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 december 2020 Rapport Share Geplaatst 13 december 2020 En dan ga ik nu maar eens echt inpakken. Uitgesteld tot het niet meer kan... knap hoor. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 december 2020 Rapport Share Geplaatst 13 december 2020 Wow, dat vind ik echt heul heul knap Lika, hahaha... Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 december 2020 Rapport Share Geplaatst 13 december 2020 Lekker @Renaldo61 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 december 2020 Hier ook wat sfeervoller gemaakt....heeft toch wel wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 13 december 2020 Rapport Share Geplaatst 13 december 2020 27 minuten geleden zei takeiteasy: Dat zijn kleine kaarsjes eigenlijk @Renaldo61, die je dan weer in een waxinelichtjeshouder kunt doen. Ja, en dus niet zonder houder op je houten boekenkast, zoals ik ooit gedaan heb. Aluminium beschermt dus niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 december 2020 Rapport Share Geplaatst 13 december 2020 Klopt Roberto, wij hadden ooit een waxinelichtje in een houder die warmte geleidde op de tv staan.... was ook geen succes. Renaldo, dit is een waxinelichtje Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 december 2020 Rapport Share Geplaatst 13 december 2020 Misschien worden ze bij jullie 'theelichtjes' genoemd??? Hier trouwens ook veel elektrische lampjes bij de kerstversieringen hoor Renaldo.. Vanavond lekkere maaltijdsoep met kerrie, room, veel groente en een gekookt ei er in... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 december 2020 Eet smakelijk allemaal en een fijne avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 13 december 2020 Rapport Share Geplaatst 13 december 2020 Mijn ex/vrouw/vriendin/lat-relatie/moeder van ons kind(ja het is een beetje ingewikkeld we zijn gescheiden maar houden nog van elkaars zijn nog dikwijls bij elkaar) is Poolse en maakt inderdaad vaak maaltijdsoep @Renaldo61 zo zijn er nog wel meer Poolse gerechten die erg lekker zijn. ik ben van plan om zuurkool te gaan eten,heb alleen zo geen zin om te koken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden