lady jane Geplaatst 7 december 2020 Rapport Share Geplaatst 7 december 2020 Wat jij dagelijks onzingeklets noemt kan voor een ander heel erg alcohol gerelateerd zijn Roberto en ditjes en datjes is precies waar deze draad voor bedoeld is en ook daar horen drankzaken bij uiteraard, en dat gebeurt als heel veel jaren langer dan jij hier schrijft tot volle tevredenhgeid. iemand nog een toetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 7 december 2020 Rapport Share Geplaatst 7 december 2020 Fijn dat je er weer bent @lady jane en ja heb wel zin in een toetje lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 7 december 2020 Rapport Share Geplaatst 7 december 2020 (bewerkt) 8 minuten geleden zei lady jane: Wat jij dagelijks onzingeklets noemt kan voor een ander heel erg alcohol gerelateerd zijn Roberto Bij wat ik boven geschreven heb moest ik al eerste aan jou denken, in positieve zin. Zeker nadat ik van jou vandaag een bijdrage gelezen heb. Als je mijn stukje goed leest staat daar ook wat jij zelf nu zegt. Ik gebruik de term 'een aantal', daarbij noem ik geen namen. Wie zich wel of niet aangesproken voelt weet ik niet. Bedankt voor jouw reactie, ik ben blij dat je als eerste gereageerd hebt. 7 december 2020 bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 7 december 2020 Rapport Share Geplaatst 7 december 2020 @Yana gaat nog niet geweldig, morgen weer heen, kijken of ze nu wat gegroeid is en anders maak ik een keuze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 7 december 2020 Rapport Share Geplaatst 7 december 2020 Ik voel me wel aangesproken @Roberto maar ga voor jou hier niet veranderen. elisa72 en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 7 december 2020 Rapport Share Geplaatst 7 december 2020 2 minuten geleden zei niks: Ik voel me wel aangesproken @Roberto maar ga voor jou hier niet veranderen. Ik bedoelde o.a. jou ook om eerlijk en duidelijk te zijn. Ik begrijp ook dat je voor mij niets gaat veranderen, dat heeft geen enkele zin. Wel hoop ik dat je mijn stukje begrepen hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 7 december 2020 Rapport Share Geplaatst 7 december 2020 Nee begrijp er niets van, maar dat hoeft ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 7 december 2020 Rapport Share Geplaatst 7 december 2020 Het is vaak een proces, verhuizen bijvoorbeeld. Dat was niet gelukt als degene geen hulp had gezocht hier. Of laat ik het anders zeggen, niet gestopt was. Mooi om hier mee te lezen hoe dat proces na het stoppen nu verder gaat. Het leven na stoppen, zeker alcohol gerelateerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 7 december 2020 Rapport Share Geplaatst 7 december 2020 Of een ander, problemen met puber(s) hoe ze haar best doet, waar ze tegen aan loopt. Een heel ander leven dan naar de fles grijpen als het moeilijk wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 7 december 2020 Rapport Share Geplaatst 7 december 2020 Als ik niet gestopt was, dan was mini Niks er niet geweest. Ook nooit gekomen waarschijnlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 7 december 2020 Rapport Share Geplaatst 7 december 2020 Af en toe is er wat wrijving tussen de gestopten en de minderaars, de terugvallers. Toch is het mooi om te zien dat het samen kan. Ook is het zo dat als iemand een hulpvraag heeft, wat echt alcohol gerelateerd is, die hier ook terecht kan. bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 7 december 2020 Rapport Share Geplaatst 7 december 2020 Zo genoeg bijdragen weer voor vandaag. Fijne avond en waar blijft mijn toetje Jane? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 7 december 2020 Rapport Share Geplaatst 7 december 2020 (bewerkt) @niks, Om het even simpel te houden. Ik begrijp jou heel goed en anderen ook. Wat wel of niet alcohol gerelateerd is weet ik niet altijd. Het is voor mij geen doen om dagelijks alles en iedereen te volgen. Wat ik door de jaren heen wel zie en denk is dat nieuwe mensen die midden in deze dagelijkse dagdraad terecht komen daar weinig tot niets mee kunnen. Vandaar dat ik schrijf: zet alles maar op jouw eigen Wie is wie draadje. Dan krijg je reacties van mensen die jou volgen. 7 december 2020 bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 7 december 2020 Rapport Share Geplaatst 7 december 2020 2 minuten geleden zei Roberto: @niks, Vandaar dat ik schrijf: zet alles maar op jouw eigen Wie is wie draadje. Dan krijg je reacties van mensen die jou volgen. Dat bepaal jij niet voor mij! lady jane, Sophie60 en nancy reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 december 2020 Wij gaan Jesse Pinkman kijken. Fijne avond allemaal en voor straks slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 december 2020 En ik vindt het heerlijk al de verschillende verhalen te lezen. Hoe het gaat met kleine Niksie, verhuisverhalen etc. Hoort er allemaal bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 december 2020 Rapport Share Geplaatst 7 december 2020 Goedenavond Ik ga nacht 14 in straks vandaag weer fysio gehad Donderdag weer ikkanhet en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 7 december 2020 Rapport Share Geplaatst 7 december 2020 (bewerkt) 47 minuten geleden zei niks: Ook is het zo dat als iemand een hulpvraag heeft, wat echt alcohol gerelateerd is, die hier ook terecht kan. Ik heb het nu niet over jou. Maar ik heb door de jaren heen hier meerdere keren gezien dat als iemand (niet ikzelf) een serieuze vraag in de dagdraad stelt er compleet overheen gewalst wordt. Met goede morgen, kopje koffie, wat eten we vandaag, et cetera. Dat zal dan ook wel weer alcohol gerelateerd zijn. Dit is een openbaar forum waar iedereen aan deel kan nemen. Niemand is verantwoordelijk voor anderen. 7 december 2020 bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 7 december 2020 Rapport Share Geplaatst 7 december 2020 (bewerkt) 34 minuten geleden zei Pinkman: Je hebt helemaal gelijk @Roberto. Zullen we de tv programma's van vanavond bespreken op jouw of op mijn wie is wie? Ik heb nog een film in gedachten, ik kijk weinig tv, neem alles op. Zet ik wel op jouw draadje. Gaat over misbruik en eindigt zeer gewelddadig. 7 december 2020 bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 7 december 2020 Rapport Share Geplaatst 7 december 2020 11 minuten geleden zei Jopie: en... wat heb je toen zelf gedaan? Wel gereageerd? Want dát is wat een forum is, en kan zijn: doe het zélf maar goed (wat jij goed vindt) Zelf heb ik ook niet gereageerd. Maar ik heb daar ook niet overheen gewalst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 december 2020 Rapport Share Geplaatst 7 december 2020 (bewerkt) Nou... Ze flikt het gewoon weer Is wat kort door de bocht Zal wel komen omdat ik me ruk voel En dat zal wel weer komen omdat ... Weet ik even niet Weet ik wel Het trekt Gemis Pijn Moe Afhankelijk van anderen Tegen-strijdig Nu dan 7 december 2020 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 december 2020 Rapport Share Geplaatst 7 december 2020 (bewerkt) Het heimwee gevoel Naar "huis "willen Weg van hier 7 december 2020 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 7 december 2020 Rapport Share Geplaatst 7 december 2020 (bewerkt) 1 uur geleden zei Roberto: @niks, Om het even simpel te houden. Ik begrijp jou heel goed en anderen ook. Wat wel of niet alcohol gerelateerd is weet ik niet altijd. Het is voor mij geen doen om dagelijks alles en iedereen te volgen. Wat ik door de jaren heen wel zie en denk is dat nieuwe mensen die midden in deze dagelijkse dagdraad terecht komen daar weinig tot niets mee kunnen. Vandaar dat ik schrijf: zet alles maar op jouw eigen Wie is wie draadje. Dan krijg je reacties van mensen die jou volgen. Het is juist een levendige discussie. Je hoeft helemaal niet iedereen te volgen. Je kan een paar mensen volgen die je aanspreken en de rest scroll je gewoon door. De wie is wie draadjes zijn om je voor te stellen en evt persoonlijke dingen uit de doeken te doen, vooral voor jezelf en misschien voor anderen voor zover die geinteresseerd zijn. De meeste dialoog vindt in de dagdraad plaats. En het kan je verbazen maar heel veel heeft uiteindelijk met alcohol cq met stoppen te maken. Emoties waarmee je moet omgaan als meest courante voorbeeld. 7 december 2020 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 december 2020 Rapport Share Geplaatst 7 december 2020 34 minuten geleden zei Mai: Ze flikt het gewoon weer Is wat kort door de bocht Maar je gaat wél nacht 14 in inmiddels... en dat mag je best een beetje koesteren Mai.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 december 2020 Rapport Share Geplaatst 7 december 2020 Ja! Dank! Kom ik net een stukje tegen van Eckhart Tolle Wat ik nu maar even kort "het vangrailmoment" noem Pain//Suffering Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden