Manou Geplaatst 4 december 2020 Rapport Share Geplaatst 4 december 2020 Hier ook een moeder die "omvalt".6 weken geleden lichte hersenbloeding gehad en moest nu in het ziekenhuis blijven om misschien gedotterd te worden. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 4 december 2020 Rapport Share Geplaatst 4 december 2020 De laatste paar weken doe ik bijna iedere ochtend weer ruim een uur aan fitness & fun. Wat ik doe is een combinatie van: fietsen gebruikmaken van openbare fitness apparaten (zie plaatje) oefeningen met elastic resistance bands qi gong bio-energetica (stretching / grounding) alles buiten in de frisse lucht met bewustzijn van mijn ademhaling Iedere dag of week ga ik een stapje verder. Maar nooit tot het uiterste @SanMiquel. Dan blijft er niets meer over om naar toe te werken. ps: Dit is dus ook een structuur die ik nodig heb @Renaldo61 Kyon reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 4 december 2020 Rapport Share Geplaatst 4 december 2020 1 minuut geleden zei Renaldo61: @Roberto Fietsen deed ik heel graag. 300 km op een dag betekende niets meer voor mij. Ik mocht blijkbaar wel niet verkouden zijn. Het enigste waar ik mijn broer in overtrof. Zijn vriendin kon het ook. Bergop ging zeer traag voor haar, maar ik heb nooit haar uithoudingsvermogen gehad. Volgens mij had ik al zoiets van jou gelezen. Sport en beweging is gezond, maar moet wel haalbaar en leuk blijven. We worden allemaal een jaartje ouder. Op mijn vorig werk hadden wij o.a. een consulente MbvO. Je bent nooit te oud om te bewegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 4 december 2020 Rapport Share Geplaatst 4 december 2020 13 minuten geleden zei takeiteasy: Bovendien is bewezen,, dat honden niet tegen dronken mensen kunnen. Dan ben je onberekenbaar en daar worden ze erg onrustig van. Eet smakelijk allemaal! Niet alleen honden hoor, @takeiteasy. Smakelijk eten. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 4 december 2020 Rapport Share Geplaatst 4 december 2020 Mijn hond vond niets leuker dan dat ik dronken was, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 4 december 2020 Rapport Share Geplaatst 4 december 2020 6 uur geleden zei Jopie: in 'mijn' tijd in ieder geval nog wel (1989): kreeg ook flesje bokbier in het kraampakket En Pleegzuster Bloedwijn, om weer op krachten te komen na de bevalling . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 december 2020 Rapport Share Geplaatst 4 december 2020 Ik ben er uit Wat "het" is Het is een lang verhaal Maar om het kort te houden Het plezier om ergens moeite voor te willen doen En dat is precies wat ik zo mis En het ontbreekt me aan de moed, het willen, het kunnen En de angst die zo verlammend werkt En de daarop volgende paniek VOK! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 4 december 2020 Rapport Share Geplaatst 4 december 2020 (bewerkt) Bedankt voor de bezorgdheid temperatuur is nu 39 als die niet zakt komt de dienstdoende arts. 4 december 2020 bewerkt door ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 4 december 2020 Rapport Share Geplaatst 4 december 2020 En @Jopie het was in één woord gewéldig. Via een lifestreamverbinding konden we in alle klassen de aankomst van de Sint zien en later mochten alle groepen naar een podium waar Sint zat en de Pieten. Dit was zó ongelooflijk mooi aangekleed, lijkend op een huiskamer uit de jaren 60. Ik kan er eerlijk gezegd niet over uit, zo geweldig. Het gaat te ver om hier in detail te treden, maar echt... En de kinderen: genoten hebben ze, maar ik waarschijnlijk nog wel meer. Jammer dat ik hier geen foto's kan plaatsen...ik vind toch echt dat ik de leukste baan van de wereld heb . Heeft me goed gedaan, deze dag. Had ik nodig. Lika en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 december 2020 Rapport Share Geplaatst 4 december 2020 (bewerkt) En dan kan ik nog duizend keer tegen mezelf zeggen Raap jezelf bijeen, en ga weer dwars door die pijn Ergens is er iets geknapt, waardoor ik er niet meer bij kan Terwijl ik zo de her-inner-ing op kan roepen Dat is leven En gaan, en gaan, en gaan... Tot het stopt 4 december 2020 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 4 december 2020 Rapport Share Geplaatst 4 december 2020 @Mai misschien even aan toegeven dat het niet zo wil dat jij niet wil.Dat is wat mij dan het beste helpt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 4 december 2020 Rapport Share Geplaatst 4 december 2020 Lieve Mai, ik ken die wel tûtuh, maar dat gaat slegt van n o’stand. Dikke tût, stokouwe haddie Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 4 december 2020 Rapport Share Geplaatst 4 december 2020 Kom maar weer snel goed in dien vel Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 december 2020 Rapport Share Geplaatst 4 december 2020 Pop! haddock reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 4 december 2020 Rapport Share Geplaatst 4 december 2020 En, Jopie, jij liep n pad en zag het noorderlicht DOEN! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 4 december 2020 Rapport Share Geplaatst 4 december 2020 Gadver ben moe en overprikkeld .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 4 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 december 2020 Na een ochtend alleen maar huilen, niets willen, toch maar de kinderarts gebeld. We mochten om 3 uur komen. Wegen, mini Niks groeit niet genoeg. Na overleg mochten we naar de borstvoeding verpleegkundige, heeft een naam ben het even kwijt. Daar voeding gegeven, ze pakt niet goed beet. Dat wist ik natuurlijk wel, geen geduld, plus mijn onzekerheid. Goede tips gekregen en samen besloten om door te gaan met bv. Ik wil het nog een kans geven. Mocht het echt niet lukken dan gaan we over op de fles. Vaker aanleggen, ook in de nacht. We gaan ons best doen. elisa72 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 4 december 2020 Rapport Share Geplaatst 4 december 2020 In 1989 nog allemaal? Toen nog? Dat is nog niet eens zo lang geleden. Vind het zo jaren 60 en daarvoor klinken.. Maar ik raak m'n idee van wat 'vroeger' was geloof ik een beetje kwijt. 1989 Is inderdaad ook al wel 'vroeger'.. Het voelt nog zo 'gisteren'. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 4 december 2020 Rapport Share Geplaatst 4 december 2020 11 minuten geleden zei Jopie: nog even: in 1989 kreeg je bokbier in je kraampakket, en pleegzuster bloedwijn Begin jaren 70 kreeg ik als puber van mijn moeder pleegzuster bloedwijn als ik mij wat slapjes voelde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 4 december 2020 Rapport Share Geplaatst 4 december 2020 @niks bij mij ging het niet met de borstvoeding.Werd daar heel nerveus van en vrij snel met flesvoeding begonnen.Mijn dochter is evengoed gezond 22 geworden! niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 4 december 2020 Rapport Share Geplaatst 4 december 2020 12 minuten geleden zei niks: . Vaker aanleggen, ook in de nacht. We gaan ons best doen. Ja, en wat gaat er dan gebeuren ... ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 4 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 december 2020 Ik ga ook niet oneindig door, maar wil nog wel een poging wagen. Ze mag niet verder afvallen, zit amper boven haar geboortegewicht. Dinsdag moeten we weer heen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 4 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 december 2020 Zojuist zei Roberto: Ja, en wat gaat er dan gebeuren ... ? Vaker drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 4 december 2020 Rapport Share Geplaatst 4 december 2020 Sterkte ermee Niks, ik duim dat het beter gaat lukken met bv. Goede nacht! niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 4 december 2020 Rapport Share Geplaatst 4 december 2020 Succes @niks je bent ws bij de lactatie verpleegkundige geweest . Goed dat je het een kans wilt blijven geven .. mocht het niet lukken schaam of neem je het jezelf niet kwalijk dat het niet gelukt is .. is het niet mogelijk mocht je willen borstvoeding blijven geven het dan af te kolven en het in een flesje te doen ? Of denken ze dat je borstvoeding niet goed genoeg is ? Weet niet goed uit te leggen .. te weinig voeding stoffen of zoiets ? niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden