Lieke7777 Geplaatst 29 november 2020 Rapport Share Geplaatst 29 november 2020 Goedemorgen ' wederom een dagje naar het werk .... Fijne zondag.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 29 november 2020 Rapport Share Geplaatst 29 november 2020 Goedemorgen @Lieke7777, werk ze! En voor iedereen een fijne zondag. Wordt een praktisch dagje: administratie, opruimen en daarna naar buiten voor een flinke wandeling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 29 november 2020 Rapport Share Geplaatst 29 november 2020 (bewerkt) Goeiemorgen allemaal. 29 november 2020 bewerkt door ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 november 2020 Rapport Share Geplaatst 29 november 2020 Goedemorgen frummers, Het wordt al licht, de mist is opgetrokken En het heeft gevroren, heerlijk koud buiten nu. Binnen brandt de lamp en staat een bakje klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 november 2020 Rapport Share Geplaatst 29 november 2020 DAGPACT: Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 29 november 2020 Rapport Share Geplaatst 29 november 2020 1 minuut geleden zei Yvonne: DAGPACT: Yvonne ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 29 november 2020 Rapport Share Geplaatst 29 november 2020 Heerlijk lekker lui dagje, zo de bingo van gisteren terug kijken. Wie weet wat ik heb gewonnen. Dan een uitgebreid ontbijt en misschien nog een tukkie. Heb een korte nacht gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 november 2020 Rapport Share Geplaatst 29 november 2020 Heb je nu een lampje die op de accu loopt Jopie?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 november 2020 Rapport Share Geplaatst 29 november 2020 Ah, op die manier, fijn. Net alsof er telkens weer een stukje van een 2500 stukjes puzzel op zijn plaats komt.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 29 november 2020 Rapport Share Geplaatst 29 november 2020 5 minuten geleden zei Renaldo61: Goeiemorgen @ikkanhet Mooi , ik had gisteren gedronken. Ik had veel mensen op het oude msn . Geen een zelf gezocht. Vandaag weer vol goede moed nuchter verder? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roos33 Geplaatst 29 november 2020 Rapport Share Geplaatst 29 november 2020 DAGPACT:Yvonne ikkanhet Roos33 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 29 november 2020 Rapport Share Geplaatst 29 november 2020 Goedemorgen. DAGPACT: Yvonne ikkanhet Roos33 Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 november 2020 Rapport Share Geplaatst 29 november 2020 Goedemorgen Hij ploept net tevoorschijn vanachter de boerderij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 november 2020 Rapport Share Geplaatst 29 november 2020 De eerste was hangt al weer een poosje buiten en is bevroren , En dat is een geluksmomentje voor mij, daar kan ik zo simpel van genieten. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 29 november 2020 Rapport Share Geplaatst 29 november 2020 Ik heb dat ontzettend als ik buiten ganzen zie overkomen Kyon reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyon Geplaatst 29 november 2020 Rapport Share Geplaatst 29 november 2020 25 minuten geleden zei Roberto: Goedemorgen. DAGPACT: Yvonne ikkanhet Roos33 Roberto Kyon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 november 2020 Rapport Share Geplaatst 29 november 2020 En dat mis ik dus Het verwonderen net alsof ik er niet meer bij kan Verkrampt Niet mai lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 29 november 2020 Rapport Share Geplaatst 29 november 2020 Zojuist zei Mai: En dat mis ik dus Het verwonderen net alsof ik er niet meer bij kan Verkrampt Niet mai Jezelf een beetje kwijt dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 november 2020 Rapport Share Geplaatst 29 november 2020 Ik versta de taal nog wel En ik hervond mezelf daarin weer Poef weg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 november 2020 Rapport Share Geplaatst 29 november 2020 Zojuist zei ikkanhet: Jezelf een beetje kwijt dus. Nogal ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 29 november 2020 Rapport Share Geplaatst 29 november 2020 31 minuten geleden zei Mai: Nogal ja Dat is jammer hoop dat gaat gauw weer beter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 november 2020 Rapport Share Geplaatst 29 november 2020 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 november 2020 Rapport Share Geplaatst 29 november 2020 Goedemorgen allemaal. Behalve voor hen die dat niet kunnen gebruiken. Ja, beetje winterig buiten. Maar hier nog net niet onder nul want nergens wit. Het zal toch ook wat zijn als we nu een strenge elfstedentochtwaardige winter gaan krijgen en dat ie dan niet door gaat vanwege corona. Hebben we wel weer iets om massaal de coronamaatregelen met voeten/schaatsen te treden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 29 november 2020 Rapport Share Geplaatst 29 november 2020 Goedemorgen, sterkte voor iedereen die dat nodig heeft Ik doe vandaag een dagje niets. Lekker puzzelen met een luisterboek op mijn koptelefoon. Ver weg van iedereen die wat van me wil. Heerlijk. Ik ben de laatste weken bezig met "5 kg afvallen in 6 weken" en ben nogal aan het sporten geslagen. Vandaag letterlijk een SAS dag. Mezelf zijn. DAGPACT: Yvonne ikkanhet Roos33 Roberto Kyon Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 29 november 2020 Rapport Share Geplaatst 29 november 2020 5 minuten geleden zei Tatum: Goedemorgen, sterkte voor iedereen die dat nodig heeft Ik doe vandaag een dagje niets. Lekker puzzelen met een luisterboek op mijn koptelefoon. Ver weg van iedereen die wat van me wil. Heerlijk. Ik ben de laatste weken bezig met "5 kg afvallen in 6 weken" en ben nogal aan het sporten geslagen. Vandaag letterlijk een SAS dag. Mezelf zijn. DAGPACT: Yvonne ikkanhet Roos33 Roberto Kyon Tatum zbb Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden