Maja Geplaatst 2 december 2020 Rapport Share Geplaatst 2 december 2020 Hoi @Jannigje: kan ik aanschuiven bij jou en @Bob om met thee en taart de dag uit en de nacht in te luiden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 2 december 2020 Rapport Share Geplaatst 2 december 2020 Als we te hard praten kunnen we ook op het achterbalkon gaan staan. Wel jas aan over de pyjama/onesie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 2 december 2020 Rapport Share Geplaatst 2 december 2020 Natuurlijk meid, gezellig. Kopje thee komt eraan met het bovenste stuk ban de taart. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 2 december 2020 Rapport Share Geplaatst 2 december 2020 Hmmm, wel frisjes denk ik? Eigenlijk moeten we gebarentaal leren, dan heeft nooit iemand last van ons. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 2 december 2020 Rapport Share Geplaatst 2 december 2020 (bewerkt) Is jasmijnthee oké? Ik heb ook gember of iets anders? Het is een kop geworden, dat is voor vannacht natuurlijk weer onhandig, tig keer plassen. 2 december 2020 bewerkt door Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 2 december 2020 Rapport Share Geplaatst 2 december 2020 Heerlijk @Jannigje! Zonder cafeïne, dus slapen gaat zo vast lukken. De Kameel boemelt door richting Düsseldorf. Weet niet of ik in het reuzenrad durf. Maar er is vast nog iets anders te doen. Als de musea open zijn, wil ik een kijkje nemen in Aquazoo Löbbecke Museum. Haakt er iemand aan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 3 december 2020 Rapport Share Geplaatst 3 december 2020 Film is klaar. Leuk om te zien. Heerlijk zo met die thee en taart erbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 3 december 2020 Rapport Share Geplaatst 3 december 2020 Nou ga ik maar eens slapen. Tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 3 december 2020 Rapport Share Geplaatst 3 december 2020 Welterusten @Bob Dat museum moet ik even opzoeken @Maja, ik ken het niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 3 december 2020 Rapport Share Geplaatst 3 december 2020 Nou ja zeg, ik las het helemaal verkeerd. Ik dacht dat Auquazoo een voornaam was. Net zoiets als bommelding Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 3 december 2020 Rapport Share Geplaatst 3 december 2020 (bewerkt) Slaap lekker @Bob. Laat je in slaap wiegen door de cadans van de Kameel. Kedengedeng, kedengedeng, ... (en nu niet aan het liedje denken; dat blijft dan hangen in je hoofd) 3 december 2020 bewerkt door Maja Tiepfout Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 3 december 2020 Rapport Share Geplaatst 3 december 2020 Welterusten ook hier, ik zit/lig aan de slaapthee. Het hobbelt en boemelt zo mooi verder, wat zal dat lekker slapen. Tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 3 december 2020 Rapport Share Geplaatst 3 december 2020 (bewerkt) Haha @Jannigje, komt vast omdat het al laat is. Jij werkt toch ook in een museum, net als ik? Dan vind je dit vast wel leuk om te ontdekken. 3 december 2020 bewerkt door Maja Zin aangevuld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 3 december 2020 Rapport Share Geplaatst 3 december 2020 Idd @Cleo66 je blijft gewoon in de trein, je hoeft niets, mag alles. Reageren wanneer jij wil, lezen wanneer jij dat wil etc. Vond het juist zo gezellig dat jij er ook bent. Heb je weer in de trein teruggetrokken toen je stiekem op dat station wilde weglopen, ik erachter aan rennen en bijna de trein ook gemist, ze gingen net weer weg/door. Niet meer doen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 3 december 2020 Rapport Share Geplaatst 3 december 2020 Tot morgen en slaap lekker @Smaragd. O ja, morgen zorg ik voor gemberthee. Verwarmend en verkwikkend. Dus goed voor de start van de dag. Wel de stukjes gember uit je beker vissen! Ik ga ook proberen te slapen. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 3 december 2020 Rapport Share Geplaatst 3 december 2020 Lieve @Cleo66, blijf alsjeblieft aan boord van de Kameel. Niks hoeft, alles mag. Je zult zien dat de overprikkeling minder wordt als je jezelf niks oplegt. Veel berichten kan zo veel plezier worden, ook voor jou. Ik herken en begrijp je reactie. De kinderen van mijn zus, die om de week in het weekend een dag bij mij komen chillen, zijn klassiek autist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 3 december 2020 Rapport Share Geplaatst 3 december 2020 32 minuten geleden zei Maja: Haha @Jannigje, komt vast omdat het al laat is. Jij werkt toch ook in een museum, net als ik? Dan vind je dit vast wel leuk om te ontdekken. Ja inderdaad , goed plan. Heel anders dan ik gewend ben, maar vast heel boeiend én leerzaam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 3 december 2020 Rapport Share Geplaatst 3 december 2020 Welterusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 december 2020 Rapport Share Geplaatst 3 december 2020 En goedemorgen. Mooie film he Bob? Ik heb heerlijk geslapen. Zo'n treintje en dan lekker liggen slapen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 3 december 2020 Rapport Share Geplaatst 3 december 2020 Vind t af en toe wel jammer dat ik niet met jullie in de arrenslee zit. Maar ja, ik ben nou eenmaal geen geheelonthouder (ook al drink ik nu echt maar heel weinig).Maar ja, het is of of. Dus ik zwaai naar jullie terwijl jullie voorbijvliegen in de slee. Hohoho! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 3 december 2020 Rapport Share Geplaatst 3 december 2020 Er zijn broodjes voor wie trek heeft! Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 december 2020 Rapport Share Geplaatst 3 december 2020 23 minuten geleden zei Manou: Er zijn broodjes voor wie trek heeft! Ziet er lekker uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 3 december 2020 Rapport Share Geplaatst 3 december 2020 (bewerkt) 't Is dit jaar een treintje, @Rosee, geen arrenslee. Het voormalige directierijtuig voor de NS. De VIP-car, ook wel de Kameel genoemd vanwege de twee bulten bovenop waar de machinist zat (op de bok).. Wel luxe hoor. 3 december 2020 bewerkt door Kohtje Tatum en Rosee reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 3 december 2020 Rapport Share Geplaatst 3 december 2020 Wens jullie allemaal veel plezier in de trein dan! Vergeet niet de mondkapjes om te doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 3 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 december 2020 2 uur geleden zei Manou: Er zijn broodjes voor wie trek heeft! Jammmmm......doe mij deze broodplank maar voor de lunch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden