niks Geplaatst 20 november 2020 Rapport Share Geplaatst 20 november 2020 Goedemorgen! De kraamhulp was gisteren voor het laatst. Heerlijk mens, echt mee getroffen. Mini Niks doet het goed. Zit weer op haar geboortegewicht. Borstvoeding gaat goed, mits madam niet te ongeduldig is. Als ze niet meteen de tepel vast heeft, begint ze te krijsen. Komt heel wat geluid uit zo'n klein mensje. Ik hoop dat jullie vandaag weer herpakken mannen! @lady jane veel plezier op Schiermonnikoog. lady jane, Rosee, nancy en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 november 2020 Rapport Share Geplaatst 20 november 2020 Goeiemorgen allemaal, Goeiemorgen niks zal wel even wennen zijn zonder de kraamhulp ze is toch echt een steun en toeverlaat in je kraamtijd. niksie heeft dus echt wel al een eigen willetje....geweldig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 november 2020 Rapport Share Geplaatst 20 november 2020 Jane geniet ze lieverd. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 november 2020 Rapport Share Geplaatst 20 november 2020 Goedemorgen frummers, Druilerig buiten, maar gelukkig zit ik binnen. Aan de ene kant van het huis een inktzwarte lucht, aan de andere kant iets van wat je 'zon achter de wolken' zou kunnen noemen... En volgens mij komt het inktzwarte onze kant op... Hm, eerst maar een bakje even. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 november 2020 Rapport Share Geplaatst 20 november 2020 1 uur geleden zei Roberto2: Goedemorgen allemaal. Dagpact Roberto Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 november 2020 Rapport Share Geplaatst 20 november 2020 Een hele goede morgen allemaal, Vroeg wakker, maar dan heb je ook wat aan je dag In het noorden zouden nog wat buitjes kunnen vallen Yvonne Hier hopelijk niet, want wil met de fiets naar werk Zal wel koud zijn, dus warm aankleden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 november 2020 Rapport Share Geplaatst 20 november 2020 Zorgen om @Zbb Drinken door de refusal heen Man...man... @SanMiquel Jij ook sterkte vandaag Hoop dat je je kan herpakken vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 november 2020 Rapport Share Geplaatst 20 november 2020 DAGPACT: Roberto Rapilos Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 november 2020 Rapport Share Geplaatst 20 november 2020 Jopie, geniet van je vrije dag ! Lekker hoor @niks Vandaag met "losse handjes " Gaat jou vast lukken hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 november 2020 Rapport Share Geplaatst 20 november 2020 Goedemorgen. Het is weer vandaag. Werken. Wandelen met vriendin. Paniek is steeds dichtbij. Over of het nieuwe huis nou wel DE juiste keuze is. Ik ga gewoon door. Tis ook spannend. En goed genoeg is goed genoeg. En diep van binnen wéét ik: in beweging komen is voor man en mij, voor ons, DE juiste keuze nu. Op weg gaan. Dat is het pad. De eindbestemming veel minder belangrijk. Zoiets. DE juiste keuze. Dat is mijn levensthema. Volgens mij. Ik zie het en moet er een beetje om grinniken nu ik het opschrijf. Tis goed. nancy en Rosee reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 november 2020 Rapport Share Geplaatst 20 november 2020 @niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 november 2020 Rapport Share Geplaatst 20 november 2020 @SanMiquelen @Zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 november 2020 Rapport Share Geplaatst 20 november 2020 goeiemorgen frummers lekker geslapen, maar wel wat kort. eerste nacht is altijd wennen voor me en het is hier echt pikkedonker 's nachts wat een verschil met de Randstad Lieke7777, rapilos en nancy reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 20 november 2020 Rapport Share Geplaatst 20 november 2020 Goedemorgen ' wakker worden met de jongens oudste volgt online les jongste heeft huiswerk opdrachten . Extra dagje met ze al voor het weekend nog 29 dagen dan wonen ze weer thuis rapilos, Lika en nancy reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 20 november 2020 Rapport Share Geplaatst 20 november 2020 Lekker op eigen benen nu @niks hoe is het met je kraamtranen ? @Zbb @SanMiquel hopelijk herpakken jullie jezelf vandaag . @lady jane fijne vakantie @Lika voorwaarts en het komt goed nog even en dan op je nieuwe stek .. lady jane en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 20 november 2020 Rapport Share Geplaatst 20 november 2020 @Bor ik weet eigenlijk ook niet wat ik voel .. ik vind het lastig wat ik moet voelen ... schuld gevoel staat hoog ' maar ook stukje angst onzekerheid welke fase we nu gaan belanden .. wat gaat er nu van ons verwacht worden .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 november 2020 Rapport Share Geplaatst 20 november 2020 Dan heb ik toch maar brave kids. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 20 november 2020 Rapport Share Geplaatst 20 november 2020 Goedemorgen! @niks van harte met jullie ukkie !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 november 2020 Rapport Share Geplaatst 20 november 2020 Zojuist zei Bor: Ja? Wat saai. ja maar ze lijken dus niet op mij vroeger, was verre van braaf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 november 2020 Rapport Share Geplaatst 20 november 2020 Ik ook maar altijd goed mee weg gekomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 november 2020 Rapport Share Geplaatst 20 november 2020 2 minuten geleden zei Bor: Ik kan je vertellen dat slaagjes met een gummiknuppel best wel auw doet. kleerhanger ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 november 2020 Rapport Share Geplaatst 20 november 2020 (bewerkt) 4 minuten geleden zei Bor: En ik deed niet eens wat! Ik moest lopen van die politieman. En toen zeg ik alleen maar Ik loop niet voor jouw, lul. Meer deed ik niet eens! Nou ja.. Ik had geluk een merendeel van de politie was familie. Ale er een familie bijeenkomst was en ik was erbij werden al mijn neefjes en nichtjes op voorhand gewaarschuwd. 20 november 2020 bewerkt door ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roos33 Geplaatst 20 november 2020 Rapport Share Geplaatst 20 november 2020 DAGPACT:Roberto RapilosYvonne Roos33 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 november 2020 Rapport Share Geplaatst 20 november 2020 Zojuist zei Bor: Aha, dus dat werkt in je voordeel? Ja ik stak mijn middelvinger op en ging er vandoor haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 20 november 2020 Rapport Share Geplaatst 20 november 2020 34 minuten geleden zei Bor: Daar kan ik me wel iets bij voorstellen @Lieke7777 dat je van alles tegelijk voelt, ja.. Die van mij staat nu op dit moment voor meneer de rechter. Hij is een beetje (veel) stout geweest afgelopen zomer. Nu maar hopen dat het enkel taakstraf wordt.. Ik denk dat meneer de rechter niet zo mals gaat zijn voor hem. Ja ' volgende week iig weer gesprek brijder .. heb veel alarmbellen gehad in mijn hoofd deze week maar heb ze gehandeld en refusal/ antabuse zit er iig in .. gelukkig viel alles mee maar maakte mij best even druk . Volgende week maandag (niet deze ) nog officiële gesprek met jeugd zorg op kantoor .. over hoe / wat als we thuis verder gaan . Maar onze gezinsbegeleider is echt een rots in de branding zo blij met haar ze is er echt voor ons .. Spannend voor jullie dat zoonlief voor de rechter staat ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden