Rosee Geplaatst 16 november 2020 Rapport Share Geplaatst 16 november 2020 Er gaat weer van alles kapot de laatste tijd, fietsen, telefoons etc. Bahhhhh. Lieke7777 en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 16 november 2020 Rapport Share Geplaatst 16 november 2020 Goedemorgen, welkom @Mathilda123 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathilda123 Geplaatst 16 november 2020 Rapport Share Geplaatst 16 november 2020 Bedankt Niks, Rosee en Cleo666,.. Net toch nog even wanhopig gezocht naar de fles die zaterdag van me afgepakt is,.. Stiekem de hoop dat het in huis verstopt lag maar waarschijnlijk niet. Nu maar even goed eten, dat helpt ook tegen de zucht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 16 november 2020 Rapport Share Geplaatst 16 november 2020 (bewerkt) Tis al poosje goedemorgen .. Zo heb mij een lange nacht gemaakt '' van 23 tot 900 geslapen vandaag vrij morgen weer werken .. Morgen erg belangrijke dag ' ben beetje uit mijn stuk geslagen afgelopen vrijdag kan niet zo goed er over uitwijden maar heb veel aan voorbehoud moeten doen o.a stap 1 AA. Vrijdag alarmbellen na bepaald telefoontje ... meteen mijn hoofd brein ... Morgen antabus nemen ' hoe lang nodig om daarvan clean te worden ... wel niet nemen .. wat als dit scenario er is .. en dat .. nou dan geïnteresseerd mij alles geen fluit .. maar ach mijn kinderen ' mijzelf .. ik wil dat ook niet ? Maar op mijn schouder stond de alcohol denker .... gelukkig heb ik een goed gesprek gehad met mijn sponsor ... mijn antabuse genomen . En samen meer bedacht over voorbehoud ... we hebben afspraken gemaakt ... maar wat wordt je er moe van . Ook gewerkt het weekend ' jongens thuis ... vandaag vrij .. op naar morgen ... 16 november 2020 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 16 november 2020 Rapport Share Geplaatst 16 november 2020 (bewerkt) 5 minuten geleden zei Mathilda123: Bedankt Niks, Rosee en Cleo666,.. Net toch nog even wanhopig gezocht naar de fles die zaterdag van me afgepakt is,.. Stiekem de hoop dat het in huis verstopt lag maar waarschijnlijk niet. Nu maar even goed eten, dat helpt ook tegen de zucht. Wanhopige fles zoektochten pff paranoïde wordt je daarvan ... zo onrustig ' kon de hele dag zoeken als ik wist dat er ergens wat lag ... wie heeft je fles afgepakt ? Vriend ? 16 november 2020 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathilda123 Geplaatst 16 november 2020 Rapport Share Geplaatst 16 november 2020 @Renaldo61 misschien wat onduidelijk ja omdat ik in twee topics heb geschreven.. M'n vriend heeft het afgepakt en verstopt. Of meegenomen kan ook want we wonen apart van elkaar. Maar omdat hij het over verstoppen had ging ik er vanuit dat het nog in huis was,.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathilda123 Geplaatst 16 november 2020 Rapport Share Geplaatst 16 november 2020 @Lieke7777ik woon niet zo groot gelukkig,.. Alles afgezocht maar denk echt dat het weg is. En maar beter ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 16 november 2020 Rapport Share Geplaatst 16 november 2020 Maar wat zal je doen als je het gevonden had ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 november 2020 Rapport Share Geplaatst 16 november 2020 5 minuten geleden zei Renaldo61: @Mathilda123 Ik heb dit nu al allemaal geprobeerd een paar maal te lezen. Maar wie pakte die fles af? Je woont alleen toch. Of heb ik wat overgeslagen? Zelf ben ik op zoek naar een pot waar ik soep in kookte. Ik kwam jaren nadat ik gestopt was met drinken nog een bijna volle fles wodka tegen die ik notabene zélf verstopt had. Heb jij je soeppot zelf verstopt, @Renaldo61, of is die je afgepakt? nancy en Rosee reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 november 2020 Rapport Share Geplaatst 16 november 2020 @Mathilda123, stop toch met zoeken... denk maar zo: weg is weg. Klaar. Want wat gaat er gebeuren als je die fles onverhoopt vindt?... Dat wil je toch niet, diep van binnen? Je realiseert je toch wel dat waar je nu naar luistert, juist dat stemmetje is dat je moet leren negeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 16 november 2020 Rapport Share Geplaatst 16 november 2020 Zojuist zei Kohtje: Ik kwam jaren nadat ik gestopt was met drinken nog een bijna volle fles wodka tegen die ik notabene zélf verstopt had. Heb jij je soeppot zelf verstopt, @Renaldo61, of is die je afgepakt? Achter een plankje bij de wastafel toch ? Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 november 2020 Rapport Share Geplaatst 16 november 2020 Of eigenlijk niet moet leren negeren, maar waar je een gepast antwoord op moet leren geven. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 november 2020 Rapport Share Geplaatst 16 november 2020 Haha, @Lieke7777, jij hebt goed opgelet.. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 16 november 2020 Rapport Share Geplaatst 16 november 2020 @Mathilda123 hoop dat je afleiding kan vinden. Misschien wandeling maken buiten? (Ja logisch buiten, niet binnen) bewegen en buitenlucht zijn soms fijn. Of douche met lekkere doucheschuim. Veel fruit. Voor jezelf zorgen. Vandaag drink je niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 16 november 2020 Rapport Share Geplaatst 16 november 2020 (bewerkt) Mijn beste plek ooit ' in de holte van een boeddha beeld in de woonkamer nog wel . heeft mijn man nooit geweten.. meeste plekken kon hij wel vinden .. 16 november 2020 bewerkt door Lieke7777 nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 16 november 2020 Rapport Share Geplaatst 16 november 2020 @Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 16 november 2020 Rapport Share Geplaatst 16 november 2020 Ik heb nog nooit drank verstopt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathilda123 Geplaatst 16 november 2020 Rapport Share Geplaatst 16 november 2020 Heb gegeten,.. Groot bord friet met frikandellen,.. Iets gezonds krijg ik er maar moeilijk in na de afgelopen dagen(eet normaal gesproken wel heel gezond) . Wel nog wat misselijk en trillingen maar het is nu iets minder. Ik ga niet meer zoeken nee,.. Heb een ketel water opgezet voor thee en ga zo afwassen en de was aanzetten. Een wandeling misschien vanavond als het donker is, voel me nu te onzeker en bang dat iedereen het aan me afleest. Fijn dat ik hier wat van me af kan schrijven, bedankt Hopelijk voel ik me snel beter en kan ik wat meer gewoon meebabbelen met jullie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 november 2020 Rapport Share Geplaatst 16 november 2020 52 minuten geleden zei Rosee: Er gaat weer van alles kapot de laatste tijd, fietsen, telefoons etc. Bahhhhh. Hier ook, de gekste dingen... vrijdag sleutel afgebroken in voordeurslot, gelukkig er nog uit kunnen peuteren met een klein tangetje en gisteravond stond ik ineens met de deurgreep van de koelkast los in m'n hand.. lijkt allemaal metaal maar daar waar de greep aan de koelkast vast zit is het nou net plastic... afgebroken. Nieuwe deurgreep kost ruim tachtig euro. Toch maar doen, die koelkast is hartstikke goed en fijn. Maar ja, je hebt soms van die periodes. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 november 2020 Rapport Share Geplaatst 16 november 2020 @Mathilda123, als jij niet meer drinkt dan ga je je binnen een paar dagen bijna 100% zeker beter voelen. Fysiek in elk geval. Dat ongezonde, vooral vette eten deed ik ook om de periode van afkick door te komen. Daardoor werd de schreeuw om alcohol een stuk minder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 november 2020 Rapport Share Geplaatst 16 november 2020 Goedemorgen. Ik moet toch wel erg lachen om die verstopplekken en die tactiek van Bor. Oké, het heeft ook iets treurigs, ik geef het toe, Maar ik zie het zó voor me en hoe dat alcoholische brein werkt he, ik moet er toch om lachen. Ons kent ons. Mathilda welkom hier. Rottig dat je je nu zó voelt. Zet even door nu, vanmiddag gaat het waarschijnlijk al wat beter! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathilda123 Geplaatst 16 november 2020 Rapport Share Geplaatst 16 november 2020 Ja heerlijk, zo vet en zout mogelijk he En ik weet het, nu voelt 't vreselijk allemaal, fysiek en geestelijk,.. Maar over een paar dagen is dat gezakt en komt de energie volop terug waar ik dan weer geen kant mee op kan soms. Alhoewel ik ook wel eens lang moe ben geweest na ontwenning. Maar goed, ik voel me nu na het eten en de theepot voor me al ietsjes positiever. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathilda123 Geplaatst 16 november 2020 Rapport Share Geplaatst 16 november 2020 Dank je @nancy, ja hoop het ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Descartes33 Geplaatst 16 november 2020 Rapport Share Geplaatst 16 november 2020 Goedemorgen. Ik zit ook te grinniken om Bor. En dan zeggen mensen weleens dat alcoholisten dom zijn. Of wilszwak. Ik heb verdomme nog nooit zo'n geniaal en koppig volk ontmoet. Laten we de situatie vasthouden dat we erom kunnen lachen omdat het in het verleden ligt. Fijne dag allemaal. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 16 november 2020 Rapport Share Geplaatst 16 november 2020 Fijn jou weer te lezen @Descartes33 gaat alles goed met je en je hoofd ook weer beter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden