Spring naar bijdragen

Dinsdag 10 november


niks

Aanbevolen berichten

dit is een van de voordelen/bijkomstigheden van Corona Rosee.
We worden weer blij met dingen/dingetjes die we eerst als vanzelfsprekend beschouwden.
Ik mag zo ook weer en hoop dat er weer opgietingen zijn, al vind ik het ook wat spannend.
Maar meer in het hier en nu, meer kleine zaken als groots ervaren, geen drama, wel nedering.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Snap dat je beredeneerd  dat een griep  golf zeker niet  handig is nu  met corona. 

Maar een griepprik haal je ' krijg je als het zeker  voor je gezondheid een gevaar  is om griep te krijgen .  Vandaar  risico  groepen  .. 

Ik ben gezond genoeg  een griep te weerstaan  ..  ondergaan. 

Via mijn werk kan ik hem krijgen ondanks geen  risico maar meer   om mij op de werkvloer  te kunnen houden  evt ..

Zo zie ik het .

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.

 

46 minuten geleden zei Renaldo61:

.... Ik val hier in herhaling, ....

@Renaldo61, in herhaling vervallen is hier regelmatig nodig. Lang niet iedereen leest elke dag alles en -ook niet onbelangrijk om te vermelden- lang niet
iedereen onthoudt alles wat hier geschreven wordt.
Ik weet, er zijn van die (in mijn ogen) wondermensen die echt elk woord, elke zin, elke punt, elke komma en elke puntkomma die hier geschreven wordt tot
in lengte van jaren weten te reproduceren, maar dat is niet bij iedereen het geval. En dan heb je ook nog van die mensen zoals ik, die soms
's avonds al niet meer weten wat er 's morgens gezegd is. En dan heb ik het niet over omdat ze gedronken hebben, maar gewoon door een
slecht tot zeer slecht geheugen. Of verstrikt raken in een soms grote hoeveelheid mededelingen. Elke keer terugzoeken is vaak onbegonnen werk.
Af en toe, en soms zelfs vaak herhalen is voor mij in elk geval fijn. Soms (!!) kunnen dingen me niet vaak genoeg gezegd worden. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou pfoe niet naar huis. Weer meer eiwitten in urine, nierfunctie bloed minder geworden. Lig nu aan CTG, ze komen zo infuus prikken. Ik ga 2 spuiten krijgen voor longrijping. Zoals het er nu uit ziet, elke dag is er 1 zegt de gynaecoloog, maar ik denk dat je voor het weekend bevalt. De kleine wordt geschat op 2300 gram nu. Moet me nu even herpakken, diep ademen en mij aan hun zorg over geven. Vriend mag elk moment van de dag bij mij zijn. Verder geen bezoek welkom. Ook niet als de baby er is. Ben bang dat ik jullie de komende dagen nog wel nodig ben. :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei niks:

Nou pfoe niet naar huis. Weer meer eiwitten in urine, nierfunctie bloed minder geworden. Lig nu aan CTG, ze komen zo infuus prikken. Ik ga 2 spuiten krijgen voor longrijping. Zoals het er nu uit ziet, elke dag is er 1 zegt de gynaecoloog, maar ik denk dat je voor het weekend bevalt. De kleine wordt geschat op 2300 gram nu. Moet me nu even herpakken, diep ademen en mij aan hun zorg over geven. Vriend mag elk moment van de dag bij mij zijn. Verder geen bezoek welkom. Ook niet als de baby er is. Ben bang dat ik jullie de komende dagen nog wel nodig ben. :rose:

Ja je had het stiekem al verwacht he. Je nu inderdaad maar over geven aan hun goede zorgen. En we zijn er voor je gewoon een gil geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Infuus zit erin. Opnamegesprek gehad. Bloeddruk regelmatig opnemen. Paar keer per dag CTG. Bloed en urine onderzoek. Vriend even naar huis, zijn laptop ophalen, kan hij nog wat werken. Mij ook even ontvluchten, was niet erg aardig geloof ik :blush: Hij mag blijven slapen, zegt de verpleegster: misschien beter dat u thuis slaapt, zolang er nog niets gebeurd. Bent u goed uitgerust voor als de bevalling wel begint. Was hij het wel mee eens. Hallo! Hoezo moet je uitgerust zijn? Ik zal het moeten doen, jij hoeft alleen maar toe te kijken. Ik wordt echt bitcherig... Nu broodje eten en dan ga ik proberen te rusten. Ben heel erg zenuwachtig en dat is niet bepaald goed voor mijn bloeddruk en hoofdpijn. Telefoon gaat zo uit, ga zo onder de deken liggen en hopelijk kan ik wat slaap pakken, ben moe. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En tja, TIE, ik had dit eerlijk gezegd al verwacht. Dit hebben we natuurlijk al eerder van je gezien.  Ga inderdaad lekker iets met muziek doen, dat is helemaal jouw ding! En gewoon geen andere plannen meer. Die Cliniclowns gaat 'em ook niet worden, daar moet je een opleiding voor doen. Lekker vloggen met je muziekjes en je zingen! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

33 minuten geleden zei nancy:

... Die Cliniclowns gaat 'em ook niet worden, daar moet je een opleiding voor doen. ...

Ja, daar stond ik ooit van te kijken, dat daar zulke zware eisen aan gesteld worden.
M'n zus heeft ooit met de gedachte gespeeld om dat te gaan doen nadat ze twintig jaar docente dramatische expressie was geweest.
Ze heeft auditie gedaan en werd aangenomen, maar besloot uiteindelijk toch nog maar twintig jaar docentschap te doen.
Het leek haar toch te zwaar te worden.
Ik dacht altijd dat die lui, die cliniclowns, maar lekker wat aanfröbelden, maar nee.
Een vak op zich. En toen ik daar eenmaal achter kwam vond ik het wel logisch ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

TIE als het om vrijwilligerswerk gaat kun je aangeven wat je wél wilt doen. Iets in de winkel zelf, en geen sorteerwerk. Misschien kun je via een vrijwilligerscentrale wat beter bemiddeld worden. Er zijn vast nog wel andere aantrekkelijke vrijwilligersbanen.

Rosee ik heb dat ook, dat ik meer geniet van de kleine dingen. Gisteren nam een vriendin aan dat ik zat te vereenzamen thuis. Nou dat is gelukkig niet het geval. Het komt voor dat ik 1 of 2 dagen geen mensen lijfelijk spreek. Maar niet vaak langer dan dat. Tegenwoordig wil iedereen wel wandelen, met dit mooie weer. Als het weer gaat regenen zal het wel weer anders zijn. Voor nu geniet ik van de kleuren in de bomen en het zachte weer, en de leuke gesprekken met vrienden en collega's. In de winkel maak ik ook vaak een praatje. Lekker rustig aan allemaal.... tempo een beetje vertragen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...