ikkanhet Geplaatst 5 november 2020 Rapport Share Geplaatst 5 november 2020 Goeiemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tiswa Geplaatst 5 november 2020 Rapport Share Geplaatst 5 november 2020 Goeiemorgen! Vandaag een rustig dagje. De kinderen zijn vrij en we gaan samen een hazelnootschuimtaart bakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 5 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 november 2020 Lekker @Tiswa ik lust wel een stuk Tiswa reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 5 november 2020 Rapport Share Geplaatst 5 november 2020 Goedemorgen Thuis werken en vanmiddag sporten. Fijn dat de sportscholen nog open zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tiswa Geplaatst 5 november 2020 Rapport Share Geplaatst 5 november 2020 Schuif maar gezellig aan vanmiddag @ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 november 2020 Rapport Share Geplaatst 5 november 2020 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pats Geplaatst 5 november 2020 Rapport Share Geplaatst 5 november 2020 Goedemorgen, vrij vandaag, trap nog 1 keer verven, beetje rommelen, klussen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pascalle Geplaatst 5 november 2020 Rapport Share Geplaatst 5 november 2020 Goedemorgen allemaal. Ben net sinds gisteren hier en aan het rondneuzen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 5 november 2020 Rapport Share Geplaatst 5 november 2020 Goedemorgen! Welkom @Pascalle. Straks weer naar het ziekenhuis voor controle en CTG. Opgestaan met hoofdpijn, hopelijk zakt het zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 5 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 november 2020 Goeiemorgen en welkom @Pascalle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 november 2020 Rapport Share Geplaatst 5 november 2020 Goedemorgen frummers. Het zonnetje schijnt al, het wordt vast een mooie dag. Welkom hier Pascalle en Tiswa.. Eerst maar een bakje nu. Tiswa reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 november 2020 Rapport Share Geplaatst 5 november 2020 DAGPACT: Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 5 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 november 2020 DAGPACT:Yvonne ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 5 november 2020 Rapport Share Geplaatst 5 november 2020 6 minuten geleden zei ikkanhet: DAGPACT:Yvonne ikkanhet Lonster Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 5 november 2020 Rapport Share Geplaatst 5 november 2020 Baal ervan dat het zwembad dicht is. De stress is terug en dat voel ik aan mijn lijf. Ik trek mijn schouders op en heb een stijve nek. Eerst maar even een stukje wandelen voordat ik ga werken, en wat rekken en strekken. Vooral niet gaan denken aan de ontspanning van de alcohol, die lokt dan weer. Heb straks een overleg met de manager om de werkdruk te bespreken. Hopelijk geeft dat wat lucht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 november 2020 Rapport Share Geplaatst 5 november 2020 Goed dat je het ziet en voelt @Lonster. Herkenbaar. Take care! Tiswa en Lonster reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pascalle Geplaatst 5 november 2020 Rapport Share Geplaatst 5 november 2020 44 minuten geleden zei ikkanhet: DAGPACT:Yvonne ikkanhet Pascalle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 5 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 november 2020 ga lekker ontbijten hier. Kom niet bij....heel koud en moe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 november 2020 Rapport Share Geplaatst 5 november 2020 15 minuten geleden zei Renaldo61: DAGPACT:Yvonne ikkanhetPascalle Lonster Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 november 2020 Rapport Share Geplaatst 5 november 2020 Een hele goede morgen allemaal Was erg gezellig bij vrienden gisteren Lekkere viscoctail gemaakt, biefstuk, champions, patatjes en witlofsalade Toetje was bosbessenijs met verse bosbessen en slagroom Ik voor en nagerecht plus salade gemaakt Vriend de patat en biefstuk gebakken Daarna samen spelletjes gespeeld, en een van de vrienden weer naar huis gebracht (mondkapjes op in de auto ) Toch besef ik me dat deze momenten heel erg waardevol zijn Geprobeerd zoveel mogelijk afstand te houden ook, maar beter dat, dan elkaar helemaal niet zien Mijn lievelingswijn ging voorbij Was een beetje lastig, maar eigenlijk ook niet meer dan dat Tiswa, Lonster, nancy en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 5 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 november 2020 30 minuten geleden zei Bor: Jij ook al @ikkanhet? Ik heb daar de laatste tijd ook last van, het duurt een eeuwigheid elke ochtend voor ik er "een beetje ben". Even goed ontbijten en een lange warme douche wil weleens helpen. ja red het niet zonder dutje de laatste weken zo moe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 5 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 november 2020 ja zo herkenbaar lag er gisteren ook al om 10 uur in.....kinderbedtijd haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 5 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 november 2020 nou nou ja je bent stok oud nu Mijn man gaat zo boodschappen doen maar ze komen wat bezorgen maar als die terug is ga ik lekker ff mijn mandje in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 november 2020 Rapport Share Geplaatst 5 november 2020 goeiemorgen frummers. ik ben als troost nog gauw naar de bios gegaan, Hope. een prachtige film, ik hield het niet droog, zo herkenbaar hoe we/mensen hen die ze liefhebben kwetsen kunnen. Lonster en Lika; de wellnesscentra blijven toch open, mag van Rutte alsnog. goed voor de weerstand en gezondheid. bij de grote heb je ook mooie zwembaden! Tiswa reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 november 2020 Rapport Share Geplaatst 5 november 2020 2 uur geleden zei niks: Goedemorgen! Welkom @Pascalle. Straks weer naar het ziekenhuis voor controle en CTG. Opgestaan met hoofdpijn, hopelijk zakt het zo. Laat je even weten wat ze zeggen in het ziekenhuis? Er moeten naast medicijnen toch ook andere methodes zijn om die bloeddruk omlaag te krijgen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden