ikkanhet Geplaatst 5 november 2020 Rapport Share Geplaatst 5 november 2020 Goeiemorgen allemaal Link naar bericht Deel via andere websites
Tiswa Geplaatst 5 november 2020 Rapport Share Geplaatst 5 november 2020 Goeiemorgen! Vandaag een rustig dagje. De kinderen zijn vrij en we gaan samen een hazelnootschuimtaart bakken. Link naar bericht Deel via andere websites
ikkanhet Geplaatst 5 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 november 2020 Lekker @Tiswa ik lust wel een stuk Tiswa reageerde hierop 1 Link naar bericht Deel via andere websites
Rosee Geplaatst 5 november 2020 Rapport Share Geplaatst 5 november 2020 Goedemorgen Thuis werken en vanmiddag sporten. Fijn dat de sportscholen nog open zijn. Link naar bericht Deel via andere websites
Tiswa Geplaatst 5 november 2020 Rapport Share Geplaatst 5 november 2020 Schuif maar gezellig aan vanmiddag @ikkanhet Link naar bericht Deel via andere websites
Lika Geplaatst 5 november 2020 Rapport Share Geplaatst 5 november 2020 Goedemorgen Link naar bericht Deel via andere websites
Pats Geplaatst 5 november 2020 Rapport Share Geplaatst 5 november 2020 Goedemorgen, vrij vandaag, trap nog 1 keer verven, beetje rommelen, klussen! Link naar bericht Deel via andere websites
Pascalle Geplaatst 5 november 2020 Rapport Share Geplaatst 5 november 2020 Goedemorgen allemaal. Ben net sinds gisteren hier en aan het rondneuzen Link naar bericht Deel via andere websites
niks Geplaatst 5 november 2020 Rapport Share Geplaatst 5 november 2020 Goedemorgen! Welkom @Pascalle. Straks weer naar het ziekenhuis voor controle en CTG. Opgestaan met hoofdpijn, hopelijk zakt het zo. Link naar bericht Deel via andere websites
ikkanhet Geplaatst 5 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 november 2020 Goeiemorgen en welkom @Pascalle Link naar bericht Deel via andere websites
Renaldo61 Geplaatst 5 november 2020 Rapport Share Geplaatst 5 november 2020 Goedemorgen Link naar bericht Deel via andere websites
Yvonne Geplaatst 5 november 2020 Rapport Share Geplaatst 5 november 2020 Goedemorgen frummers. Het zonnetje schijnt al, het wordt vast een mooie dag. Welkom hier Pascalle en Tiswa.. Eerst maar een bakje nu. Tiswa reageerde hierop 1 Link naar bericht Deel via andere websites
Yvonne Geplaatst 5 november 2020 Rapport Share Geplaatst 5 november 2020 DAGPACT: Yvonne Link naar bericht Deel via andere websites
Bor Geplaatst 5 november 2020 Rapport Share Geplaatst 5 november 2020 Goedemorgen.. Link naar bericht Deel via andere websites
ikkanhet Geplaatst 5 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 november 2020 DAGPACT:Yvonne ikkanhet Link naar bericht Deel via andere websites
Cleo66 Geplaatst 5 november 2020 Rapport Share Geplaatst 5 november 2020 Goedemorgen frummers Link naar bericht Deel via andere websites
Lonster Geplaatst 5 november 2020 Rapport Share Geplaatst 5 november 2020 6 minuten geleden zei ikkanhet: DAGPACT:Yvonne ikkanhet Lonster Link naar bericht Deel via andere websites
Lonster Geplaatst 5 november 2020 Rapport Share Geplaatst 5 november 2020 Baal ervan dat het zwembad dicht is. De stress is terug en dat voel ik aan mijn lijf. Ik trek mijn schouders op en heb een stijve nek. Eerst maar even een stukje wandelen voordat ik ga werken, en wat rekken en strekken. Vooral niet gaan denken aan de ontspanning van de alcohol, die lokt dan weer. Heb straks een overleg met de manager om de werkdruk te bespreken. Hopelijk geeft dat wat lucht. Link naar bericht Deel via andere websites
Lika Geplaatst 5 november 2020 Rapport Share Geplaatst 5 november 2020 Goed dat je het ziet en voelt @Lonster. Herkenbaar. Take care! Tiswa en Lonster reageerden hierop 1 1 Link naar bericht Deel via andere websites
Cleo66 Geplaatst 5 november 2020 Rapport Share Geplaatst 5 november 2020 @Lonster, ja balen , die nieuwe maatregelen. Het word er allemaal niet vrolijker op. Trap niet in die verleidelijke praatjes van het drankduiveltje in je hoofd . Goed dat je op het dagpact staat als extra stok Lonster en Tiswa reageerden hierop 1 1 Link naar bericht Deel via andere websites
Pascalle Geplaatst 5 november 2020 Rapport Share Geplaatst 5 november 2020 44 minuten geleden zei ikkanhet: DAGPACT:Yvonne ikkanhet Pascalle Link naar bericht Deel via andere websites
Renaldo61 Geplaatst 5 november 2020 Rapport Share Geplaatst 5 november 2020 DAGPACT:Yvonne ikkanhetPascalle Lonster Link naar bericht Deel via andere websites
ikkanhet Geplaatst 5 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 november 2020 ga lekker ontbijten hier. Kom niet bij....heel koud en moe. Link naar bericht Deel via andere websites
Bor Geplaatst 5 november 2020 Rapport Share Geplaatst 5 november 2020 Jij ook al @ikkanhet? Ik heb daar de laatste tijd ook last van, het duurt een eeuwigheid elke ochtend voor ik er "een beetje ben". Even goed ontbijten en een lange warme douche wil weleens helpen. Link naar bericht Deel via andere websites
rapilos Geplaatst 5 november 2020 Rapport Share Geplaatst 5 november 2020 15 minuten geleden zei Renaldo61: DAGPACT:Yvonne ikkanhetPascalle Lonster Rapilos Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden