ikkanhet Geplaatst 30 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2020 Goeiemorgen allemaal, Heb heerlijk geslapen...fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Descartes33 Geplaatst 30 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2020 (bewerkt) Goeiemorgen @ikkanhet, wat fijn om te horen van de slaap. Ik ga vandaag een beetje mijn bek houden en mijn pianoles weer eens afzeggen, te dronken. Dat komt overigens omdat ik gister besloot naar de slijter te gaan en voor me stond een rillerig mannetje een beetje moeilijk een enorme fles whisky af te rekenen en hoewel ik het bescheiden wilde houden mompelde ik “i’ll have what he’s having” en nu zit ik daar dus mee. 30 oktober 2020 bewerkt door Descartes33 Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 30 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2020 Tijd voor een nummertje blues @Descartes33 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 30 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2020 Gaat goed @Descartes33, had er meteen 2 gekocht, des te eerder raak je de boom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 30 oktober 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2020 12 minuten geleden zei Descartes33: Goeiemorgen @ikkanhet, wat fijn om te horen van de slaap. Ik ga vandaag een beetje mijn bek houden en mijn pianoles weer eens afzeggen, te dronken. Dat komt overigens omdat ik gister besloot naar de slijter te gaan en voor me stond een rillerig mannetje een beetje moeilijk een enorme fles whisky af te rekenen en hoewel ik het bescheiden wilde houden mompelde ik “i’ll have what he’s having” en nu zit ik daar dus mee. Goeiemorgen @Descartes33 hoewel het met mij nu heel goed gaat begrijp ik je evengoed heel goed. Heel veel sterkte en veel liefsssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Descartes33 Geplaatst 30 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2020 5 minuten geleden zei Sowhat: Gaat goed @Descartes33, had er meteen 2 gekocht, des te eerder raak je de boom. Dat was wel het idee. Je hebt me aan het grinniken gekregen, chapeau. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 30 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2020 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2020 Goedemorgen frummers. Het wordt vast een mooie dag.... hoop ik. Eerst maar een bakje... Bor, kun je de koffie en zo nu weer wel zien??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 30 oktober 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2020 DAGPACT Meadow ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2020 Ja, gek he? Afijn, er zijn ergere dingen, hahaha.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roos33 Geplaatst 30 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2020 Goedemorgen, Vandaag dag 27. Zit aan de koffie. Nog even werken vandaag en dan lekker weekend. Wat fijn dat het slapen beter gaat @ikkanhet. Dat geeft de burger moed @Descartes33 ook ik snap goed wat je nu doormaakt. Jezelf voornemen niet teveel te drinken en uiteindelijk met veel meer thuis komen dan je gepland had. ik hoop dat je jezelf vandaag kunt herpakken. Het is weer een nieuwe dag met nieuwe kansen. Heel veel sterkte Fijne dag allemaal! DAGPACT Meadow ikkanhet Roos33 Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2020 DAGPACT Meadow ikkanhetRoos33 Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 30 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2020 7 minuten geleden zei Yvonne: DAGPACT Meadow ikkanhetRoos33 Yvonne zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 30 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2020 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 30 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2020 Goedemorgen hopelijk spreek je tactus vandaag @Bor die spam moet gewoon gemodereerd worden ...vervuiling .. wij proberen schoon schip te maken met alcohol vervuiling ' mag een forum er ook wel netjes blijven uitzien . Veel weer bijgelezen hier . Gisteren gesprek gehad met behandelaar .. over van alles gehad over mijn op slot gevoel ' schuldgevoel ' doet veel met mij maar krijg het er niet uit lukte gisteren ook niet. Ze ziet mij worstelen ' ze praat als brugman ' ze begrijpt mij en toch wil mijn hoofd niet meewerken .. En dan is een uur kort en ben je weer buiten en achter af denk ik waarom kan ik op moment niets zeggen wat ik wil ' wat ik voel .. ik ga het opschrijven en volgende keer maar voorlezen .. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 30 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2020 44 minuten geleden zei Bor: Ik wist niet dat ze in Vlaamse slijterijen Engels spreken? Goedemorgen Ik ga voor koffie. Descartes is niet van België komt gewoon uit het Hollandse . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 30 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2020 Haha geen idee @Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2020 8 minuten geleden zei Lieke7777: ......ik ga het opschrijven en volgende keer maar voorlezen .. Ik denk dat dát heel heel goed is Lieke, doen! Bor, ik hoop van harte dat je vandaag gebeld wordt, dat ze je serieus nemen daar. Ik ga duimen, top trouwens dát je gebeld hebt! En nu aan de slag, veel te doen vandaag... Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2020 21 minuten geleden zei Yvonne: DAGPACT Meadow ikkanhetRoos33 Yvonne ZZB Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2020 Goedemorgen allemaal, Vandaag weer een lekker stukje fietsen Werken en weer terug Gisteren gaan lopen naar werk 3.5 km heen en weer terug Door de stromende regen Ben gaan lopen omdat ik zo slecht zie in het donker Na overleg, ga ik nu voortaan op de dag werken, dan is het tenminste licht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 30 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2020 Straks weer naar Brijder ' ben er maar druk mee nu andere locatie maar dan gesprek ouder kind begeleiding .. Ze is al vanaf begin ook betrokken ' even bijpraten dat is makkelijker met haar omdat het niet behandeling is . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2020 goeiemorgen frummers oh en @Descartes33 tussen dronken en dood past ook nog Korsakov en alles wat daarbij komt kijken. Járen waarin je geen wiskey meer kunt kopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Descartes33 Geplaatst 30 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2020 Mja ik weet het @lady jane. Als kind gaven ze me een IQ-test toen was het 150. Vorig jaar gaven ze me een soortgelijk test en was het 130. Dat komt door het zuipen zei de psych. Ik weet het allemaal niet meer. Intelligentie is een zwakte want het tast je moraal aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2020 dta hangt er van af wat je met je intelligentie doet. de jouwe lijkt me nu trouwens minder dan 130 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 30 oktober 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2020 Ik zei altijd tegen kennissen en familie.... ben maar blij dat ik drink. Ben nu al heel slim laat staan als ik niet zou drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden