Jannigje Geplaatst 28 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2020 Goedenavond allemaal, eerst een kop thee en dan bijlezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2020 (bewerkt) @bolletjezoals ik het begrijp zijn hackers mensen of groepen mensen die gericht ergens inbreken en bots zijn programmaatjes die vrij willekeurig overal worden gedumpt in de hoop dat er iemand intrapt/betaalt/reageert 28 oktober 2020 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 28 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2020 4 uur geleden zei Pats: Hier aan de flinke kokkerel: Indonesische schotel! Pittige kip en sajoer boontjes met ui en groene paprika en eitjes telor in pittige tomaten/peper/ketjap/sambal saus .. ! Heb je nog wat over? Dan kom ik het graag ophalen, hoef ik zelf niet te koken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pats Geplaatst 28 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2020 Het is gewoon serieus allemaal op @Jannigje ! 3 pubers hier hé haha nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 28 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2020 Mijn overzicht deze maand ziet er goed uit, heel tevreden over. Lieke7777, Roos33 en Pats reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 28 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2020 3 minuten geleden zei takeiteasy: @ikkanhet. Ook ik kan over 3 dagen een gehele oktobermaand droog aftikken Geen enkel drupje. Op naar november ja ik de 16e wel drie in de middag maar me goed herpakt toen maar we zijn goed bezig. Zit op 36 dagen met die ene kleine misser ertussen. Maar hier teken ik voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 28 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2020 Dat is inderdaad dikke pech. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 28 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2020 5 uur geleden zei Pats: CANDY crush @Lonster? Daar was ik jaren terug zo verslaafd aan toen ik stopte met roken haha was echt mijn uitlaatklep/telefoon in mijn handen i.p.v. sigaret ... June's Journey heet het spel. Je richt je eigen eiland in, kan uitbreiden als je materialen wint. Je moet sporen zoeken in een detective verhaal. Je kunt op de koffie en en spel doen met andere spelers. Je kunt elkaars eiland bezoeken en elkaar cadeaus geven. Leuk spel hoor. Ik had net twee zwarte paarden gekocht. Pats reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 28 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2020 Het herfstbier van Grolsch, een bockbier 0.0, is goedgekeurd. Lekker. Gewoon eentje, en dan klaar. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pats Geplaatst 28 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2020 Lekker Lonster misschien goed idee voor het weekend! Ik zit zaterdag op dag 50! Lieke7777 en Lonster reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 28 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2020 Ik meld me ook af van het dagpact had het even lastig,maar heb het weer doorstaan. weltrusten. rapilos, Lonster en Reacher reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2020 4 uur geleden zei bolletje: Gelukkig weer wat beter dank je wel lieverd. Als het zo door gaat kan ik maandag weer naar de dagbesteding, eerst goed uitrusten. Rustig aan, des te eerder ben je maandag fris en fruitig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roos33 Geplaatst 28 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2020 Ik meld me ook alvast af voor het dagpact. Fijne avond nog! rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2020 13 uur geleden zei lady jane: @bolletjezoals ik het begrijp zijn hackers mensen of groepen mensen die gericht ergens inbreken en bots zijn programmaatjes die vrij willekeurig overal worden gedumpt in de hoop dat er iemand intrapt/betaalt/reageert dank wijfie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2020 10 uur geleden zei Reacher: Rustig aan, des te eerder ben je maandag fris en fruitig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2020 9 uur geleden zei Cleo66: Fijn @bolletje, dat je je weer wat beter voelt Truste allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden