Jannigje Geplaatst 24 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2020 @Lieke7777, ik kan me alleen maar bij benadering proberen voor te stellen in welke emotionele rollercoaster jullie zitten. Ik heb respect voor je, ondanks alles houd je vol, goed hoor. En het einde is nu in zicht. Sterkte! En ik hoop dat je ook voorzichtig al een beetje blij kunt zijn. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2020 Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2020 9 uur geleden zei Bor: Uiteindelijk weer 12 uur achtereen opgepast. God wat was ik er moe van oplaatst. Bor, ik ben bang dat toch gewoon weer over je heen laat lopen. Ik las al dat je het had over '1 dag in de week' dat zou te doen zijn... Nu weer 12 uur achtereen.... Stop ermee voor je niet meer terug kunt. Oppassen alléén heel af en toe in een noodgeval een paar uurtjes achter elkaar. Verder niet. Je laat ze steeds een stukje verder gaan. Op deze manier hoeft jz niet eens te komen om kennis te maken, want binnen de kortste keren zit je 3 of 4 keer per week 12 uur met die kleine. Stoppen meis, dit is niet goed. nancy en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 25 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2020 (bewerkt) Verkeerd 25 oktober 2020 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2020 Bor, denk er nog maar even verder over na, ik heb toch ook sterk het gevoel dat je jezelf weer klem zet. Door middel van toezeggingen. Twaalf uur is feitelijk niet normaal, alleen als het een noodgeval mocht betreffen, toch?? Dat doe je dus zélf he, niet iemand anders. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 25 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2020 12 uur ik zou het niet eens durven vragen. En wat krijg je ervoor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2020 Bor, als ik van mezelf uit probeer terug te redeneren waarom ik mijn reacties heb gegeven op het oppassen en de verzoeken daartoe dan kom ik hier uit: Vanaf het moment dat men jou wilde betrekken bij de opvang van het wurmpje heb jij aangegeven dat je dat NIET wilde, niet KUNT. Althans, zo kwam het op mij over. Ik meende begrepen te hebben dat je zo af en toe indien nodig wel een paar uurtjes zou willen inspringen als het jou uitkwam. Niks mis met die opstelling. Maar ik kan er naast zitten hoor, misschien heb ik dingen gelezen die jij helemaal niet hebt geschreven of bedoeld. En als jij met liefde 1 dag in de week 12 uur op het wurmpje past, wie ben ik dan om daar commentaar op te geven. (daarnaast... jouw zoon is toch geen alleenstaande vader? Of heb ik het nou weer helemaal mis??) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2020 Je hebt het prima op een rijtje @Bor. Als.je het aankunt is het helemaal okay toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2020 Daar kan en wil ik natuurlijk helemaal niets tegen in brengen Bor. Maar ik blijf met het gevoel zitten dat je er nu toch wel anders in staat dan in het begin, en dat is jouw goed recht. En dat roept bezorgde reacties van jouw medefrummers op. Probeer dus niet zo verbaasd te reageren als mensen bang zijn dat jij onbewust over jouw eigen grenzen heen gaat. Zoals jij het beschrijft kan ik alleen maar zeggen dat ik ik je begrijp, helemaal begrijp. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2020 Is dit echt allemaal nodig, alle privédrama's steeds en steeds weer? Persoonlijk zou ik liever lezen hoe jij het redt mbt drank nu Bor je schrijft weer wat bozer/ongeduldiger, blijft een dag weg, na het weekend en zet je niet op het dagpact. Dat lijkt me relevanter dan de inhoud van je geworstel. Dat is privé, en zou wat mij betreft ook zo mogen blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2020 Ja, ook dat kan ik heel goed begrijpen Bor. Maar inderdaad, het is niet anders..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 28 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2020 @Bor ik begrijp je helemaal ' wat zal je dit het liefst niet hebben en alles afsluiten over een paar weken mbt jz. Fijn dat je er kan zijn toch voor je zoon en kleinzoon .. en schoondochter . Als ervaring deskundige weet je precies het klappen van de zweep .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 28 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2020 1 uur geleden zei Bor: En wat we er wederzijds voor krijgen is niet in geld uit te drukken @bumperjim Dát krijgen we ervoor. OK dan is alles kennelijk in orde en bemoei ik me er niet meer tegenaan nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2020 1 uur geleden zei Bor: Ik weet niet hoe alcoholgerelateerd je het wil hebben hoor, maare.. .... En ik stond gister op de dagpact ja. Vandaag nog niet nee. En maandag had ik wat anders te doen, wil je ook nog weten wat? Ik vroeg me af of je dronk of juist het zonder doet allemaal. Of droog drinkt. Maar laat maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 28 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2020 Begrijpelijk je gevoelens slingeren alle kanten uit ' je probeerd het van alle kanten zo goed mogelijk te doen. maar ook voor jezelf en daarbij komt denk ik een stukje heel oud zeer om de hoek kijken je verdriet je ' pijn . Je onmacht . Die je destijds helemaal weggedooft hebt door te drinken . En dan een baby snap je binding die je niet aan kan gaan . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 28 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2020 Het is goed om je te uiten toch ? Je loopt best spaak met je interne borretje . Er gebeurt gewoon veel om je persoontje heen . En ook niet overal je ei kwijt kunnen je begrepen voelen . Wat wil je verder zelf met dit gevoel ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 28 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2020 Klopt ' ik weet dat ik zelf de fout gemaakt heb waardoor het gebeurd is . Maar gewoon hoe ik mij nu eronder voel ' is gewoon niet uit te leggen als je niet zelf in deze wereld kennis gemaakt hebt .. Het heeft bij mij ook zeker tijd nodig om dit ook te verwerken . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 28 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2020 Nou dat zijn wel interessante berichten, over die groepsgesprekken. Dat soort berichten vind ik boeiend, om te horen wat je er aan hebt. Geen idee wat 'jouw manier' is Pinkman. Praten uit eigen ervaring vind ik ook je steentje bijdragen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 28 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2020 (bewerkt) @Bor, ik kan zelfs niet bij benadering voelen wat jij doormaakt. Ik kan me er een beeld van vormen, maar dat dekt totaal de lading niet denk ik. Ik lees je worsteling, je gemengde gevoelens , het eigenlijk niet kunnen en het tóch doen door wat jij zelf hebt meegemaakt. Je doet wat je kunt omdat je vindt en voelt dat je het moet doen. Daar heb ik respect voor en dat wil ik even tegen je zeggen. Geen idee wat wijsheid is in dit geval, ik wens het je wel toe. 29 oktober 2020 bewerkt door Jannigje karin123 en Lieke7777 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 28 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2020 (bewerkt) Wat zeg je dat mooi @Jannigje denk dat niemand het mooier kan verwoorden . 29 oktober 2020 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2020 Dank je @Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden