ikkanhet Geplaatst 20 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2020 Goeiemorgen allemaal, Weer een nieuws dag met nieuwe kansen en uitdagingen. Fijne dag allemaal en sterkte voor wie dat nodig heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 20 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2020 Goedemorgen. Eerst mantelzorg en werken. Daarna een paar dozen met online bestellingen openmaken en opruimen. Gek, ik heb alles zelf besteld ( en betaald), toch vind ik het feestelijk! En een uitkomst dat je zo minder winkels in hoeft. Corona besmetting en de kwetsbare gezondheid van mijn moeder, ik moet er niet aan denken.. Fijne dag allemaal! Hoor net dat het nog 66 dagen is tot kerst en dat een kweker deze week al de eerste bomen heeft verkocht. Ik moet er nu nog niet aan denken, een boom met lampjes en ballen in de kamer. Maar ja, als je er blij van wordt, moet je het zeker doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 oktober 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2020 Zojuist zei Maja: Goedemorgen. Eerst mantelzorg en werken. Daarna een paar dozen met online bestellingen openmaken en opruimen. Gek, ik heb alles zelf besteld ( en betaald), toch vind ik het feestelijk! En een uitkomst dat je zo minder winkels in hoeft. Corona besmetting en de kwetsbare gezondheid van mijn moeder, ik moet er niet aan denken.. Fijne dag allemaal! Hoor net dat het nog 66 dagen is tot kerst en dat een kweker deze week al de eerste bomen heeft verkocht. Ik moet er nu nog niet aan denken, een boom met lampjes en ballen in de kamer. Maar ja, als je er blij van wordt, moet je het zeker doen! haha daar kan ik ook zo van genieten. Verwacht ook nog wat pakketjes, geeft een beetje een sinterklaas of verjaardags gevoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 oktober 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2020 Gisteren bij een veiling 2 overnachtingen gewonnen bij Carlton Beach voor het volgend jaar. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 20 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2020 Heerlijk naar zee in Scheveningen, @ikkanhet! Uitwaaien aan het strand en de duinen. Ik woon hier vlakbij en geniet hier nog steeds van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 oktober 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2020 1 minuut geleden zei Maja: Heerlijk naar zee in Scheveningen, @ikkanhet! Uitwaaien aan het strand en de duinen. Ik woon hier vlakbij en geniet hier nog steeds van Ow wat een mazzel dat je daar in de buurt woont. Heb bos dicht in de buurt maar meer ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elton Geplaatst 20 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2020 Goeiemorgen! Straks met de echtgenote wat inkopen gaan doen en wat dringende klusjes uitvoeren aan onze woning. Ik heb de laatste tijd wat tijd te kort, maar wat vliegt die ook snel natuurlijk. Geniet van jullie dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roos33 Geplaatst 20 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2020 Goedemorgen, Vandaag dag 17. Nu even met de hond het bos in en dan snel aan het werk. Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 oktober 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2020 DAGPACT ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roos33 Geplaatst 20 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2020 DAGPACT ikkanhet Roos33 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2020 ik lees juist tijd tekort Cleo☺ goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 20 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2020 Goedemorgen Vandaag werken, naar beugeltandarts met de jongste en de dagelijkse dingen zoals boodschappen, koken etc. En vanmiddag nog sporten. Helaas is de sauna op de sportschool nu dicht, weet niet goed waarom want er mocht ivm corona sowieso maar 1 persoon in. Was echt ontspanningsmoment. Dan vanavond maar op het spijkermatje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elton Geplaatst 20 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2020 @Cleo66, ik zie voorlopig toch geen echte tijdwinst door niet meer te drinken hoor... Uiteraard zijn de katers er niet meer en gaan bepaalde zaken dan ook wat vlotter. Maar momenteel ben ik met tal van zaken bezig waardoor ik tijd te kort kom. Komt vast wel in orde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elton Geplaatst 20 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2020 18 minuten geleden zei Roos33: DAGPACT ikkanhet Roos33 Elton Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pats Geplaatst 20 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2020 Morning! Blij en fijn opgestaan, nieuwe dag nieuwe kansen! DAGPACT ikkanhet Roos33 Elton Pats Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 20 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2020 Goedemorgen, ik heb lang niets van me laten horen. Moet een stom verhaal kwijt. Heb gisteren veel geld verloren door in een verkooppraatje te trappen. Stom stom, stom! Gelukkig had ik het geld niet echt nodig en bedacht ik dat ik veel meer te verliezen heb. Ik ben momenteel langer dan een jaar droog, bouw aan mijn relatie met dochter en voel me zeer gelukkig. Dat was niet met geld te koop. En ook niet met geld te verliezen. Toch voel ik me wat katerig. Ik moet het even verwerken. Ik ging tegen mijn gevoel in en vertrouwde een ander zijn goede bedoelingen. Achteraf dacht ik gelijk aan jullie: knietjes afvegen en doorgaan. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 20 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2020 21 minuten geleden zei Pats: Morning! Blij en fijn opgestaan, nieuwe dag nieuwe kansen! DAGPACT ikkanhet Roos33 Elton Pats Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 20 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2020 DAGPACT ikkanhet Roos33 Elton Pats Tatum Ties Goedemorgen, lekker uitgeslapen, zo naar de psych. Stom, na zo'n terugval komen de stemmetjes in mijn hoofd (je kan vanmiddag wijn halen et.). Keihard weer terug. Maar even doorbuffelen vandaag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2020 2 minuten geleden zei Ties: DAGPACT ikkanhet Roos33 Elton Pats Tatum Ties Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pats Geplaatst 20 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2020 @Ties gewoon tegen dat stemmetje zeggen: maar dat gaan we mooi niet doen! Sterkte, je kunt het! @Tatum wat goed zeg, langer dan een jaar en gelukkig en dat doet de band met naasten altijd goed! Wel heel vervelend van dat geld/vertrouwen ... Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2020 Goedemorgen allemaal, Ochtendgym zit er alweer op @Tatum welkom terug Zonde van je geld ja, maar een goede relatie met je dochter is duizend keer meer waard he En een jaar droog...Wauw, goed zeg Fijn om te horen Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2020 Vandaag precies 7 weken alcoholvrij Wel weer een mijlpaaltje De laatste keer viel ik met 7 weken van het jaarpact af Dus die hindernis heb ik in elk geval genomen Zoals jullie hebben kunnen lezen, had ik het afgelopen zaterdag even heel erg moeilijk (Vlak voor de 7 weken dus) Maar nu gaat het eigenlijk wel weer prima Lonster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 20 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2020 (bewerkt) Rapilos en Pats, dank jullie wel. Rapilos: ja het belangrijkste is: alles gaat weer voorbij. verlies, trek, problemen, moeilijkheden. Wat dan overblijft zijn: gezondheid, kracht, eigenwaarde, naasten en "gewoon gelukkig zijn". 20 oktober 2020 bewerkt door Tatum rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 oktober 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2020 Ik nu 4 weken waarin een foute middag, desondanks toch trots op mezelf. Is mijn record. Lonster, Tatum, Lieke7777 en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2020 Heel mooi @ikkanhet ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden