Spring naar bijdragen

Dinsdag 20 oktober


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Goedemorgen. Eerst mantelzorg en werken. Daarna een paar dozen met online bestellingen openmaken en opruimen. Gek, ik heb alles zelf besteld ( en betaald), toch vind ik het feestelijk! En een uitkomst dat je zo minder winkels in hoeft. Corona besmetting en de kwetsbare gezondheid van mijn moeder, ik moet er niet aan denken..

Fijne dag allemaal! Hoor net dat het nog 66 dagen is tot kerst en dat een kweker deze week al de eerste bomen heeft verkocht. Ik moet er nu nog niet aan denken, een boom met lampjes en ballen in de kamer. Maar ja, als je er blij van wordt, moet je het zeker doen! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Maja:

Goedemorgen. Eerst mantelzorg en werken. Daarna een paar dozen met online bestellingen openmaken en opruimen. Gek, ik heb alles zelf besteld ( en betaald), toch vind ik het feestelijk! En een uitkomst dat je zo minder winkels in hoeft. Corona besmetting en de kwetsbare gezondheid van mijn moeder, ik moet er niet aan denken..

Fijne dag allemaal! Hoor net dat het nog 66 dagen is tot kerst en dat een kweker deze week al de eerste bomen heeft verkocht. Ik moet er nu nog niet aan denken, een boom met lampjes en ballen in de kamer. Maar ja, als je er blij van wordt, moet je het zeker doen! 

haha daar kan ik ook zo van genieten. Verwacht ook nog wat pakketjes, geeft een beetje een sinterklaas of verjaardags gevoel.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen

Vandaag werken, naar beugeltandarts met de jongste en de dagelijkse dingen zoals boodschappen, koken etc. En vanmiddag nog sporten. Helaas is de sauna op de sportschool nu dicht, weet niet goed waarom want er mocht ivm corona sowieso maar 1 persoon in. Was echt ontspanningsmoment. Dan vanavond maar op het spijkermatje:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, ik heb lang niets van me laten horen. Moet een stom verhaal kwijt. Heb gisteren veel geld verloren door in een verkooppraatje te trappen. Stom stom, stom!

 

Gelukkig had ik het geld niet echt nodig en bedacht ik dat ik veel meer te verliezen heb. Ik ben momenteel langer dan een jaar droog, bouw aan mijn relatie met dochter en voel me zeer gelukkig. Dat was niet met geld te koop. En ook niet met geld te verliezen. 

 

Toch voel ik me wat katerig. Ik moet het even verwerken. Ik ging tegen mijn gevoel in en vertrouwde een ander zijn goede bedoelingen. 

 

Achteraf dacht ik gelijk aan jullie: knietjes afvegen en doorgaan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag precies 7 weken alcoholvrij
Wel weer een mijlpaaltje
De laatste keer viel ik met 7 weken van het jaarpact af
Dus die hindernis heb ik in elk geval genomen

Zoals jullie hebben kunnen lezen, had ik het afgelopen zaterdag even heel erg moeilijk
(Vlak voor de 7 weken dus)
Maar nu gaat het eigenlijk wel weer prima

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rapilos en Pats, dank jullie wel. 

 

Rapilos: ja het belangrijkste is: alles gaat weer voorbij. verlies, trek, problemen, moeilijkheden. Wat dan overblijft zijn: gezondheid, kracht, eigenwaarde, naasten en "gewoon gelukkig zijn". 

bewerkt door Tatum
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...