Yvonne Geplaatst 19 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2020 Neeeeeeeee!!!!! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roos33 Geplaatst 19 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2020 Goedemiddag, Kohtje heel veel sterkte met je moeder! Vandaag dag 16. Op zich gaat het goed ben alleen nog steeds zo moe. Vooral het vroeg opstaan om aan het werk te gaan is echt een uitdaging. Wordt dit op de duur minder? Op internet las ik dat je hier meestal maar een dag of 10 last van hebt. Fijne dag allemaal! Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2020 Echt Bor, dit is te gek voor woorden. Sowieso al afbellen als het wurmpje er al had moeten zijn. En dan drie dagen in 1 week??? Niet normaal dit nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2020 1 minuut geleden zei Bor: Dit is toch niet om uit te staan wel? Dit is idioot. Maar je kunt gewoon niet: Donderdag heb je een afspraak op het Paterswoldsemeer. Vrijdag een afspraak in de grachten van Amsterdam en Zaterdag een afspraak in Oost Groningen..... Maar zonder dollen, ik hoop echt dat je heel duidelijk NEE hebt gezegd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2020 ( En zelfs als jouw man vindt dat je het wel zou moeten doen.... pootje stijf houden hoor. ) nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2020 Weet je, ik zat net te denken: gewoon van je af zetten en je eigen leven gaan leiden... Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan, want het jouw kind dat dit van je verlangt... En tóch niet doen, want het is iets wat jij niet wilt, wat niet goed voor jou is... Maar jeetje wat moeilijk Bor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2020 Dat is helemaal waar, klopt als een bus. Dus, neen, driewerf neen. Ik ga de tuin eens in, mag nog wel het één en ander gedaan worden voor het weer gaat regenen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 19 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2020 (bewerkt) 2 uur geleden zei Bor: Ik woon in Friesland he.. Goedemiddag! Dan ga je de naam van de kleine vast mooi vinden! Kunnen we haar later altijd vertellen dat ze naar tante Bor is vernoemd. 19 oktober 2020 bewerkt door niks Was geen ochtend meer, maar middag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2020 43 minuten geleden zei Roos33: Vandaag dag 16. Op zich gaat het goed ben alleen nog steeds zo moe. Vooral het vroeg opstaan om aan het werk te gaan is echt een uitdaging. Wordt dit op de duur minder? Op internet las ik dat je hier meestal maar een dag of 10 last van hebt. Maar stond je dan voorheen niet vroeg op @Roos33? Of stond je wel vroeg op en was je niet moe??? Ik heb eigenlijk geen last van moeheid, dus kan je ook geen goed antwoord geven... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2020 54 minuten geleden zei Bor: Nu heb ik afgelopen zaterdag van 7 tot 20 uur voor het eerst op baby gepast. Ging goed. Werd meteen vandaag ook gevraagd, van 11 tot 16 uur. Werd 11:05 afgebeld maar wel met de vraag of ik woensdag, donderdag, vrijdag en zaterdag ook oppas. Dit lieverds, DIT bedoel ik dus steeds. Ik geef een vinger en ze nemen me hele hand. ik lees nergens een duidelijk nee Bor, echt niet. Zij nemen geen hele hand, jij houdt ze die voor en ze kunnen kiezen welke vingers. En je schrijft ook vaak dat je beschikbaar bent, logisch dat ze eerst bij jou aankloppen dan, lekker makkelijk, goedkoop en vertrouwd. Misschien beter zelf besluiten en niet echtgenoot vertellen hoe dit gaat steeds? Hij kent jou al langer dan vandaag. soms denk ik, zoek een baantje voor jezelf, dan heb je structuur, eigen inkomen, netwerk van contacten, en waarschijnlijk voldoening. Je bent te jong voor dit pensionada leventje. bumperjim, Senna33 en nancy reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 19 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2020 Had gekund, maar nee. Nu niet alle Friese namen opnoemen hé! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2020 1 uur geleden zei Yvonne: DAGPACT Billy ikkanhetTiesRoos33 Reacher Yvonne Descartes Lonster Takeiteasy Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roos33 Geplaatst 19 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2020 1 uur geleden zei Yvonne: Maar stond je dan voorheen niet vroeg op @Roos33? Of stond je wel vroeg op en was je niet moe??? Ik heb eigenlijk geen last van moeheid, dus kan je ook geen goed antwoord geven... Ik stond altijd om 06.00 uur op. Eerst met de hond lopen en dan direct aan het werk. Ik was altijd een echt ochtendmens en had nooit moeite met opstaan. Zal uiteindelijk wel goed komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2020 Goedmiddag allemaal, Late melding, maar gefietst en gewerkt vanochtend Jeetje @Bor nou dat zou ik ook niet doen hoor, drie of vier keer in de week oppassen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2020 Gaat vanzelf over @Roos33 Kan best een tijdje duren hoor , die vermoeidheid Heel normaal dit je moet maar denken dat je in herstel bent Vroeg naar bed, zolang die behoefte er is, of desnoods een half uurtje op de bank als je daar tijd voor hebt Sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 19 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2020 Ladyjane denkt dat je geen nee hebt gezegd en ik denk ook dat je geen nee hebt gezegd. Anders zat je t hier niet te luchten. We kunnen er naast zitten natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2020 Heeft dus iemand een leeg blikje bier gejat en meteen die fiets ook maar even opgeruimd. Dat siert zo'n lege-bierblikjes-dief dan weer wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2020 19 minuten geleden zei takeiteasy: ... Heb ooit een diploma gehaald van de L. H. 'N. O. met als vak, verkoopster. De klant is koning. Ik hoor het de lerares nog zeggen. Je moet altijd vriendelijk blijven tegen je klanten, hoe moeilijk ze ook zijn ... Och @takeiteasy, wat klinkt dit toch allemaal hééééérlijk ouderwets. Vooral dat 'de klant is koning'.. Moet gewoon oppassen dat ik niet weer in zo'n nostalgische bui terecht kom en op zoek ga naar melkboerekarretjes..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maverick Geplaatst 19 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2020 4 minuten geleden zei Kohtje: Heeft dus iemand een leeg blikje bier gejat en meteen die fiets ook maar even opgeruimd. Dat siert zo'n lege-bierblikjes-dief dan weer wel. Wat doet de oud-ijzer prijs tegenwoordig @Kohtje ? Handel is handel he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2020 En déze oma heeft vandaag NIET opgepast en het komende half jaar ook niet, deze oma loopt vanaf vandaag twee dagen stage naast het werk! En over een half jaar zie ik weer verder . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 19 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2020 26 minuten geleden zei Renaldo61: @Smaragd Wanneer kom je terug? Nooit meer, grapje. Hou mij op de achtergrond even. Fijn dat je naar de Kini bent geweest. Sterkte en hou je goed. Lees voorlopig alleen even mee. Moet uit de binge, bouw af nu. Dankzij de hulp van iemand van het forum hier. Zeer waardevol. Weken bingen overleef ik niet meer.’ Tijdig ingegrepen met hulp van hier. Ga goed allen. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2020 1 minuut geleden zei Bor: Wat goed van je @nancy Jij blijft maar doorleren he. Vind je leren leuk? Ja, ik vind leren héél leuk. En de opleiding is nog niet af, dus ik wil en moet verder. Maar hierna ga ik nooit meer een opleiding volgen! Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2020 Ha daar ben je weer Smaragd! Goed om je hier weer te lezen! Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2020 Zojuist zei takeiteasy: Hier heet het idd ook gewoon kringloop. Heb trouwens meteen maar even doorgepakt en een afspraak gemaakt. Vrijdag mag ik op gesprek komen. Wat leuk, TIE! Lijkt me echt iets voor jou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 oktober 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2020 1 uur geleden zei takeiteasy: Niet zo denigrerend @Bor. Heb er trouwens nooit spinazie gemaakt hoor. Mijn ouders wilden mij liever op de MAVO houden, maar ik vond het daar vreselijk. Zo'n grote school, al die lokalen, al die lessen. Ook daar droom ik nog regelmatig van. Droom dan dat ik het lesrooster kwijt ben en ik de juiste boeken niet kan vinden. ik moest van mijn ouders de MEAO doen terwijl ik de verzorging in wou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden