Lieke7777 Geplaatst 13 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2020 Ben ook benieuwd naar de maatregelen die we vanavond weer gaan horen .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2020 7 minuten geleden zei Lieke7777: Ben ook benieuwd naar de maatregelen die we vanavond weer gaan horen .. Nou ik ook maar complete lockdown zou wel beter zijn. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2020 2 minuten geleden zei Bor: Verschrikkelijk, dat hoop ik echt niet hoor Nee vindt er ook niks aan maar gaat om wat het beste is. Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 13 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2020 Goedemorgen. @Elton, heel veel sterkte en ik duim voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 13 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2020 Goedemorgen, daar ben ik weer... Het ging zo goed maar van het weekend weer een terugval gehad. Dus kom ik me weer melden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2020 Ik begrijp niet waarom ze gewoon niet stoppen met alcohol schenken ipv de horeca dicht.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2020 Sterkte @Elton. Ik moest gisteren nog 1 ding voor mijn werk doen vanaf vakantie. En dan merk ik weer hoe ik het elastiekje net te ver heb uitgerekt de afgelopen periode. Dat gaat sneller na zo'n burn-out. En het veert minder terug. Periodes van herstel langer. Ik zit nu niet zo diep hoor, maar ik voel dat dit een cruciale periode is met veel op mijn bord. Gezin, werk, verhuizing, moeder, hobby. Verschil met andere keren is dat ik het niet weg stop, maar het aanvoel en hulp bij durf te vragen. Daar ben ik nog heel onhandig in. Maar ik probeer het. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 oktober 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2020 6 minuten geleden zei Lika: Ik begrijp niet waarom ze gewoon niet stoppen met alcohol schenken ipv de horeca dicht.... Dat is toch ongeveer hetzelfde Lika?? Elton, heel veel sterkte, ik hoop dat het allemaal heel heel veel meevalt ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2020 9 minuten geleden zei Lika: Ik begrijp niet waarom ze gewoon niet stoppen met alcohol schenken ipv de horeca dicht.... Dat vindt ik jammer voor de mensen die wel sociaal kunnen drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 13 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2020 Ik denk dat een lock down geen slecht idee is... Maar ik werk op een ic en dan zie je alleen de ergste gevallen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pats Geplaatst 13 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2020 @Elton ik duim voor jou .. @Roos33 goed bezig en wat fijn dat je zo de voordelen merkt hé, het is heel herkenbaar van die avonden. Ik lag gisteren serie te kijken tot 24 uur en bleef maar wakker hihi.. gewoon met paar koppen bedtime thee! Nog gezond ook. ik kom wel minder snel in slaap, ben gewoon te ‘wakker’... met wijn op sliep ik binnen een minuut natuurlijk maar had ik wel rottige nachten en nu eenmaal in slaap dan slaap ik wel heerlijk, en fit op he. ben ook benieuwd .. de hele winter in huis blijven .. ? Ik ga mijn slaapkamer maar opknappen heb ik bedacht.. we wonen hier al 5 jaar en dat moet nog steeds gebeuren. Is meer een opslag en was ruimte dan een gezellige slaapkamer .. @Ties hallo! Ok dat is balen maar goed dat je je meldt en er weer voor wilt gaan? Top! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2020 59 minuten geleden zei Ietje: Dagpact:BillyYvonne ikkanhet Roos33 Elton Ietje Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 13 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2020 Ja @Pats we gaan er weer voor hoe naar ik me nu ook voel, en ik moet een beetje inspiratie zien te vinden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2020 2 minuten geleden zei Ties: Ik denk dat een lock down geen slecht idee is... Maar ik werk op een ic en dan zie je alleen de ergste gevallen Dat lijkt me ook best heftig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 13 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2020 2 minuten geleden zei rapilos: Ties Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 13 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2020 Dagpact BillyYvonne ikkanhet Roos33 Elton Ietje Rapilos Ties Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2020 een hele goede morgen allemaal, wat heb ik toch een leventje he Pas om acht uur opgestaan, op gemak ontbeten, ochtendgym gedaan, even achter de computer met een bakkie Vanmiddag toch misschien maar even naar de tuin, want er moet nog zoveel gesnoeid en gerooid worden Straks nog wel even een bergje strijken. Elton, sterkte vandaag Heel vervelend, die onzekerheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2020 En @Ties ook sterkte vandaag wat goed, dat je er weer voor gaat ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 13 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2020 (bewerkt) 43 minuten geleden zei ikkanhet: Nou ik ook maar complete lockdown zou wel beter zijn. Ik ga dit echt niet hopen even ' snap dat veiligheid voor alles is ..maar er staat voor mij / ons iets belangrijks aan te komen.. 13 oktober 2020 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roos33 Geplaatst 13 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2020 1 uur geleden zei knakker: Leuk. Is zoiets nou een Keeshond? En heeft die van jou wel achterpoten en oren? Gelukkig wel. Ik denk dat de afbeelding te groot is daarom heeft deze hond geen achterpoten en oren. Het is een akita inu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 13 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2020 (bewerkt) Zojuist zei Bor: Ja. Dat moeten we niet hebben meis..komt niet goed uit, zeker niet nu. En dan komt de bouw ook stil te liggen denk, waar moeten we dan van leven en wie betaald de rekeningen? Ik hoop echt waar geen volledige lockdown. Inderdaad kijk over werk hoef ik mij totaal geen zorg te maken die heb ik en mijn man ook ... dat ligt niet stil man heeft redelijk een kantoor thuis werkplek gecreëerd maar voor veel anderen die afhankelijk zijn van andere werk die mogelijk stil ligt zijn het pittige tijden dan . 13 oktober 2020 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 13 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2020 Het zal ook fijn zijn als je straks weer je werk kan gaan oppakken @Renaldo61 . Beetje afleiding structuur is toch ook belangrijk in je herstel periode .. ik bedoel ondanks alles ben ik blij dat ik toch mijn werk ben blijven oppakken . Wel heb ik moeten opkrabbelen na een totale periode van niet kunnen . Maar gelukkig kreeg ik ruimte van mijn werkgever om hier uit te komen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 13 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2020 Ja kunnen ze peilen hoe het valt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2020 2 uur geleden zei Bor: Ik heb weer eens zo"n dag waarop ik álles lust zolang het maar fout food is. Komt wel érg vaak voor de laatste tijd. hahaha ik ook duw alles naar binnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 13 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2020 Hoi, Bedankt @Yvonne en @Renaldo61 Ga het vanavond proberen thuis. Heb mijn laptop niet mee. Beetje down. Eerst ben ik best euforisch en dan kukel ik in een soort van depressie. Kan het niet goed uitleggen. Verloop en beloop meestal wel. Nu moet ik juist nuchter blijven anders gaat het fout en niet zo een beetje ook. Ik mag en kan niet meer uitglijden. Dan is het einde oefening voor mij, dat weet ik wel. Jongste broer heeft mij afgelopen nacht veel lopen bellen en appen. Hij zit in een vechtscheiding. Met kids is dat natuurlijk altijd lastig. Hij had de kids niet en had overduidelijk gedronken. Uren lang gepraat, niet zinnig voor mezelf wel voor hem denk/hoop ik? Ben teveel over mijn grenzen gegaan daarin. Maar wilde er voor hem zijn. Wij schelen bijna 10 jaar. De honden laten mij lachen met hun grappige rare logge bewegingen en de katten thuis likken mijn haar. Zij voelen veel aan en is fijn. @Ties welkom terug!! Go for it. Alleen en met zijn allen, mij steunt het wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden