Ansje Geplaatst 17 september 2020 Rapport Share Geplaatst 17 september 2020 8 minuten geleden zei rapilos: De craving wordt op den duur steeds minder @Ansje Tot het na een jaartje practisch helemaal verdwenen is Jij bent nog maar net gestopt, dus de kans dat de craving nog regelmatig voorbij komen is groot Het is meestal een "golf "van zucht naar drank, wat uiteindelijk ook weer voorbij gaat Uitzitten is dan de enige optie Naarmate je langer niet drinkt, zullen de golven steeds minder voorkomen Maar het kan ook zijn, dat het een hele tijd goed gaat, en er dan na vele maanden ineens toch weer zo'n golf komt het goede nieuws is; Het wordt steeds minder, dus beter Dank je voor de uitleg. Ik heb hier echt iets aan. Ik lees ook zo veel mogelijk. Het is een bijzonder maar ook een interessant proces wat we doormaken. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 september 2020 Rapport Share Geplaatst 17 september 2020 ach knakker, wat sneu, door de kattenbak haha. Ja de gekste momenten he dat er iets in je rug schiet. Beterschap hoor, ik wil je die tour wel zien winnen. warmtepleisters willen mij nog wel eens helpen, warmte dus. Sauna, warm bad, een lekkere massage van mevr. ezel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 17 september 2020 Rapport Share Geplaatst 17 september 2020 Fijne dag @lady jane oneerlijk hoor ik heb geen een fiets haha. @knakker sterkte met de rug en anders wordt 2022 jou tour jaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 17 september 2020 Rapport Share Geplaatst 17 september 2020 Craving heb er niet te erg last van dat denk ik '' wel gedachten aan alcohol drinken linken .. maar weet ze beter uit te zitten en er niet naar te handelen . Kam soms wel verdrietig worden om deze gedachten te ervaren . Alsof im soms heimwee heb naar de fles maat absoluut niet terug wil naar gebruik . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 september 2020 Rapport Share Geplaatst 17 september 2020 Lieke, een Hollandse die geen fiets heeft? Bestaat dat? Ik geloof dat ik echt niet zonder kan. Heb nooit auto gereden, dat zal er ook wel mee te maken hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 17 september 2020 Rapport Share Geplaatst 17 september 2020 Zojuist zei knakker: Overigens vind ik het wel prettig dat hier niet meer wordt gemodereerd. In het begin kreeg ik wel eens een waarschuwing als ik een woordje had gebruikt dat op de zwarte lijst stond, dat vond ik wel zo kinderachtig. En ook al gaat het er hier soms stevig aan toe, ik heb liever dat wij dat gewoon als volwassenen onder elkaar oplossen, dan dat een soort schooljuffrouw hier strafjes gaat uitdelen. Maar een georganiseerd forum vind ik dan wel weer prettiger .. vuile topics over lord babusa enz die er uit mogen. Een topic verplaatsen naar juiste plaats .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 17 september 2020 Rapport Share Geplaatst 17 september 2020 Zojuist zei lady jane: Lieke, een Hollandse die geen fiets heeft? Bestaat dat? Ik geloof dat ik echt niet zonder kan. Heb nooit auto gereden, dat zal er ook wel mee te maken hebben. Idd heb al jaren geen fiets .. wel een auto dat wel weer .. vond fietsen altijd weer beetje eng na de hernia operaties . lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 september 2020 Rapport Share Geplaatst 17 september 2020 Nou knak, ik weet de tijd nog dat frummers steeds een eigen forumpje begonnen om de redenen dat ze de mods zo kinderachtig vonden. De meesten kwamen (op hangende pootjes soms) terug, want er ontstonden dan elders alsnog problemen onderling. Wat niet wegneemt dat we het zelf kunnen, dat blijkt. We zijn de puberteit eindelijk voorbij. meestal dan toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 17 september 2020 Rapport Share Geplaatst 17 september 2020 Is het forum dan commercieel van Tactus ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 17 september 2020 Rapport Share Geplaatst 17 september 2020 Ok ' maar als je ergens aan begint zal je het wel moeten blijven onderhouden lijkt mij . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 17 september 2020 Rapport Share Geplaatst 17 september 2020 DAGPACT:BorEltonYvonne Rapilos IJsvogel Lieke7777 en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 17 september 2020 Rapport Share Geplaatst 17 september 2020 Zojuist zei knakker: Ha @IJsvogel, wat leuk je weer eens te zien Gaat het goed met je? Niet echt @knakker. Langzaam aan het afglijden, zo voelt het. Slechte stemming, zorgen om ontsporende kind, niet zo gezonde relatie.... Kan even de oprit naar de goede weg niet vinden. Las iets over dry drunk syndrome, misschien moet ik hier meer over uitzoeken voor mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pats Geplaatst 17 september 2020 Rapport Share Geplaatst 17 september 2020 DAGPACT:BorEltonYvonne Rapilos Pats Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pytje Geplaatst 17 september 2020 Rapport Share Geplaatst 17 september 2020 6 minuten geleden zei Bor: DAGPACT:BorEltonYvonne Rapilos Ijsvogel Pats Pytje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pytje Geplaatst 17 september 2020 Rapport Share Geplaatst 17 september 2020 45 minuten geleden zei Bor: En in aanvulling op @rapilos Hoe vaker en hoe langer je toegeeft aan craving wordt het vanzelf iets chronisch met her en der een onweerstaanbare uitschieter. Wat bedoel je hiermee Bor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 17 september 2020 Rapport Share Geplaatst 17 september 2020 Ja, dat is fijn van hier, steun, begrip. Dit is weer mijn eerste prioriteit. Op zoek naar de goede mindset. En de eerste niet nemen! Lieke7777 en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 september 2020 Rapport Share Geplaatst 17 september 2020 Oh wat erg IJsvogel, maar niet onoverkomelijk he, jij kunt dit volgens mij weer oppakken. Ik ben nog niet bijgelezen, dus heb waarschijnlijk e.e.a. gemist, maar vertrouw er op dat je dat DDsyndroom niet heel erg snel ontwikkelt. Ik denk dat je meer hebt aan Els Noorlander nu.♥ IJsvogel reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pats Geplaatst 17 september 2020 Rapport Share Geplaatst 17 september 2020 @IJsvogel het hier melden is al knap en stap 1. Voor mij ook. Was ook aan het afglijden, 4 maanden lang. Zit nu op dag 6 zonder. Ik vind hier veel steun, opstekers, advies, grappige verhalen maar ook verdriet. Het delen ervan met lotgenoten is voor mij een lange stok, hoop voor jou ook IJsvogel reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 17 september 2020 Rapport Share Geplaatst 17 september 2020 Sterkte @IJsvogel idd je bent hier niet alleen met je strijd ' zorg goed voor jezelf . IJsvogel reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 17 september 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 september 2020 @Jannigje: hoe gaat het met je? Heb je je niet laten onderschoffelen door de klagende buren? Rug recht, kin hoog en alle woorden van je af laten glijden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 september 2020 Rapport Share Geplaatst 17 september 2020 oei sterkte IJsvogel; "wat" drinken klinkt bij mij altijd onheilspellend. kun je het nog stoppen nu? zo jammer nu, wat kunnen wij misschien nog betekenen voor je? IJsvogel reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 17 september 2020 Rapport Share Geplaatst 17 september 2020 6 minuten geleden zei lady jane: oei sterkte IJsvogel; "wat" drinken klinkt bij mij altijd onheilspellend. kun je het nog stoppen nu? zo jammer nu, wat kunnen wij misschien nog betekenen voor je? Vandaag niet gedronken, maar de laatste 3 maanden geleidelijk steeds meer. Heel snel is de controle weer weg en het hele zelf bedrog mechanisme weer aan. Ik zie waar het misging. Nieuwe baan, zorgen om kind, ex partner die grote problemen heeft waardoor hij niet steunt met de kinderen, zelf nieuwe relatie met iemand die ik nog van vroeger ken. En daarmee stapte ik weer in de patronen van vroeger. Ben mezelf nog steeds kwijt. Daar moet ik dus wat mee. En vooral elke dag op het dagpact, dan komt het wel weer goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elton Geplaatst 17 september 2020 Rapport Share Geplaatst 17 september 2020 Bedankt voor het duidelijke antwoord @Descartes33, het overkomt me ook wel regelmatig. Vooral bij sociale aangelegenheden, of wanneer ik intens triest of juist intens gelukkig ben is de drang om iets te drinken zeer groot. Toch iets vreemds hoor als je het mij vraagt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elton Geplaatst 17 september 2020 Rapport Share Geplaatst 17 september 2020 @Bor, bedankt voor de interessante link Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 17 september 2020 Rapport Share Geplaatst 17 september 2020 @Elton HALT principes ook he.. zoals je schrijft hungry angry lonely tired. Elton reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden