Spring naar bijdragen

Woensdag 5 augustus


Maja

Aanbevolen berichten

Ben iig blij dat ik geen verwijten terug ben gaan maken en het bij haar heb gelaten. Dat is al winst vergeleken met vroeger. Ze is ook nogal een temperamentvolle en explosieve vrouw. @niks dat lijkt me ook moeilijk, dat je moeder juist niet over emoties praat. Dat is weer de andere kant. @Fruitvlieg2019 zeker weten dat mijn kinderen later ook veel op mij aan te merken hebben, dat hebben ze nu al haha. En nee, niemand heeft slechte bedoelingen, mensen kwetsen meestal anderen omdat ze zelf gekwetst zijn, maar dat kwetsen is dan op dat moment wel kwaad bedoeld. Lastig...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Bor:

Hier krijg je juist problemen en /of conflicten van hoor. Dan ben je namelijk niet duidelijk en een ander kan niet raden wat jij denkt/ voelt/ meent.

Communicatie.

Klopt deels, zeker als ik wel via lichaamstaal allerlei boodschappen uitzend maar niets zeg.  Ik ben er een meester in geworden, Ik kan mijzelf heel goed wegcijferen zonder dat het opvalt, en dat is geen verdienste. Ik moet van ver komen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@all  Hallo allemaal, even op de valreep nog hier kletsen.

Jemig wat herken ik toch veel situaties wat jullie allemaal vertellen. Vele triggers heb ik vandaag verhinderd en voorkomen dat ze grip op mij zouden krijgen. Het is zo hard vechten, dat je er bijna toch aan onderdoor gaat. Maar ik blijf standhouden, ik wil standhouden en ik ga standhouden. Mijn aankomende ex-partner zit nog steeds onder de duim van haar ouders. Ik vind als je 40+ bent, wel oud en wijs genoeg bent om je eigen beslissingen te nemen. Daar heb je niemand bij nodig. Dat deze mening wordt niet gerespecteerd en kan leiden tot veel gedoe en oneindige discussies, waar je niet uitkomt. Dat zijn één van de wrijvingsvlakken waar een trigger zou kunnen ontwikkelen en als ik voorheen naar drank grijpte om het machteloze en ongehoorde gevoel weg te drinken,  staat iedereen nog even te wijzen "kijk, hij zit weer aan de drank !".

Ik ga nog even lekker naar buiten en 5km lopen. Ik ben zo klaar met alles, grrrrrr.... mijn gedachte blijven oneindig malen als.een molen waar windkracht 10 opstaat. Ik schrijf zodra op mn lijntje verder.

Weltrusten, voor die gaan slapen. Voor de wakkere, houdt stand en blijf staan. Ciao

bewerkt door Gryhe
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...