Lieke7777 Geplaatst 8 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2020 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2020 Mogge Lieke. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2020 Goedemorgen frummers, wat een rust nog hier. Even een bakje neerzetten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2020 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2020 Hoewel ik eigenlijk het geluid van de vogeltjes zo 's morgens fijner vind om naar te luisteren hoor Knakker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2020 Ik weet niet hoe hard jij het geluid hebt aanstaan Bor, maar uhm.... herrie is ut niet meis... Goedemorgen overigens. Lekker geslapen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 8 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2020 Goedemorgen Fijn dat operatie achter de rug is @Cleo66. Hoop dat je snel herstelt. Vandaag naar familie met de kinderen, sinds corona niet meer gezien, wonen nogal ver weg ook. Jongste puber laatste tijd weer obstinaat, hoop dat hij een beetje gezellig doet vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2020 Zojuist zei Bor: Die zet ik dus absoluut NIET aan, hahahaha.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 8 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2020 Goedemorgen! @Cleo66 nogmaals sterkte vandaag en hopelijk valt het allemaal mee! Nu eerst weer eens een kop koffie van @Yvonne fijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2020 Cleo en Bol sterkte vandaag.... Verder ben ik absoluut niet bijgelezen nog.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 8 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2020 Goedemorgen op deze regenachtige dag met de grote voordelen van thuiswerken terwijl in de tuin 2 mannen de boel aan het opknappen zijn met steigers en zagen @Cleo66 sterkte vandaag met de ingreep ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 8 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2020 Ik dacht om kwart over 7 in het ziekenhuis zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 8 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2020 Drie uur beeldbellen??? Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 8 juli 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juli 2020 Succes met de intake best lang zeg 3 uur beeldbellen .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2020 Een hele goede morgen allemaal, @Cleo Sterkte vandaag Bananenbrood zit in de oven (Gisteren waren de bananen nog niet rijp genoeg, dus nog een dagje laten rijpen) Bewolkt, regen vandaag Straks nog een paar dingetjes strijken daarna ochtendgym (komt tegenwoordig pas om 10.15) Vriend komt ook later op de ochtend, dus gezellig Vanavond biefstuk eten (speciale biefstuk avond in een restaurant voor weinig) Dat is inclusief patat en salade Dan neem ik dus niet de patat En laat ik nu vanochtend al wat gewicht kwijt zijn ) @takeiteasy (Ben steeds geneigd om te zeggen Spirit, kan je je naam niet terug veranderen, veel makkelijker ) Hoop, dat je wat hebt aan dat beeld bellen straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2020 Ja hoor Bor, jij mag de patat Knak, recept voor bananenbrood kan je gewoon op internet vinden. Er zijn heel veel verschillende recepten van, dus wat let je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 8 juli 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juli 2020 Dat is toch snel ipv 3 uurtjes beeldbellen ' hopelijk bij jou droog hier niet mbt hond uitlaten . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2020 goeiemorgen frummers, even iets delen want hier bereiken we veel mensen het s wel vd telegraaf (sorry), maar we hebben allemaal groeps-apps tegenwoordig dus het kan iedereen overkomen, ook op korte termijn; zodra het niet meer lukt, zal het doodbloeden totdat een criminele geest weer wat nieus verzint; www.telegraaf.nl/video/715146339/opgepast-nieuwe-whatsapp-fraude-verspreidt-zich-als-olievlek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2020 Nou gelukkig @takeiteasy Hopen dat je er wat aan hebt En het beeld bellen, duurde ook geen 3 uur Ik dacht ook al... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2020 Kan de link niet openen Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 8 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2020 Goedemorgen. Fietsen, wandelen en weer fietsen in de regen, 3 uur in totaal. Ik weet (nog) niet of ik daar wel zin in heb. Afijn, daar kom ik vanzelf achter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 8 juli 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juli 2020 Geen idee ' hoe je dat recht kan krijgen ok dus even geduld dat je wordt gebeld benieuwd wat voor training er evt onder de knop liggen voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 8 juli 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juli 2020 Klopt mijn training begint vandaag om 14.00 . Nee heb nog niets van de jeugdzorg club gehoord ws hoor ik via gezinsbegeleider wat .. ga er gewoon niet op wachten meer .. heb besloten voor de training te gaan informeren voor een tatoeage waar ik moet parkeren zit er een naast met goede recensies .. wil de 2 namen van mijn jongens op mijn onderarm zetten als herinnering aan dit alles om hiermee om mijn nuchterheid te blijven verzilveren . Omdat ik dit nooit meer zo wil . rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 8 juli 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juli 2020 (bewerkt) Ja had al voor corona tijd dit in gedachten en ga het nu maar eens uitvoeren heb toch vakantie centjes gehad.. in begin UHP was ik oorbelloos al vele jaren ... Uit onmacht verdriet ' geen idee hoe dat gevoel te verklaren is met oorbel schieten had ik binnen no time 3 gaatjes in beide oren erbij tis dat mijn man het tegenhoudt anders had er al een 4 de gezeten .. 8 juli 2020 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 8 juli 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juli 2020 (bewerkt) Haha @Bor hij weet het nog niet eens van de tatoeage ' mocht ik er vanmiddag uitkomen dan hopelijk kan ik hem vrijdag zetten 'weet de wachttijden niet en het is natuurlijk maar een simpele .. daarná gelijk maar door naar L Lucardi ? 8 juli 2020 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden