Spring naar bijdragen

Maandag 6 juli 2020


Lika

Aanbevolen berichten

15 minuten geleden zei Lieke7777:

Mooie vraag ik ben zelfs gisteren erachter gekomen dat ik niet eens gecontroleerd kan roken !

Dat kan bijna niemand, de toevoegingen in tabak maken dat het zeer verslavend is, te vergelijken met heroïne bijvoorbeeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan het zo zijn @takeiteasydat de vastberadenheid , geen vastberadenheid is, maar iemand die hardop tegen zichzelf praat om zichzelf te overtuigen? dat onder die ogenschijnlijke vastberadenheid een andere mindset schuilgaat die eronder moet worden gehouden? 

Als dat zo is, kan wellicht de erkenning daarvan op dat moment zelf al iets opleveren van ruimte. Keuzevrijheid. Een ander handelingsperspectief. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 uur geleden zei Bor:

Ik heb dat ook wel vaker hoor, dat zenuwachtige. De link met slecht slapen had ik nog nooit gelegd maar ik heb niet best geslapen vannacht, dat is wel waar. Ik zal er eens op letten dan.

Had je nog wat aan de link die ik zaterdag op de dagdraad geplaatst had of kun je je er niet in vinden @Adrian

Bor,, ik heb die link zojuist opgezocht. Is helemaal op mij van toepassing.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt  hier vroegen ze bij mij ook bewijs dat ik er kwam stelletje    :devil:

Maar   uiteindelijk   voor wie ga ik er heen ?    In het begin voor jeugdzorg  en kinderen  ...  maar uiteindelijk  vind ik het voor mijzelf belangrijk dat ik dit verdien.    Of het controleerbaar of niet is .     

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 6-7-2020 om 15:56 zei Bor:

Want het is ook zo: ik doe alsof. Dat is mijn overlevingsstrategie al van kinds af aan, ik weet niet beter en ik wil ook niet beter meer weten, hoeft van mij niet meer.
 

Maar @Bor, als je weet dat je doet alsof, dan is er toch een weten van “ het andere wat je om wat voor redenen dan ook niet wilt of kunt laten zien”?
 Ik doe ook vaak alsof, veel mensen doen dat misschien tot op zekere hoogte ook, maar ik voel me er vaak niet goed bij, maar jij blijkbaar wel? Of in ieder geval goed genoeg? Of lees ik je verkeerd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Bor:

Nee. Ik heb het geprobeerd maar wat ik typ is niet wat het is. Heel verhaal getikt en ook weer weg gehaald. Ik ben in deze draad heel open en eerlijk geweest, dichterbij kan ik niet komen,
Sorry dat ik je antwoorden schuldig blijf voor nu, ik kan het (nog) niet. Sorry.

Geeft helemaal niets. Je was inderdaad heel eerlijk en op zich ook wel duidelijk, dat vind ik mooi. Ik werd er ook wel een beetje verdrietig van, dat komt denk ik door een stukje herkenning. Het zijn ook lastige vragen waar ik zelf in ieder geval al lang en nog steeds mee worstel. Dank je dat je geprobeerd hebt te antwoorden. En goed van je dat je het verhaal dan weer weghaalt omdat het niet goed voelt. 
:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...