Bob Geplaatst 26 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2020 Voor de derde achtereenvolgende dag door Nederland getourd met de auto en daarbij volop genoten van het heerlijke weer. Vandaag naar het Zuid-Limburgse heuvellandschap. Wat mooi is het daar toch. niks, Kohtje en Kyon reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 26 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2020 Mooi @Bob ook nog op terras gezeten met een glaasje fris? Of Limburgse vlaai? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2020 Oh @niks , wat ontzettend leuk, die babykamer wat een heerlijke voor pret he En tja, wat heb ik beleefd ; ?!.. Gewerkt vanochtend, (alleen iemand helpen met douchen , aankleden en hand en span karweitjes, ) ( 17 km gefietst van en naar werk) Vanmiddag naar de tuin geweest Prei geplant en meteen een flinke sloot water gegeven Oude spinazie eruit gehaald Geoogst ; tuinbonen, rabarber, worteltjes en peultjes Dus ik kan weer eten Bij thuiskomst gekletst met de buurvrouw, die klaagde over de huur verhoging, de hoge verwarmingskosten en dat we zuiniger moesten zijn met water Lekker thuis aan de spa en nootjes Zo maar eens wat uitzoeken om te eten niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 26 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2020 9 minuten geleden zei niks: Babykamer besteld! Iemand nog wat leuks beleefd vandaag? Mooie strakke babykamer. Niet zo van de getierelantijn. De baby zélf moet straks het mooiste van de kamer zijn. Wat leuks beleefd vandaag? Ondanks de hitte toch even naar Zutphen gereden en nieuwe koplampreflectoren voor m'n Dyane gehaald. De oude, die ondertussen 37 jaar zijn, kwamen elke twee jaar moeilijker door de APK. Dat moet nu maar eens afgelopen zijn. rapilos en niks reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 26 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2020 6 minuten geleden zei rapilos: Oh @niks , wat ontzettend leuk, die babykamer wat een heerlijke voor pret he En tja, wat heb ik beleefd ; ?!.. Gewerkt vanochtend, (alleen iemand helpen met douchen , aankleden en hand en span karweitjes, ) ( 17 km gefietst van en naar werk) Vanmiddag naar de tuin geweest Prei geplant en meteen een flinke sloot water gegeven Oude spinazie eruit gehaald Geoogst ; tuinbonen, rabarber, worteltjes en peultjes Dus ik kan weer eten Bij thuiskomst gekletst met de buurvrouw, die klaagde over de huur verhoging, de hoge verwarmingskosten en dat we zuiniger moesten zijn met water Lekker thuis aan de spa en nootjes Zo maar eens wat uitzoeken om te eten Was het niet te warm in de tuin te werken? Ik zou voor de worteltjes kiezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 26 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2020 8 minuten geleden zei Kohtje: Mooie strakke babykamer. Niet zo van de getierelantijn. De baby zélf moet straks het mooiste van de kamer zijn. Wat leuks beleefd vandaag? Ondanks de hitte toch even naar Zutphen gereden en nieuwe koplampreflectoren voor m'n Dyane gehaald. De oude, die ondertussen 37 jaar zijn, kwamen elke twee jaar moeilijker door de APK. Dat moet nu maar eens afgelopen zijn. Dat is een eend toch? Leuk hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 26 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2020 Hier filet lapje met krieltjes en komkommer salade. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 26 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2020 Kapsalon besteld niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 26 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2020 Soort eend, ja. Beetje hoekiger en 'luxer'.. en zeldzamer. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 26 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2020 Lekker @Lika! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 26 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2020 (bewerkt) Zo eendje. De onze is knalrood. 26 juni 2020 bewerkt door Kohtje Lieke7777, niks en Smaragd reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 26 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2020 Stoer hout, @niks Hier blijft het 30 tot eind volgende week En daarna hopelijk wat warmer anders is het geen echte zomer niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 26 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2020 @Kohtje met die dyane zijraampjes kan je (itt de eend) niet je onderarm bruinbakken, zie ik dat goed? Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 26 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2020 Heerlijk @bumperjim hou er ook wel van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 26 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2020 Nou ga de komkommer snijden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 26 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2020 Snij voorzichtig Nog geen idee wat wij gaan eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2020 Ja, was wel warm in de tuin @niks Daarom niet al te lang gebleven Ik eet trouwens een restje worteltjes, peultjes, verse aardappelen sla en vis Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 26 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2020 Zojuist zei rapilos: vis Vijver in de tuin? rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maaaike Geplaatst 26 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2020 Waar woon jij dan @bumperjim? Hier volgende week toch een stuk minder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 26 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2020 Zuid Frankrijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maaaike Geplaatst 26 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2020 Wat een mooie babykamer @niks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maaaike Geplaatst 26 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2020 Zojuist zei bumperjim: Zuid Frankrijk Heeeeeerlijk zeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 26 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2020 12 minuten geleden zei bumperjim: Zuid Frankrijk stuur eens wat harisa deze kant op mijn tube is bijna leeg hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 26 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2020 @Bob Ik woon daar, maar ik vind er niks aan. Ik hou meer van strand en duinen Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyon Geplaatst 26 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2020 17 minuten geleden zei Senna33: @Bob Ik woon daar, maar ik vind er niks aan. Ik hou meer van strand en duinen Ik woon er ook maar kan er juist wel van genieten. Verveelt nooit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden