Spring naar bijdragen

Donderdag 16 april 2020


Maja

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei Fruitvlieg2019:

Dat stemmetje gaat om een geven moment wel over maar dat kan wel even duren. Het is een beetje als al een tijd verhuisd zijn en steeds als je de kamer inloopt het lichtknopje willen indrukken dat op de plek in je vorige huis zat. Een soort reflex van jarenlang hetzellfde doen en nu niet meer.

Hihi   begrijpelijk , hier ons lichtkoord vervangen ooit in de wc voor een sensor je wilt niet weten hoelang we er nog zg  aan getrokken hebben...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga slapen, fijn dat ik mij even kon uiten.

Klinkt wel heel makkelijk maar zo is het niet, logisch.

Maar ga niet zijn apps lezen. Slaap ik helemaal niet en ben droog gebleven, dat zal hij niet verwachten. Daarom blijf ik ook droog, wil ik ook. Moet erbij blijven met mijn kop. Drinkend had ik zeker die apps gelezen. Ken mezelf.

Trusten :moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Fruitvlieg2019:

Ach Take it easy, hoe vrolijker je doet en hoe vaker je schrijft dat je niet meer aan drank denkt hoe dichter je bij drinken komt. Ik heb vandaag de muur wit geschilderd lalala en ik denk echt niet meer aan drank lalala het gaat zo goed met mij lalala ik denk er echt niet mee aan lalala. Maar het is elke keer hetzelfde en volgens mij heeft @bolletje hier wel eens geschreven dat dit het misschien wel voor jou is. Een week of 6 niet drinken en dan weer een paar dagen ( of dag) wel. Als het steeds hetzelfde patroon is, al jarenlang, is het ook vrij moeilijk om er nog wat nuttigs over te zeggen.

Klopt Fruithapje. Ik denk dat het voor haar veel makkelijker leven is om te accepteren dat het af en toe gewoon niet lukt. Het enigste gevaar dat daar in zit is dat de tijd er tussen het drinken steeds korter wordt. Fijn dat je er weer was kerel.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...