Lieke7777 Geplaatst 16 april 2020 Rapport Share Geplaatst 16 april 2020 Moeilijk is dat @takeiteasy ik moet zelf zeggen dat sinds ik de antabuse neem er veel minder last van heb , de gravin onderhandelingspositie naar drank toe is erg afgenomen voor mij naar mijn gevoel totaal op psychologisch effect, geef mij een nepper en ik trap er ook in.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 16 april 2020 Rapport Share Geplaatst 16 april 2020 @takeiteasyheb het met je te doen ,begrijp heel goed hoe je, je voelt de lange eenzame dagen ... mijn behandelaar leert mij dat ik mij best kwetsbaar mag op stellen mag laten zien dat het niet goed gaat ...misschien voor ik hoop een leer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 16 april 2020 Rapport Share Geplaatst 16 april 2020 @Penny heb je nog contact gekregen met je psycholoog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 16 april 2020 Rapport Share Geplaatst 16 april 2020 Je mag altijd een berichtje sturen hoor als je even wilt ^zeuren ^ even kwetsbaar zijn , Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rapid Geplaatst 16 april 2020 Rapport Share Geplaatst 16 april 2020 Weltrusten Allen,hier een droge afmelding, rapilos, Lieke7777 en Marietjestopt reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 16 april 2020 Rapport Share Geplaatst 16 april 2020 1 minuut geleden zei Fruitvlieg2019: Dat stemmetje gaat om een geven moment wel over maar dat kan wel even duren. Het is een beetje als al een tijd verhuisd zijn en steeds als je de kamer inloopt het lichtknopje willen indrukken dat op de plek in je vorige huis zat. Een soort reflex van jarenlang hetzellfde doen en nu niet meer. Hihi begrijpelijk , hier ons lichtkoord vervangen ooit in de wc voor een sensor je wilt niet weten hoelang we er nog zg aan getrokken hebben... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 16 april 2020 Rapport Share Geplaatst 16 april 2020 Ja , idd en gelukkig ben ik nu veel beter in staat het stemmetje niet zijn / haar zin te geven en klakkeloos naar de gall te rennen .. ik ga richting 100 dagen nuchter en dat ga ik niet weggooien:÷) Marietjestopt en Rapid reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 16 april 2020 Rapport Share Geplaatst 16 april 2020 @Bor goed gedaan en ws ook zijn hele pakje shag tot je genomen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 16 april 2020 Rapport Share Geplaatst 16 april 2020 66 appjes van iemand gekregen vandaag, geen 1 gelezen ervan. Ga vooruit, niet eens benieuwd wat erin staat meer. Broers zeggen blokken maar ik wil alert kunnen blijven, heel naïef maar is wel zo. Lieke7777, nancy, Rapid en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 16 april 2020 Rapport Share Geplaatst 16 april 2020 @Penny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 16 april 2020 Rapport Share Geplaatst 16 april 2020 Hier ook weer droge afmelding. Sterkte voor wie het nodig heeft. En Bor, top van je dat je dat schagje hebt laten zitten! Ook geen elektrische sigaret ? Grapje hè rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 16 april 2020 Rapport Share Geplaatst 16 april 2020 Ik ga slapen, fijn dat ik mij even kon uiten. Klinkt wel heel makkelijk maar zo is het niet, logisch. Maar ga niet zijn apps lezen. Slaap ik helemaal niet en ben droog gebleven, dat zal hij niet verwachten. Daarom blijf ik ook droog, wil ik ook. Moet erbij blijven met mijn kop. Drinkend had ik zeker die apps gelezen. Ken mezelf. Trusten nancy, rapilos, Senna33 en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 16 april 2020 Rapport Share Geplaatst 16 april 2020 @Smaragd Jij kan dit Slaap lekker, ik ga nu ook duiken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 16 april 2020 Rapport Share Geplaatst 16 april 2020 @Smaragd klinkt helemaal niet makkelijk. Je klinkt alsof je het moeilijk hebt, maar toch achter je beslissing staat. Dat lijkt me volkomen natuurlijk. Knuffel en slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spud Geplaatst 16 april 2020 Rapport Share Geplaatst 16 april 2020 Hoe gaat ie hier? Iedereen nog gezond? En ook niet gek geworden door het alledaagse gesprek over corona? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spud Geplaatst 16 april 2020 Rapport Share Geplaatst 16 april 2020 Ik heb even over het draadje gescrold en vond het heel fijn om sommige oud bekende te lezen. Ze leven tenminste nog. Heel fijn om dat gewoon te kunnen doen zonder paniek te zaaien. Ga goed allemaal! Nieuw en oud! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 april 2020 Rapport Share Geplaatst 16 april 2020 Spud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 april 2020 Rapport Share Geplaatst 16 april 2020 Slaap lekker allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 april 2020 Rapport Share Geplaatst 17 april 2020 10 uur geleden zei Fruitvlieg2019: Ach Take it easy, hoe vrolijker je doet en hoe vaker je schrijft dat je niet meer aan drank denkt hoe dichter je bij drinken komt. Ik heb vandaag de muur wit geschilderd lalala en ik denk echt niet meer aan drank lalala het gaat zo goed met mij lalala ik denk er echt niet mee aan lalala. Maar het is elke keer hetzelfde en volgens mij heeft @bolletje hier wel eens geschreven dat dit het misschien wel voor jou is. Een week of 6 niet drinken en dan weer een paar dagen ( of dag) wel. Als het steeds hetzelfde patroon is, al jarenlang, is het ook vrij moeilijk om er nog wat nuttigs over te zeggen. Klopt Fruithapje. Ik denk dat het voor haar veel makkelijker leven is om te accepteren dat het af en toe gewoon niet lukt. Het enigste gevaar dat daar in zit is dat de tijd er tussen het drinken steeds korter wordt. Fijn dat je er weer was kerel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden