nancy Geplaatst 31 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2020 Goedemorgen allen. Ik hoor al een tijdje de vogeltjes fluiten buiten. Fijn! Maar het is nog wel donker... Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 31 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2020 (bewerkt) Goeiemorgen! Ben lichamelijk best wel moe van 3 dagen tuinieren (gisteren atv). Tuinieren betekent in dit geval alle woeste klimop die alles overwoekert eruit en versnipperen. En dan heb ik het over enorme hoeveelheden want na 3 dagen is de helft nog niet weg. Het vermoordt al het andere in de tuin, maakt enorme bladerschermen en daar onder in de schaduw groeit helenaal niks meer. Dooie rotsachtige grond. Met veel bouwafval van de vorige bewoners, dat mag ik daarna nog ff allemaal afvoeren met veel dank. En omdat alles zich afspeelt op de helling en ik het versnipperde spul elders moet neergooien en dus de hele tijd helling op helling af loop... is het best een sportief gebeuren tijdens deze lockdown. Dit had ik al jaren willen doen maar nooit "tijd gehad" (iedereen heeft evenveel tijd, maar goed). Alvast lekker nadenken wat we daar gaan planten vervolgens. Ik zit te denken aan gele brem. Dat groeit hier veel in het wild, groeit graag op dooie rotsachtige grond waar andere flora niks leuks aan vindt. En het ruikt zo lekker in mei/juni... Tot zover bj's ontbijt blog, sorry tis weer een heel verhaal geworden 31 maart 2020 bewerkt door bumperjim Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 31 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2020 Goedemorgen allemaal. Dagpact: Roberto "Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2020 Goedemorgen frummers. 4,5 graad onder nul maar wél een gulle zon al.... en een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2020 Wat verschrikkelijk triest allemaal @nancy @Cleo66 ellendig meis, maar de milde vorm als ik het zo lees en begrijp, en straks immuun toch?? sterkte en beterschap... nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 31 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2020 Goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rapid Geplaatst 31 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2020 Goedemorgen allen,nieuwe dag,de zon schijnt,succes en Sterkte iedereen deze dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 31 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2020 Goedemorgen. Wakker van mijn kat die onder mijn deken was gekropen en in mijn voet beet. Nu eerst koffie. Sterkte en beterschap voor wie het nodig heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2020 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 31 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2020 Goedemorgen. Me helemaal na een werkdag van 12 uur gisteren. Maar dat kan dus ook. No.problem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2020 Goedemorgen allemaal ook hier weer een strak blauwe lucht Koud, maar dat trekt wel weer bij Straks komen er graszoden voor de tuin Hadden stiekem op bewolkt en regenachtig weer gehoopt, dan hoeven we geen water te geven Nu met met gietertjes aan de gang dan Zal wel heel mooi worden denk ik Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2020 2 uur geleden zei Roberto: Goedemorgen allemaal. Dagpact: Roberto Rapilos "Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag Zal me weer netjes afmelden vanavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2020 Oh jee Bor, Koorts ook ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2020 Maar geen borstontsteking deze keer Bor ? En anders kan het nog een gewone griep zijn ook he Binnen blijven is natuurlijk zo wie zo een goed idee Sterkte ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 31 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2020 Goedemorgen Werken en met de hond wandelen vandaag. En zorgen dat de kinderen met school bezig zijn. Hond raakt steeds meer aan me gewend en vertrouwt me, zo leuk vind ik dat. rapilos, Lika en Smaragd reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2020 jakkes Bor je bent nog een ergere struisvogel dan ikzelf juist doen alsof je wel besmet bent is veiliger voor iedereen in jouw omgeving te beginnen bij je man en kinderen en het sneeuwbal effect dat ook zij hebben op anderen bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2020 (bewerkt) telegraaf.nl/nieuws/1230182007/who-thuis-nu-eerder-besmet-dan-buiten 31 maart 2020 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 31 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2020 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2020 Belastingen gedaan, nieuwe toeslagen berekend, zodat ik me niet rijk reken meer, ramen gezeemd, en nu helemaal goed. De troep binnen nog maar even zo laten en een lange wandeling of fietstocht als beloning, nu de zon nog zo heerlijk schijnt. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 31 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2020 1 uur geleden zei lady jane: Belastingen gedaan, nieuwe toeslagen berekend, zodat ik me niet rijk reken meer, Ach tis voor het goede doel moet je maar denken lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 31 maart 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 maart 2020 Jopie, ik blijf maar hoesten. Maar goed, elke dag een stukje beter... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 31 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2020 Goedemiddag' Straks naar mijn werk. Eerst nog wat thuiswerken(behandel- en zorgplannen maken), fijn dat ik nu wel die uren krijg om dat vanuit huis te doen. Een jaar voor gestreden. De zon schijnt hier uitbundig en veel dingen in bloei. Blijf dat een raar vreemd contrast vinden. @nancy komt er later nog wel een afscheidsdienst? Misschien zijn jullie daar nog wel helemaal niet mee bezig, komt wel denk ik. Moet steeds denken aan die urn, in jouw handtas, zo beeldend zie ik het voor me. Sterkte @Cleo66 hoop dat die koorts snel wat gaat zakken, beterschap. Veel vitamine C nemen, zal je wel al doen natuurlijk Voor allen sterkte die het kunnen gebruiken natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 31 maart 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 maart 2020 Smaragd, geen idee. Ik denk het wel maar voorlopig mag het niet.... Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 31 maart 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 maart 2020 Ojee, beterschap Bor. Hopelijk valt het mee.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 31 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2020 Helemaal vergeten iedereen een fijne dag te wensen vanmorgen... Moet wel scherp blijven op mijn alcoholprobleem ook in deze tijden... Vanaf maandag noodrooster, 3 dag, 3 avond 3 nacht en 3 vrij totdat de crisis bezworen is.... Ben benieuwd hoeveel mensen gaan instorten als deze crisis voorbij is... Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden