Myle Geplaatst 10 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2020 Hallo lieve mensen. Goedemorgen. Dagpact: Myle Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 10 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2020 (bewerkt) Goeiemorgen! Vandaag had ik in Duitsland moeten zijn, maar gecancelled vanwege corona. Haha helemaal niet erg ben ik vanavond mooi op tijd thuis ipv om middernacht. En minder CO2. F* de zakkende beurskoersen, het coronavirus is goed voor het milieu. 10 maart 2020 bewerkt door bumperjim nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 10 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2020 Goedemorgen allemaal. Dagpact: Myle Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 10 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2020 Goedemorgen! Rotweer hier... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 10 maart 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 maart 2020 Hier ook. Maarja, toch maar naar buiten. Ik sluit mezelf al lang op. Helpt me niet. Logisch natuurlijk. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rapid Geplaatst 10 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2020 Goede morgen,hier ook nat weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2020 Goeie morgen allemaal, Ik vraag me af hoelang de dagbestedingen nog door gaan draaien. Voordeel, ik kan mijzelf heel goed bezig houden. nancy en Smaragd reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 10 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2020 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2020 goeiemorgen deze natte morgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2020 Goedemorgen frummers. Niks geen zonnetje, wel een hoop regen... Afijn, dat is dan weer heel fijn voor mijn pas geplante boompjes... En nu eerst een lekker bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2020 Krentenboompjes Bor. En hoe ist met jou vandaag?? Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2020 Wat fijn Bor, en inderdaad, heel hard hopen dat de rest nu ook 'vanzelf' verdwijnt... Krentenboompjes zijn geen rozensoort hoor, eigenlijk 'gewone' boompjes met bloesem in het voorjaar en besjes later. Ze komen meestal in struikvorm voor geloof ik. Jopie, jij ook een goedemorgen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 10 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2020 Goedemorgen allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2020 Zojuist zei Jopie: De voorjaarsbloeiers! Wie??? Wij???? Lika en nancy reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2020 Misschien ook een beetje de weerslag van het grauwe weer van dit moment Joop? Maar sowieso kunnen die regelmaat en de dut alleen maar goed zijn.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2020 Jij ook goedemorgen Nancy. Vandaag een rustig dagje voor jou?? En misschien toch eens een bezoekje aan de dokter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2020 Oei... nee, dat klopt. Moeilijk is dat, heel moeilijk.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2020 Gek, soms valt je oog zomaar op iets waar je normaal nooit naar kijkt... (hm, beetje kromme zin... ) In dit geval zag ik een regelrecht juweeltje bij de treffende uitspraken staan (gepost door onze onvolprezen Kohtje): "yesterday is history, tomorrow is a mystery but today is a gift. That is why it is called present." (Bill Keane) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2020 Zo, en nu aan de slag, en rap ook... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 10 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2020 (bewerkt) Met een luchtweginfectie mag je niet zomaar naar de huisarts, dan moet je eerst telefonisch overleggen. Dus heb ik gisteren geprobeerd de ha- post aan de lijn te krijgen. Niet gelukt: er werd me via een bandje continu gevraagd om later opnieuw te bellen vanwege de lange wachttijden aan de telefoon . Het wordt hier straks droog, dan ga ik eventjes héél rustig ( want anders stik ik de moord) naar de tavdriurK voor wat zelfzorgmiddelen. Komt goed. Ik kreeg gisteren ook een gouden tip: cola heet maken in een pannetje, gember en citroen erbij en zo heet mogelijk opdrinken. En warempel, de opkomende keelpijn verdween als sneeuw voor de zon! En het hoesten gaat ook beter. 10 maart 2020 bewerkt door nancy Tikfout Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2020 (bewerkt) Klopt inderdaad dat je moet bellen nu, niet gaan... en dat bellen is denk ik inderdaad rampzalig in jouw regio nu. Dit is een lijstje van supplementen die worden aangeraden vanuit de orthomoleculaire hoek om meer weerstand te kweken: • Vitamine C: 3000 milligram (of meer) per dag, in verdeelde doses. • Vitamine D3: dagelijks 2000 internationale eenheden. (Begin met 5.000 IE / dag gedurende twee weken en verminder dit vervolgens tot 2.000) • Magnesium: 400 mg per dag (in citraat-, malaat-, chelaat- of chloridevorm) • Zink: 20 mg per dag • Selenium: 100 mcg (microgram) dagelijks Van vitamine C [1], vitamine D [2], magnesium [3], zink [4] en selenium [5] is aangetoond dat het het immuunsysteem tegen virussen versterkt.” Is allemaal gewoon bij Trekpleister (en Kruidvat) te krijgen... Beterschap Nancy en echt gaan uitzieken hoor . 10 maart 2020 bewerkt door Yvonne nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2020 Wist ik niet meer Bor.... hij is schitterend. Zo jammer dat we geen automatische 'slogan' meer onder onze teksten kunnen zetten. Ik had indertijd 'Het meervoud van lef is leven' .... Zooooo en nu écht aan de slag, heel heel snel Von, opzouten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2020 een hele goede morgen allemaal, Iedereen al weer aan het werk lees ik, dus hoop dat ik nog tegen iemand "praat " Hier de tweede bak koffie achter de kiezen, en dat is wel weer genoeg voor vandaag Net de auto weg gebracht voor een APK en grote beurt Zal wel weer lekker in de papieren gaan lopen, maar ja, goed onderhoud vind ik nu eenmaal erg belangrijk terug gaan lopen, ochtendgym al voor die tijd gedaan Eerlijk gezegd toen geen energie meer om 6 hoog naar boven te lopen, dus maar heel lui de lift genomen (Komt later vandaag nog wel dan) Vanavond mosselen eten met vrienden gezellig ! Zal me meteen op het dagpact zetten en vanavond weer netjes afmelden (Maatregelen nemen voor het weer mis gaat ) Nancy, beterschap Gedoe ook met dat corona, hoe kan je nu weten of dat het is, of gewone griep En zovele mensen met jou die niet getest worden ik vraag me echt af hoe ze dan aan die cijfers komen, terwijl de helft waarschijnlijk niet eens getest wordt Smaragd en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2020 4 uur geleden zei Roberto: Goedemorgen allemaal. Dagpact: Myle Roberto Rapilos Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2020 Yvonne, Die supplementen neem ik al dagelijks ( behalve de vit C), en de rest in lagere hoeveelheden Daarnaast nog 100 mg Q 10 En nu maar hopen dat we gezond blijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden