Spring naar bijdragen

Di. 10 maart 2020


Myle

Aanbevolen berichten

Goeiemorgen!

Vandaag had ik in Duitsland moeten zijn, maar gecancelled vanwege corona. Haha helemaal niet erg ;) ben ik vanavond mooi op tijd thuis ipv om middernacht. En minder CO2. F* de zakkende beurskoersen, het coronavirus is goed voor het milieu. 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 
Niks geen zonnetje, wel een hoop regen... 
Afijn, dat is dan weer heel fijn voor mijn pas geplante boompjes... 
En nu eerst een lekker bakje. 
 

1122248.jpg   Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster      Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water 

                  Gerelateerde afbeelding                 Gerelateerde afbeelding 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat fijn Bor, en inderdaad, heel hard hopen dat de rest nu ook 'vanzelf'  verdwijnt... 
Krentenboompjes zijn geen rozensoort hoor, eigenlijk 'gewone' boompjes met bloesem in het voorjaar en besjes later. 
Ze komen meestal in struikvorm voor geloof ik. 
Jopie, jij ook een goedemorgen... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gek, soms valt je oog zomaar op iets waar je normaal nooit naar kijkt... (hm, beetje kromme zin... )
In dit geval zag ik een regelrecht juweeltje bij de treffende uitspraken staan (gepost door onze onvolprezen Kohtje): 
 "yesterday is history, tomorrow is a mystery but today is a gift. That is why it is called  present."  (Bill Keane)

  •  
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met een luchtweginfectie mag je niet zomaar naar de huisarts, dan moet je eerst telefonisch overleggen. Dus heb ik gisteren geprobeerd de ha- post aan de lijn te krijgen. Niet gelukt: er werd me via een bandje continu gevraagd om later opnieuw te bellen vanwege de lange wachttijden aan de telefoon :face-icon-small-shocked:.  Het wordt hier straks droog, dan ga ik eventjes héél rustig ( want anders stik ik de moord) naar de tavdriurK voor wat zelfzorgmiddelen. Komt goed. 

Ik kreeg gisteren ook een gouden tip: cola heet maken in een pannetje, gember en citroen erbij en zo heet mogelijk opdrinken. En warempel, de opkomende keelpijn verdween als sneeuw voor de zon!  En het hoesten gaat ook beter. 

bewerkt door nancy
Tikfout
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt inderdaad dat je moet bellen nu, niet gaan... en dat bellen is denk ik inderdaad rampzalig in jouw regio nu. 
Dit is een lijstje van supplementen die worden aangeraden vanuit de orthomoleculaire hoek  om meer weerstand te kweken: 

• Vitamine C: 3000 milligram (of meer) per dag, in verdeelde doses.
• Vitamine D3: dagelijks 2000 internationale eenheden. (Begin met 5.000 IE / dag gedurende twee weken en verminder dit vervolgens tot 2.000)
• Magnesium: 400 mg per dag (in citraat-, malaat-, chelaat- of chloridevorm)
• Zink: 20 mg per dag
• Selenium: 100 mcg (microgram) dagelijks
Van vitamine C [1], vitamine D [2], magnesium [3], zink [4] en selenium [5] is aangetoond dat het het immuunsysteem tegen virussen versterkt.”
Is allemaal gewoon bij Trekpleister (en Kruidvat) te krijgen... 

Beterschap Nancy en echt gaan uitzieken hoor . 

bewerkt door Yvonne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wist ik niet meer Bor.... hij is schitterend. 
Zo jammer dat we geen automatische 'slogan' meer onder onze teksten kunnen zetten.
Ik had indertijd 'Het meervoud van lef is leven' .... 
Zooooo en nu écht aan de slag, heel heel snel Von, opzouten.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

een hele goede morgen allemaal,

Iedereen al weer aan het werk lees ik, dus hoop dat ik nog tegen iemand "praat "
Hier de tweede bak koffie achter de kiezen, en dat is wel weer genoeg voor vandaag :)

Net de auto weg gebracht voor een APK en grote beurt
Zal wel weer lekker in de papieren gaan lopen, maar ja, goed onderhoud vind ik nu eenmaal erg belangrijk

terug gaan lopen, ochtendgym al voor die tijd gedaan
Eerlijk gezegd toen geen energie meer om 6 hoog naar boven te lopen, dus maar heel lui de lift genomen
(Komt later vandaag nog wel dan)

Vanavond mosselen eten met vrienden
gezellig !
Zal me meteen op het dagpact zetten en vanavond weer netjes afmelden
(Maatregelen nemen voor het weer mis gaat :) )

Nancy,

beterschap
Gedoe ook met dat corona, hoe kan je nu weten of dat het is, of gewone griep
En zovele mensen met jou die niet getest worden
ik vraag me echt af hoe ze dan aan die cijfers komen, terwijl de helft waarschijnlijk niet eens getest wordt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...