Lieke7777 Geplaatst 29 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2020 Hoe zal het met smaragd zijn vandaag ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 29 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2020 (bewerkt) Alcohol is net moeder de gans en wil je graag onder haar veren hebben, veilig en warm.. je moet door de periode heen van je protest het beste is en blijft niet drinken.. nooit gedacht dit te kunnen zeggen . Het levert je uiteindelijk meer op en die emoties neem ik zelf er maar bij.. ik heb ook weer vele triggers met name van uit mijn werk weer gerotzooi. Maar nee ik zoek de vodca niet als oplossing. Het helpt geen bal .. gelukkig is mijn lichaam niet in protest sterkte ietje. 29 februari 2020 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 29 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2020 Ja maar als je weet dat je eraan kapot gaat dan moet je wel toch? Niet alleen voor jezelf maar ook voor je naasten. Ik wil niet meer drinken nu omdat ik me mega rot voel, maar ik weet ook dat er weer momenten komen dat ik het wel weer wil, en op die momenten moet ik sterk zijn en het niet doen... En hopelijk wil ik het dan op een gegeven moment ook niet meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 29 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2020 Goed om te horen @Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 29 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2020 Dank je wel @Bor idd landen snap dat er even een stuk kwijt is van zijn tijd en beleving. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2020 Zo, net een ochtendje met z'n allen tuinieren gehad Algemeen onderhoud moeten we op vaste tijden met z,n allen doen en ach, het was vanochtend droog, en met z'n allen buiten koffie drinken heeft ook wel wat En voorlopig, voor de zoveelste keer weer storm en regen voorspeld En de tuin is al zo'n zwembad geworden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2020 Klaartje, Sterkte |Niet leuk, die pijn ) Maar wel super knap dat je al op 2 maanden zit die kan je voorlopig in je zak steken he En voor Smaragt; het beste, snel herstel toegewenst Ietje, ook jij sterkte voel je craving niet leuk, maar doorbijten Mij helpt dan het filmpje van Els Noorlander goed ik denk dan; oh ja, daar komt het door ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 29 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2020 Regen en wind tegen de ramen, kat in zijn mandje, krant op tafel en de soep staat te pruttelen. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2020 28 minuten geleden zei Sowhat: Regen en wind tegen de ramen, kat in zijn mandje, krant op tafel en de soep staat te pruttelen. Hoe heerlijk huiselijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2020 37 minuten geleden zei Sowhat: Regen en wind tegen de ramen, kat in zijn mandje, krant op tafel en de soep staat te pruttelen. Jaren 50 vorige eeuw tafereeltje. Toen alles 'beter' was. Heb je dus mooi voor elkaar, Sowhat. Sowhat reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 29 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2020 Koh,, beter weet ik niet, in ieder geval wel rustiger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2020 ha Sowhat, hoe gaat het verder met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2020 Sowhat , fijn je hier te lezen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 29 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2020 Alles goed met mij. Schrijf hier haast niet meer omdat ik totaal geen behoefte meer heb om te drinken. Lees wel vaak mee, heb vaak een mening maar hou dat voor mezelf. Rust, geestelijke reinheid, en regelmaat werken het best voor mij. Vaak en teveel drama hier op het forum. nancy, Kohtje en lady jane reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2020 houden zo dan maar fijn dat het goed gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2020 Ha @Sowhat, exact waar ik ook mee aan het experimenteren ben. Eigenlijk komt het neer op dit forum loslaten. Na zoveel jaar zou dat toch makkelijk moeten kunnen. Maar niets is minder waar. Na me jarenlang met van alles en nog wat bemoeid te hebben merkte ik dat ik hier niet meer pas. Ik voeg niks meer toe en voor mij is inleven in hoe moeilijk het in het begin allemaal was steeds moeilijker. Het alcoholvrije leven is zo vanzelfsprekend geworden dat ik soms zelfs moet fantaseren hoe moeilijk stoppen is/was... . En toch is dit forum zó een deel van me geworden dat ik het meelezen niet zomaar kan stoppen. Ik merk wel dat het niet meer reageren, ondanks dat m'n vingers soms jeuken, enorme rust geeft. Drama is er altijd wel geweest maar ik heb ook de indruk dat je de laatste jaren zónder drama niet echt meer mee kunt doen. Naast alle drama vind ik het ook steeds moeilijker worden om niet iets te zeggen wat tegen schenen en op tenen trapt. Dus ik ben aan het afkicken. Ik heb destijds verslag gedaan van mijn weg van herstel en daar veel reakties op gekregen die me, door me af en toe aan het twijfelen te brengen, verder hebben geholpen, die m'n ogen open hebben gehouden. Ik denk dat ik me zo nog even op het jaarpact ga (laten) zetten. Komt m'n naam toch nog ergens af en toe voorbij... Sowhat, Bob en nancy reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 29 februari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 februari 2020 Na de regenbui stap ik op de fiets voor mijn middagrondje fietsen & fitness, dacht ik zonet. Tijdens mijn ochtendrondje scheen het zonnetje. Na een paar honderd meter tegen de wind in gefietst te hebben dacht ik, een warme douche is ook wel lekker. Ik ga zo meteen dus lekker douchen. Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 29 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2020 En vandaag een broodje japaleno hamburger in de pan... En ik kwam net de ah in en mijn hoofd ging niet gelijk naar links om te kijken wie er in de gall stond vandaag ... goed bezig .. eet smakelijk allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 29 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2020 Wortels aardappels en vis En het mooie is ik heb weer honger! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 29 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2020 Lekker Ties , ik at vreselijk slecht als ik gedronken had .. idd geen honger dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 29 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2020 Ik heb wel honger maar nog bijna geen eetlust. Wel toch even een half pak roerbakgroente en een hamburger gemaakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SimpleMan Geplaatst 29 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2020 Ik heb ellenboogjesmacaroni met strooikaas gehad, beetje droog maar ach. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 29 februari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 februari 2020 2 uur geleden zei Roberto: Na de regenbui stap ik op de fiets voor mijn middagrondje fietsen & fitness, dacht ik zonet. Tijdens mijn ochtendrondje scheen het zonnetje. Na een paar honderd meter tegen de wind in gefietst te hebben dacht ik, een warme douche is ook wel lekker. Ik ga zo meteen dus lekker douchen. Na een warme douche en wat muziek luisteren klaarde het weer opeens op. Kon ik toch nog net mijn middagrondje doen, met mooi uitzicht. Ondergaande zon en opkomende maan. Straks een raspatatje mét en een kaassoufflé. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2020 Ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2020 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden