bolletje Geplaatst 8 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2020 (bewerkt) Moghu. 8 februari 2020 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 8 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2020 Gutenmorgen vanuit een leuk hotel in Luxemburg op naar het ontbijt! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 8 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2020 Dagpact Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 8 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2020 Net wakker met weer hoofdpijn. Ook weer iets te kort geslapen. Eerst een kopje koffie, ik hoop dat mijn hoofdpijn dan wegtrekt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
super1975 Geplaatst 8 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2020 Goedemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
super1975 Geplaatst 8 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2020 Dagpact Roberto Super1975 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2020 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2020 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2020 Goedemorgen frummers. Heerlijk en lang geslapen. Nu eerst een bakje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 8 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2020 Goedemorgen , wat bedoelen jullie met dagpact ? Hier lekker geslapen vanaf 23.45 tot een uurtje of wel aantal keren wakker geworden tussendoor. Kan mij de nacht niet meer herinneren dat ik überhaupt niet wakker wordt. Vandaag iets ophalen via MP geschoord 50 km verderop en boodschapjes doen. verzinnen wat te eten vanavond nu net een boterham met omelet en een glas melk. Ben benieuwd naar de storm van morgen neig dan ff naar de zee te gaan haha maar zal wel zandstralen worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldorff Geplaatst 8 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2020 Goedemorgen. Heel veel zin in vandaag. Jongste zoontje (10) komt gezellig logeren. Pan roti kip aan het maken, vanavond filmpje streamen via Pathé thuis, morgenochtend zwemmen. Ik kan hier zo van genieten blij ei. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 8 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2020 Jammie roti , waar kan ik aanschuiven geniet van je weekend. Waldorff reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2020 Cleo, Lieke en Waldorff ook goedemorgen... Dagpact Roberto Super1975 Yvonne Waldorff reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2020 Overigens is hier nog helemaal niets te merken van de storm... Gaat vast nog wel komen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2020 O ja Bor, ik ga er ook helemaal van uit dat hij gaat komen. En van mij hoeft dat ook echt niet, gaat vast weer voor een hoop materiële ellende zorgen. Nog afgezien van wat het aan persoonlijke ongelukken kan veroorzaken doordat mensen tóch de elementen willen trotseren.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2020 Even naar de zee gaan kijken..ook niet dan ? Goedemorgen trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 8 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2020 37 minuten geleden zei Lieke73: Goedemorgen , wat bedoelen jullie met dagpact ? Als je jezelf erbij zet in het dagpact rijtje is dat een afspraak/belofte om vandaag niet te drinken. Onder het motto: samen staan we sterk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 8 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2020 Sterkte met de storm jullie, pas goed op én geniet ervan. Ik zit in de zon, saaaaai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 8 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2020 2 minuten geleden zei rapilos: Even naar de zee gaan kijken..ook niet dan ? Goedemorgen trouwens neigen is niet gaan moet mijn schutting in de gaten houden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 8 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2020 1 minuut geleden zei Yana: Als je jezelf erbij zet in het dagpact rijtje is dat een afspraak/belofte om vandaag niet te drinken. Onder het motto: samen staan we sterk. Dank je , duidelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2020 3 minuten geleden zei rapilos: Even naar de zee gaan kijken..ook niet dan ? Als het écht een gevaarlijk storm is? Nee, ik kan me die vader met dat zoontje nog herinneren die op die manier aan hun einde kwamen... En dan mogen de reddingwerkers met gevaar voor eigen leven daar weer achteraan??? Nee dus, doe maar niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2020 1 minuut geleden zei Bor: Dat ik eigenwijs ben weet ik maar zo eigenwijs ben ik nu ook weer niet. En ik ben ook niet gek. Hahaha.... soms lijken wij wel een beetje op elkaar Ik ga aan de slag hier. Laatste boodschapjes halen nu we nog naar buiten mogen en de was op hangen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 8 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2020 Die storm is toch pas morgen? Ik heb een verjaardag waar ik heen moet. Zou liever thuis blijven als het echt tekeer gaat. Het is dom, maar niet onbegrijpelijk dat je dan naar de zee wilt kijken. Die onbedwingbare krachten die tekeer gaan, heel indrukwekkend. Maar ik bekijk het liever op tv denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 8 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2020 Goedemorgen Begin m wel een beetje te knijpen nu. Mn jongens zijn met hun vader naar Zeeland en komen morgen terug. Hoop geen ongelukken nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 8 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2020 Als ze wijs zijn houden ze de berichten in de gaten en vertrekken ze in de ochtend. ... ik lees net dat het in de middag start, later in de middag en in de avond is het op volle sterkte. Het is een zuidwester storm, als je uit zeeland richting Utrecht rijdt hoef je waarschijnlijk niet eens gas te geven. Misschien valt het allemaal mee en neemt de kracht af over de afstand, dat zou ook nog kunnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden