Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas
nancy

Zondag 2 februari 2020

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Jopie:

Ik vermoed dat je meer/betere steun krijgt op de ditjesendatjesdraad van het forumdeel over benzodebaas. Je zit nu op t deel van alcoholdebaas. 

Meer dan welkom hoor, maar de ervaringsdeskundigen voor jouw punt zitten daar, en hier minder. Succes. 

Ohh sorry hellemaal niet gezien

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Geeft toch niets? :D

Hier lekker interval gedaan. In de regen. Met lange broek en met jasje. En het was heerlijk. 

En ja, nu is het hier binnen dus wat goor, nat en dampig, en stinkerig. Er zijn ergere dingen. 

Wat eten. Dut. Vanavond late dienst. Lekker, zo'n ritme. Ook als wat erin zit soms niet lekker is. Misschien wel juist dan. 

bewerkt door Jopie

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hier weer alleen, leuk hoor die verkeringen maar wat een drukte. :ph34r: Nou ja niet echt alleen want huisgenootje is er nog maar we komen elkaar maar weinig tegen.

Hier eerappels met spinazie en een bakcamambert.

Niks gedronken dit weekend en toch ouderwets lol gehad. Blij dat dat weer kan. :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Lekker gemusiceerd. Veel complimentjes gekregen en dat doet een mens goed.

Had voor mezelf een bak bami klaar staan, wat ik alleen maar op hoefde te warmen, dus heb alweer lekker gegeten.

Nog even  nagenieten van alles en kijken of er al wat op FB staat over ons. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Takeiteasy, ik vind het zó fijn om te lezen dat je het naar je zin hebt gehad! En natuurlijk doen complimentjes je veel, zó leuk! Keep the spirit :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heb een goede dag gehad maar ben nu toch weer zo onrustig... Maar goed ga maar thee drinken en heel Holland bakt kijken.. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja onrust ook maar toelaten, hoort erbij denk ik. Iig niet gedronken en dat is winst, al heb ik wel trek. Maar ook dat zal over gaan

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Lekker in bed al, morgen weer nieuwe werkweek met vrijdag verrassings-weekendje weg, geregeld door mijn man :)

leuk vooruitzicht 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vanmorgen op  kraambezoek. Toen kwam zoonlief thuis op de brommer en eet dan maar lunch mee, dat is echt apert hoor dat dat zomaar ineens gebeurt en mag. Voelt erg vrij voor ons.

Vanmiddag verjaardag nog bij oudste zoon gevierd, die was jarig afgelopen week. Daar wil hij graag slapen en morgen avond eet hij mee hier en dan weer terug begeleidt. Want dinsdag werken/ leren.

Jongens, meisjes..dit is zoooo raar. Ik ben moe  maar zo onrustig ervan. Al weet ik wel Het is goed. Maar toch.

bewerkt door Bor

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik lig erin,  Gisteren festival gehad en een korte nacht.  @lady jane het matje word intensief gebruikt,  zowel door mij als mijn autistisch zoon.  Veel baat bij.  Inmiddels ook een Finse sauna achter het huis.  Ook daar Genieten we als gezin ten volle van . Een enorme aanwinst om heerlijk thuis je eigen spa te hebben , waar mijn 2 bijzondere zonen ook graag gebruik van maken . 1 van de weinige dingen die we echt samen kunnen ondernemen. 

Wilde een foto plaatsen maar bestand is te groot helaas 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Thnx Jopie, voor je reakties. :heart:

Ik ga maar naar bed nu. Ik moet om 6 uur op, oppasdagje, dus ik hoop enigszins fit te zijn.

bewerkt door nancy

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zo. Mijn dienst zit er ook op. En mijn dag ook. Nog een kop thee en dan slapen. Morgen vrij, een lege dag met daarin alleen een vervelend snel duurloopje gepland. 

Welterusten allen. 

Voor nancy in het bijzonder even een knuffel. Altijd stil en onopvallend als steunpunt aanwezig hier. Altijd. 

bewerkt door Jopie

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...