Myle Geplaatst 2 april 2020 Rapport Share Geplaatst 2 april 2020 Gerust van je afschrijven waar je behoefte aan hebt. Kan erg opluchten vind ik soms. Wat je allemaal beschrijft klinkt voor mij als een proces waar je steeds verder in komt. Niet steeds makkelijk en met obstakels. Maar je doet het, je bent er nog. En je drinkt niet. Erg knap. Ik wens je heel veel goeds! ❤ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 april 2020 Rapport Share Geplaatst 3 april 2020 Houd vol. Ik neem mijn petje voor je af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 3 april 2020 Rapport Share Geplaatst 3 april 2020 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 21 april 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 april 2020 Vandaag ben ik 100 dagen nuchter ..... trots blij ... tja dat wel maar het heeft mij nog niet opgeleverd waar ik het voor doe ... misschien wel misschien niet To be or not to be ' thats the question .. Lonster en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 april 2020 Rapport Share Geplaatst 21 april 2020 gestaag doorgaan Lieke, de weg omlaag duurde ook veel langer dan 100 dagen, dit is een mooie mijlpaal en je blijft het doen voor jezelf, de jouwen en jullie toekomst. Gestaag doorgaan dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rapid Geplaatst 21 april 2020 Rapport Share Geplaatst 21 april 2020 Gefeliciteerd,goed bezig,en probeer t in eerste instantie voor je eigen te doen,zo word je veel sterker om de rest van de problemen ook aan te pakken en om te draaien,de aanhouder wint.(ook al duur t lang voor je gevoel) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 21 april 2020 Rapport Share Geplaatst 21 april 2020 100 dagen! Knap hoor, doorzetten zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marietjestopt Geplaatst 21 april 2020 Rapport Share Geplaatst 21 april 2020 Super goed, gefeliciteerd met je 100 dagen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 21 april 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 april 2020 Dank jullie wel lieverds Marietjestopt reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 22 april 2020 Rapport Share Geplaatst 22 april 2020 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 22 april 2020 Rapport Share Geplaatst 22 april 2020 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 22 april 2020 Rapport Share Geplaatst 22 april 2020 Mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 22 april 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 april 2020 En voor jullie ook bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 22 april 2020 Rapport Share Geplaatst 22 april 2020 Je hebt het zelf hartrstikke verdiend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sensitief Geplaatst 22 april 2020 Rapport Share Geplaatst 22 april 2020 Toppertje, wat ben je toch goed bezig. Ik ben trots op je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 13 mei 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 mei 2020 Vandaag dan de 4 maanden nuchterheid bereikt... Hoe het gaat ? Ik vind het nog erg moeilijk te zeggen hoe het daadwerkelijk met mij gaat ... ben je trots vraagt mijn behandelaar? En anderen bv aa meetingen.. ook daar kan ik eigenlijk geen antwoord op geven. Trots is groot woord ben natuurlijk wel blij dat ik deze 4 maanden bereikt heb Maar ik voel mij nog steeds zo verschrikkelijk leeg ' als of het het eigenlijk niet toe doet de dagen gaan voorbij ik vermaak mij verder wel heb nu nog vakantie maar elke avond als ik weer in bed lig ben ik blij dat de dag weer voorbij is. Slapen doe ik goed dat is geen probleem ' maar blijf verder wel moe . Op moment ben ik ook erg moe van al het video bellen mbt alles rondom het uhp kinderen.. slurpt ook energie eigenlijk. De videogesprekken met behandelaar ' mijn antabuse 2 kr per week innemen onder begeleiding videogesprek . Het is veel . Blij dat ik volgende week mijn behandelaar weer op de poli zelf kan spreken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 13 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2020 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 13 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2020 Gefeliciteerd met je 4 maanden,top!! Je gaat je vast echt wel beter voelen, dat kost helaas tijd...Zoals hier weleens wordt gezegd je bent nu aan het zaaien, straks oogsten. Stel dat je nu nog zou drinken, hoe zou je je dan voelen? Zet m op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rapid Geplaatst 13 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2020 Super goed bezig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 13 mei 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 mei 2020 Dat mag je best vragen hoor @Cleo66 Uiteraard wil ik stoppen en er wordt regelmatig gezegd stoppen doe je voor jezelf .. echter de omstandigheden dwingen mij ook tot stoppen terwijl ik door de omstandigheden van de uhp en het ontkluwen van de kern van mijn verslavingsgedrag eigenlijk nog die verdoving misschien nog nodig heb. En dat maakt het soms extra zwaar . Wil het niet drinken en kan het niet uiteraard mbt de antabuse. Is dit misschien beetje helder antwoord? Mbt mijn man nee niet verslaafd maar wel meegedronken lastig verhaal .ga dit niet open neer schrijven misschien dat ik dit ook later weghaal. @Rosee zal het blijven onthouden hoe moeilijk het ook is ik wil gewoon veel sneller oogsten.. en inderdaad met drinken zal ik vast ook geen haar beter voelen .. Txs @Rapid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marietjestopt Geplaatst 13 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2020 Ik vind je heel sterk. Het is allemaal niet niks wat je nu voor je kiezen krijgt. Gefeliciteerd! Op naar de volgende mijlpaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sensitief Geplaatst 13 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2020 Toppertje! Gefeliciteerd met deze mijlpaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 3 juni 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juni 2020 Dank je voor vragen ' gaat niet zo goed erg verdrietig . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 3 juni 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juni 2020 (bewerkt) Ik wil ook niet in verdriet blijven hangen ' maar het is ff op. Was zo positief uiteindelijk en gisteren evaluatie mogen we de jongens nog niet zien zonder begeleiding. Het ging zo goed ' kinderen vroegen alles om huis om bezoeken hoe of wat. Heel neutraal gebleven mogen geen toezeggingen doen. Nu reden ' jongens hebben aangegeven na gesprek jeugdzorg dat ze nog niet willen alleen met ons want wij praten te veel over dat we zo graag onbegeleid willen en ze thuis willen hebben. Geeft diepere betekenis tot het vertrouwen beschadigt. Nu willen ze dit gevoel aan de jongens njet voorbij laten gaan snap ik Maar contrast met hoe de laatste weken gesprekken verlopen zijn en wat ze hebben aangegeven. Shoot me. Dit haal ik straks weg 3 juni 2020 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 3 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2020 Geen woorden hiervoor. Wat een hel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden