Rosee Geplaatst 9 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2020 20 minuten geleden zei fleurtje: Waarin ben jij onvolmaakt? Heb je even? Haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 9 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2020 20 minuten geleden zei fleurtje: Waarin ben jij onvolmaakt? Heb je even? Haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 9 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2020 21 minuten geleden zei fleurtje: Waarin ben jij onvolmaakt? Heb je even? Haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 9 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2020 O god wat doe ik nu weer ging iets mis Quinn en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 9 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2020 Sorry!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2020 Goedemorgen allemaal Ja, zo krijg ik de pagina's ook wel vol Rosee Lijkt wel herfst buiten Weinig te melden eigenlijk Ga maar eens wat laatjes opruimen denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 9 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2020 Hij is leuk Rosee Gisteren hadden jullie het over dingen waar je dankbaar voor bent op een dag, daar kan ik wel een boek over volschrijven en nu gaat het het over onvolmaaktheden en ik kom op niks Eentje dan... dat ik zo vaak oordelen heb over mensen. Maar om er vijf te bedenken??? Kan ik daarmee leven? Ja, dat gaat prima. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 9 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2020 1 uur geleden zei fleurtje: Waarin ben jij onvolmaakt? Ik ben iets te perfectionistisch, iets te controlerend, iets te angstig, iets te streng voor mezelf en anderen, iets te lui ook Of ik daar mee kan leven? Nee, niet altijd Ah, nu lees ik dit en dan herken ik mezelf helemaal. Ik had het alleen nog niet gelabeld als onvolmaakt. Dat hou ik maar zo denk ik want dan kun je wel bezig blijven. Als je minder perfectionistisch bent dan ben je te slordig enz. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 9 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2020 goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2020 Dat gaat ni meer @Jopie, ik heb t al gedaan. Maar miss begrijp ik niet goed wat de kalender wil dat ik doe. Ik ben klaar voor de psycholoog. Dadelijk vertrekken. Heb mijn oorpiercing eruit gehaald. Heb nu zo een ellendig bultje aan de binnenkant van mijn oor. Es kijken of ik dat nog recht krijg door de piercing uit te laten maar t gaatje wel elke ochtend en avond door te steken. Anders moet ik t gewoon laten dichtgroeien wat zooooonde is. Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2020 Miss slaap ik ook beter zonder die piercing. Na 3mnd nog steeds ni volledig genezen. Soit...tataaa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 9 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2020 Love your curves and all your edges, all your perfect imperfections Wachten op m'n afspraak, voor een werklunch en mijn maag roept. Geduld is een van mijn imperfecties, het gebrek eraan dus. Nou ja, nog wat tijd om om @Rosee te lachen dan maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2020 Kreeg net een nieuwtje van dochter te horen. Dochter van mijn zus is zwanger. Tjeetjemina..Mijn zus gaat daar niet al te best op reageren denk ik. Mijn zus heeft twee dochters. Beiden oud genoeg om reeds mama te worden. De ene is heel volwassen, verantwoordelijk, huiselijk, heeft een baan, een vaste vriend, drinkt niet etc. De andere is t totale uiterste. En dan bedoel ik echt t uiterste. Mijn zus weet nooit waar ze verblijft, drinkt heel veel, slaapt met heel wat kerels, werkt nooit langer dan twee weken, geeft om weinig. Pas op t is een schatje daar niet van. Zij is zwanger. Heel fijn nieuws vind ik alleen ben ik bang dat ze niet goed beseft dat ze alles om zal moeten gooien. En ben beetje bang dat ze dat niet kan. Een kindje krijgen is een romantisch idee totdat het zijn keel openzet en je het niet kan weggeven. We zullen zien zei den blinde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2020 Maar ik hou wel van babietjes van een ander Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CoconutWoman Geplaatst 9 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2020 (bewerkt) Goedemiddag, Gister teveel gedaan en vandaag dus erg moe en humeurig. Straks nog even op pad met hondje om een pakje te halen en te brengen. Dat zal me wel goed doen. Het is zo druilerig buiten, dan ben ik blij dat mn hondjes eruit moeten anders was ik binnen gebleven. eenmaal buiten is het best oké. Komende dagen boekhouding en choreografie. En goed eten. Goed eten is voor mij wel de key om alcoholvrij te blijven. Lekker toetje en dan goed vol zitten. Verzadiging. Dan hoef ik geen alcohol meer. Trek heeft dus bij mij te maken met trek in eten. 9 januari 2020 bewerkt door CoconutWoman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2020 Half zes! Tijd om de maag te vullen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2020 9 uur geleden zei fleurtje: Moest iemand mijn dagelijkse melding storen, laat t me gerust weten. Niet dat ik er dan perse iets mee doe maar t kan wel. Ik geniet van je melding. fleurtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2020 1 uur geleden zei CoconutWoman: Lekker toetje en dan goed vol zitten. Verzadiging. Dan hoef ik geen alcohol meer. Trek heeft dus bij mij te maken met trek in eten. Ik doe dat ook zo. Gaat heel goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2020 Bijna thuis. In het kader van vragen wat je nodig hebt... Ik heb mijn man gebeld en gevraagd of hij kookt. Ik ben laat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 9 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2020 Patatje speciaal met berehap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mcflurry Geplaatst 9 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2020 Vraagje: welke dosering van vitamine b1 wordt er aangeraden om te nemen? En hoe lang? Ik ga nog langs de huisarts maar dit lukt de komende dagen niet en wil toch reeds beginnen hiermee voor alle zekerheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 9 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2020 Oh ik neem op dat soort momenten altijd zo'n alle vitaminen alle mineralen pil. Dan zit je altijd goed. Net als mixed grill bij de Griek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mcflurry Geplaatst 9 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2020 11 minuten geleden zei bumperjim: Oh ik neem op dat soort momenten altijd zo'n alle vitaminen alle mineralen pil. Dan zit je altijd goed. Net als mixed grill bij de Griek Die neem ik sowieso. Maar ben mezelf bang aan het maken met doemscenario’s van Korsakoff dus wou even enkel inzetten op b1 en de multivitamines laten staan. En Grieks (allee Belgische versie dan) is mijn lievelingseten. Ben geen fijnproever dus . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2020 we hebben een draadje vraag het de hulpverlener mcflurry die kan je adequaat inlichten, ik denk dat mensen hier allemaal hun eigen ding doen met vitamines. Ikzelf vergeet iets te slikken als ik even bezig ben. Denk dan, dan zal ik t wel niet meer nodig hebben☺ mcflurry reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden