Vol Geplaatst 26 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2020 @rapilos , gefeliciteerd! rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 26 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2020 Gefeliciteerd @rapilos!!! @Moosje wat ga je goed!!! rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2020 Dank jullie wel En ik ga mijn verjaardag ook doorbrengen zonder alcohol Moosje Januari is tenslotte nog niet om En misschien toch wel een mooie opstap tot nooit meer Ben ik in elk geval een stuk fitter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2020 misschien is net zo'n raar woord als eigenlijk☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 26 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2020 lady jane, Bob, bumperjim en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 27 januari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 januari 2020 (bewerkt) Lang geleden jjedk! Ik heb gisteren weer een biertje geweigerd. Gemtb'ed met de hondenclub, loopt t tegen t middaguur komt nota bene een vd sterren vd club (rijdt in het franse nationale team) aanzetten met Leffe blondjes. Ik zeg een beetje pestend ah ik zie het al het geheime wapen vh franse team, nee merci ik doe de dry January! Voelt ze zich kennelijk een beetje betrapt, antwoordt meteen oh ik heb ook flink geminderd na de feestdagen Dry Jan is toch een goede aanleiding om het bespreekbaar te maken. Helemaal geen smoezen bij nodig recht voor zn raap. Iedereen begrijpt het. PS het is wel weer een beetje eigengeil zo van kijk wat ben ik goed bezig. Anderzijds slaat het ook wel nergens op om op zo'n moment bier te gaan drinken, na intensief sporten, twas bovendien nog best fris buiten, en bier is gewoon een dikmaker en iedereen was met de auto noem alle redenen maar op. Uiteindelijk waren er ik geloof 4 bierdrinkers en 4 thee. 27 januari 2020 bewerkt door bumperjim Kyon reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 29 januari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2020 Eeeeeen het is weer tijd!! Voor!! De plak van de week!!! En het is een medaille van chocola!!!! Puur natuurlijk. Als je melk wilt dan schenk je maar een glas vol Met hazelnootjes voor de liefhebbers. Gefeliciteerd alle droogneuzen en weer door!!! lady jane en rapilos reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2020 Tuurlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 29 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2020 Belachelijk bier na het hardlopen @bumperjim. Slaat nergens op. Wat heeft dat hele hardlopen dan voor zin gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 29 januari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2020 (bewerkt) Myep je vraagt het je af maar volgend weekend grote wedstrijd met 250 deelnemers en er wordt al op facebook trots vermeld welke plaatselijke craftbrouwer wat voor bier van tap zal schenken en zo. De dag erna moet je er om 7 uur alweer staan en nu zitten er een paar te piepen dat misschien de helft van de vaten niet op komen, waar gaaaaat het over Ik neem mn eigen thee wel weer mee voor de zekerheid. Het is zo tegenstrijdig als maar kan, maar bij sommigen begint er toch een lampje te branden lijkt het. 29 januari 2020 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 29 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2020 Dat is toch al heel lang zo, na het sporten bier drinken. Heb het zelf ook gedaan. Wekelijks na intensieve spinning-lessen. Heerlijk, haha. Ben ik nu te oud voor. Voor zowel het spinnen als het doordeweekse drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 29 januari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2020 Ja maar toch. Er is er 1 op de club die na het trainen een peuk opsteekt, die krijgt direkt iedereen op zn rug, maar bier dat mag cq wordt aangemoedigd... Enfin ja tuurlijk vroeger deed ik het ook... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2020 6 uur geleden zei Lonster: Ben ik nu te oud voor. Voor zowel het spinnen als het doordeweekse drinken. Een mens is toch nooit te oud om te spinnen? Wij hebben aardig wat 60+sers in het clubje. Lonster en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2020 Oh en @bumperjim, ik vind het wel een kwelling, een medaille an chocolade. Die zal niet lang leven vrees ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 30 januari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 januari 2020 Geeft niet ik heb m ook al op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 30 januari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 januari 2020 Het was een voorzetje voor eigen goal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Puma Geplaatst 30 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2020 29 dagen gelukt ! Zonder probleem .maar vandaag zijn de emoties zijn zo zwaar., wil niet voelen ! Had nog een fles in huis ,die heb ik opengemaakt en heb er al een goed glas uit ... zucht ..verslaafd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyon Geplaatst 30 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2020 Tja Puma, ik herken dat wel, vaak gebeurd ook. Ik ben het veiligst zonder wijn in huis. Anders gaat altijd wel op een zwak moment de fles open. Dus ik bescherm mijzelf, en na een kop thee is de trek weer weg. Je kunt het trouwens bij 1 glas laten en de fles leeg gooien.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 30 januari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 januari 2020 Als t gebeurt zonder dat je t wilt, ja dan sta je onder commando van koning Alcohol moet je wel concluderen, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 31 januari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 januari 2020 Nou praat je alsof je nooit alcoholist bent geweest Bor Vol reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 31 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2020 Goedemorgen..is het alweer 31jan! morgen start Tournée Minérale, zullen we daar ook een draadje voor maken of ben ik dan alleen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 31 januari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 januari 2020 8 uur geleden zei Bor: ....dan sta je buiten jezelf en ben je niet alert meer genoeg. Kom nou. Je drinkt het zelf op hoor. Het IS wel zo natuurlijk wat je zegt... maar in je hoofd gaat het anders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 31 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2020 10 minuten geleden zei Vol: Goedemorgen..is het alweer 31jan! morgen start Tournée Minérale, zullen we daar ook een draadje voor maken of ben ik dan alleen? Goedemorgen allemaal. Bijna weekend, heerlijk! @Vol: je bent niet alleen. Ik sluit me aan en er volgen er vast meer! Vol reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2020 Ah als Belg zijnde kan ik niet anders he @Vol. En de medicatie uiteraard Dus ik doe mee! Vol reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 31 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2020 23 uur geleden zei Puma: 29 dagen gelukt ! Zonder probleem .maar vandaag zijn de emoties zijn zo zwaar., wil niet voelen ! Had nog een fles in huis ,die heb ik opengemaakt en heb er al een goed glas uit ... zucht ..verslaafd? Puma hoe is het nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden