Marc Geplaatst 31 december 2019 Rapport Share Geplaatst 31 december 2019 Goede morgen allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 31 december 2019 Rapport Share Geplaatst 31 december 2019 Goeie ochtend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 december 2019 Rapport Share Geplaatst 31 december 2019 Goedemorgen frummers. Laatste dag van het jaar. En natuurlijk ook nu een bakje om de dag te beginnen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 31 december 2019 Rapport Share Geplaatst 31 december 2019 Yaay GD heel goed, keuzes. Komt volgend jaar wel weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 december 2019 Rapport Share Geplaatst 31 december 2019 Goedemorgen Veel te vroeg wakker. Slapen gaat precies minder. Miss de spanning met t oog op terug te gaan werken. Heb altijd ellelange gesprekken in mijn hoofd. Situaties die kunnen voorvallen die moeten herkauwd worden. Verhalen die ik aanpas. Dingen die nog moeten gezegd worden. In mijn hoofd bedoel ik. En intussen probeer ik daar los van te komen en mezelf in slaap te wiegen met de gedachte aan die mooie broek die ik onlangs gescoord heb. En laten we t dan nog niet hebben over dat plassen moeten gaan Zagen mag op de laatste dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 december 2019 Rapport Share Geplaatst 31 december 2019 Ik ga me nog es omdraaien. Slapen zal er wel niet meer inzitten. Ik pik ff een smoutebol van jullie om op te sabberen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 31 december 2019 Rapport Share Geplaatst 31 december 2019 (bewerkt) Druk bezig een lang weekend uit te plannen met mijn liefje wanneer ze 50 wordt in 2020. Ze had het al eens over Kopenhagen gehad dus ik dacht ik neem je mee naar Kopenhagen. En toen realiseerde ik me er was iets met Kopenhagen, was dat niet heel erg duur? En ja dus, de hotels zijn g$&@# nog een stuk duurder dan Parijs. Meestal nemen we dan een luizige Airbnb maar ik wil eigenlijk iets leuks doen voor de gelegenheid. De vluchten zijn ook al zo'n puzzle. Er is een leuke Easyjet op de terugweg, niet duur en lekker laat dat je nog wat aan je dag hebt, maar op de heenweg moet je dan een enkeltje met iemand anders en dan betaal je weer de hoofdprijs. Nog ff verder puzzelen. t Fijne van Kopenhagen is wel, als je er eenmaal bent dan doe je verder alles met de fiets 31 december 2019 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 31 december 2019 Rapport Share Geplaatst 31 december 2019 4 minuten geleden zei fleurtje: Goedemorgen Veel te vroeg wakker. Slapen gaat precies minder. Miss de spanning met t oog op terug te gaan werken. Heb altijd ellelange gesprekken in mijn hoofd. Situaties die kunnen voorvallen die moeten herkauwd worden. Verhalen die ik aanpas. Dingen die nog moeten gezegd worden. In mijn hoofd bedoel ik. En intussen probeer ik daar los van te komen en mezelf in slaap te wiegen met de gedachte aan die mooie broek die ik onlangs gescoord heb. En laten we t dan nog niet hebben over dat plassen moeten gaan Zagen mag op de laatste dag Haha ja had je in het echte leven maar een "Bewerken" functie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 31 december 2019 Rapport Share Geplaatst 31 december 2019 Goedemorgen. Wat leuk @bumperjim. Ik word ook 50 in 2020.... Maar ik neem.mijn gezin mee op een veel te dure reis. Toch heel veel zin in. @fleurtje herkennaar. Ik kan nu wat beter loslaten, maar vroeger ging ik altijd of een weekmenu uitdenken of mijn kleding voor een week bedenken. Zo saai en inspannend. Ik viel daarbij in slaap. Laatste dag vandaag. Van 2019 dan. Morgen is het gewoon weer morgen. Ook fijn. Zelfs het zwembad is morgen al om 10.00 uur open. Yes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2019 Rapport Share Geplaatst 31 december 2019 goeiemorgen frummers ik ga lekker buiten struinen vandaag Amsterdam onveilig maken heb er zin in! maar eerst koffie nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 31 december 2019 Rapport Share Geplaatst 31 december 2019 Veel plezier! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 december 2019 Rapport Share Geplaatst 31 december 2019 Goedemorgen allemaal Weer veel te vroeg wakker vanochtend Als ik dat maar uithoud tot 12.00 vannacht Uitgenodigd bij dochter, heb de 0% bubbels al koud staan Dus ...goede voornemens vanavond Heb me trouwens ook ingeschreven voor ik Pas Als stok achter de deur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 december 2019 Rapport Share Geplaatst 31 december 2019 Straks naar opticien in naburige plaats En maar weer dubben.. Met de auto (eng), of met de fiets Maar de accu stopt er steeds mee na een kilometer of 5 en dan trapt het heel zwaar Daar het toch bijna 7 km is, en ook nog terug, wordt dat ook een zware klus Dus toch maar met de auto dan ? Pfff, word zo moe van mezelf Stress kip die ik ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 31 december 2019 Rapport Share Geplaatst 31 december 2019 Goedemorgen. Ik wens iedereen een goed einde van 2919! Dagpact: Manou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 december 2019 Rapport Share Geplaatst 31 december 2019 8 minuten geleden zei Manou: Goedemorgen. Ik wens iedereen een goed einde van 2919! Dagpact: Manou Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 31 december 2019 Rapport Share Geplaatst 31 december 2019 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 31 december 2019 Rapport Share Geplaatst 31 december 2019 (bewerkt) 32 minuten geleden zei Manou: Goedemorgen. Ik wens iedereen een goed einde van 2919! Ik ook. Maar dat duurt nog zooo lang. Eerst 2019 maar ten einde zien te brengen 31 december 2019 bewerkt door Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 31 december 2019 Rapport Share Geplaatst 31 december 2019 Zo, nu eerst haren verven nu ik nog even alleen thuis ben en dan oliebollen bakken. En dan opnieuw douchen, haha! Het is er mooi weer voor, kan ik lekker in de tuin gaan bakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 december 2019 Rapport Share Geplaatst 31 december 2019 Strompel strompel...…. Ik ben ziek, echt ziek. Gammel, loopneus die harder loopt dan ik, de w.c. die vaak veel te ver is enz. Vorige week naar de h. arts geweest maar heeft niets geholpen dus straks maar weer. Gaan jullie snif brul, snif, maar lekker feesten vanavond, snif, lekker fonduen oliebollen eten, gezellig samen zijn, ik geef er niets om (brul brul) ben niet jaloers..... Ik ga wel in een hoekje zielig wezen. lady jane, niks en nancy reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 31 december 2019 Rapport Share Geplaatst 31 december 2019 Beterschap Bolletje, niet fijn om zo ziek te zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 31 december 2019 Rapport Share Geplaatst 31 december 2019 (bewerkt) Goedemorgen. Straks naar mijn ouders en vanmiddag met mijn vader oliebollen bakken. Het jaar afsluiten! Wat een jaar was het. Kiezen voor mezelf, weg gaan, opnieuw beginnen. Met vallen en opstaan. Werken en tegelijkertijd een opleiding doen. Komend jaar zo door gaan. De 0 houden is nog lastig, maar ik kan het wel. Ik wens jullie een hele goede jaarwisseling toe! Bedankt dat ik me dit jaar bij jullie mocht aansluiten! Als Niks, als mens en zonder mij te veroordelen. 31 december 2019 bewerkt door niks Jannigje, Lonster, IJsvogel en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2019 Rapport Share Geplaatst 31 december 2019 Bolletje beterschap meis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 31 december 2019 Rapport Share Geplaatst 31 december 2019 Beterschap Bolletje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 31 december 2019 Rapport Share Geplaatst 31 december 2019 @niks fijn dat je hier bent gekomen. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 31 december 2019 Rapport Share Geplaatst 31 december 2019 Goedemorgen allemaal. Zal even niets zeggen. Geen beetje Jehova's getuige op oudejaarsdag. Dat zal ik jullie besparen. Tja, enthousiasme drives me crazy, soms. fleurtje en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden