Kohtje Geplaatst 23 december 2019 Rapport Share Geplaatst 23 december 2019 Jij ook, @CoconutWoman. Tot januari dan maar. (Heb je de pé in?) nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 december 2019 Rapport Share Geplaatst 23 december 2019 (bewerkt) Zet 'm op, @Jannigje. Veel plezier. En hopelijk is het niet zo koud als (was dat?) vorig jaar... 23 december 2019 bewerkt door Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 december 2019 Rapport Share Geplaatst 23 december 2019 Spaghetti. Het is al op. Het smaakte me niet. Zucht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 december 2019 Rapport Share Geplaatst 23 december 2019 spruitjes, geb.aardappels en hamburger beterschap Nancy! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 23 december 2019 Rapport Share Geplaatst 23 december 2019 1 uur geleden zei nancy: Spaghetti. Het is al op. Het smaakte me niet. Zucht. Is geen longontsteking???????? Huisarts morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 23 december 2019 Rapport Share Geplaatst 23 december 2019 Ga het forum loslaten. Krijg vragen,ben je echt?????????? Ja ben helaas echt De vraag alleen al ben je echt? Geeft mij onveilig gevoel. Maar schrikt me niet, af ben helaas echt. Snap @niks wel gevoel van onveiligheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 23 december 2019 Rapport Share Geplaatst 23 december 2019 Heb gedronken, zat eraan te komen. Zijn meiden van half en eind 20, eentje begin 30. Nu heb ik nog keuze, helemaal naar de T zuipen of niet, beter van wel. Kan gewoon niet geheel zonder waarom die druk? Gecontroleerd ging beter Zelf beslissen, beslissing is genomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 23 december 2019 Rapport Share Geplaatst 23 december 2019 (bewerkt) Als gecontroleerd beter ging, @Smaragd, waarom doe je het dan niet gecontroleerd, als ik vragen mag? 23 december 2019 bewerkt door Bob Kohtje en nancy reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 23 december 2019 Rapport Share Geplaatst 23 december 2019 Djw @Bob morgen afspraak Dit is geen doen, Gecontroleerd wel. Ga slapen, kan niet een meer tikken bijna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 23 december 2019 Rapport Share Geplaatst 23 december 2019 als ik nu doorga gaat het opname worden en dat ik niet, heb katjes thuis en mijn man is in Azië, kan het niet maken. Natuurlijk wil ik dood. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 23 december 2019 Rapport Share Geplaatst 23 december 2019 En het ging bijna ander half jaar goed , ondanks het belachelijk maken hier. Laat iemand in ZIJN waarde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 23 december 2019 Rapport Share Geplaatst 23 december 2019 viel net naast het bed, best gra[[ig sorry @@ knaaakeer ben te ver heen sorry kan nix meer. NIETSSS doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 23 december 2019 Rapport Share Geplaatst 23 december 2019 ga uitloggen niets op mijn facebook zettten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 23 december 2019 Rapport Share Geplaatst 23 december 2019 Djw lieverd, 4 bier op en compleet gone, kan slapen tot uur 10 uur. 60 keerdeze zin opniueww geeetikt, ik zie alles scheef. Liggen slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 23 december 2019 Rapport Share Geplaatst 23 december 2019 Zal toch geen herseninfracgt ebben gehadm nee komt dor die 4 bier denk ik, ga inslapemn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 december 2019 Rapport Share Geplaatst 23 december 2019 Slaap lekker Smaragd, morgen weer een dag. Day by day....en nee, je wilt niet dood, je wilt van de gevolgen van deze vreselijke verslaving af. Haal de dingen niet door elkaar, he, dood is forever, je verslaving kun je aanpakken. Ga naar Zuid- Afrika..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 23 december 2019 Rapport Share Geplaatst 23 december 2019 4 minuten geleden zei nancy: Slaap lekker Smaragd, morgen weer een dag. Day by day....en nee, je wilt niet dood, je wilt van de gevolgen van deze vreselijke verslaving af. Haal de dingen niet door elkaar, he, dood is forever, je verslaving kun je aanpakken. Ga naar Zuid- Afrika..... Dat moet echt, ik kan het niet hier. Djw @nancy maar alleen voor geheel stoppen, ik wil gecontroleerd drinken dan heb ik dit gezeik niet, lig wel i bed nuy kan nergens meer uitvalllen. Bijna op het nachtkastje gevallen, dan je wel, ik kan niet meer vallen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 23 december 2019 Rapport Share Geplaatst 23 december 2019 Nogmaals dank @nancy denk ook echt dat ik mezelf dat moet gunnen, lukt hier niet in NL. Al zo vaak opgenomen, daar is het dus beter? Sorrry ik weet het gewoon even niet meer, gecontroleerd ging beter, zo steven ik idd af op de dood. Wat een eikel ben ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 23 december 2019 Rapport Share Geplaatst 23 december 2019 ik ga wel even mee met ambulance mijn bloeddruk is niet goed 190/110. Laat het morgen wel weten, kan mjn oplader niet vibnde en duyuizelig, tot mirgb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 23 december 2019 Rapport Share Geplaatst 23 december 2019 Ja zat in het stopcontact tnx @Bor!! Had nog maar 6 procent. Morgen ben ik sowiueso thuis moet werken en mijn katten. Bloeddruk al, is geen infracrt denk ik. Gewoon door de drank, Tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 23 december 2019 Rapport Share Geplaatst 23 december 2019 1 nachtje hartbewaking ws tot 6 uur, weet het nu al. Komt idd gewoon door die drank.Heb altijd 120/80, maar viel steeds flauw. Heb zelf gebeld btw, nu heb ik zin in drank en de broeder ook, zo jaloers op hem hij kan zo naar huis. Denk zelf een hartritme stoornis, door stress en natuurlijk drank.Cardioloog komt zo ecg. Moet hier gewoon even niet meer komen.Waas goed bezig maar als ik fout ga, dan ga ik compleet fout. Djw @Bor toen ik je las, stopcontact vond die broeder het meteen, hij zei dat weten vrouwen op dat m0ment, was zelf hysterisch aan het zoeken in een tas. Tot morgen als ik nog leef Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 23 december 2019 Rapport Share Geplaatst 23 december 2019 (bewerkt) Lieve @Smaragd neem de rust die je nu erg nodig hebt. Ik voel met je mee. Dit is zo ontzettend naar herkenbaar. Goed gaan en dan ineens compleet over de kop. Voel met je mee. Je bent geen eikel trouwens. Ik weet eigenlijk niet goed wat te zeggen omdat je me erg raakt. Niet negatief overigens. Ik hoop dat je hier zo snel mogelijk uit kan komen. Kom op man, kan je. Echt!! 23 december 2019 bewerkt door Myle toevoeging Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 23 december 2019 Rapport Share Geplaatst 23 december 2019 Tnx bloeddruk is al gezakt naar 185/1105, wacht de ecg af en dan ga ik naar huis, hier ga ik sowieso niet slapen. Mijn schoonzus is gekomen, wat een verschutting. Lekker slapen @Myle en @Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 23 december 2019 Rapport Share Geplaatst 23 december 2019 185/105 btw zie alleen alles scheef en raar, denk echt door de drank. Zijn denken dat niet btw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 23 december 2019 Rapport Share Geplaatst 23 december 2019 (bewerkt) @Smaragd Slapen op de SEH (tenminste, ik vermoed dat je daar nu bent) is geen echt slapen nee. In geen enkel deel van het ZH kun je waarschijnlijk echt goed slapen denk ik, en ervaring. (misschien is een uitzondering de afdeling coma). Maar he, het is fijn dat je bloeddruk is gezakt en jij weet daar veel meer van dan ik. Maar als leek denk ik dat je ook weet dat het waarschijnlijk voor je lichaam op zijn minst het best is om wél te blijven. Ongeacht wat die ecg uitwijst. Je bent nu zo kwetsbaar. Ik ben voor eigen regie maar laat voor je zorgen, hoe moeilijk dat voor jou als persoon ook is. Dat is het voornaamste wat ik je wil zeggen. 23 december 2019 bewerkt door Myle naam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden