Bob Geplaatst 16 december 2019 Rapport Share Geplaatst 16 december 2019 (bewerkt) 4 minuten geleden zei Kohtje: "Belgen zijn nou eenmaal anders".. 't Is maar van welke kant je het bekijkt, hè? Je kunt ook zeggen: Diejen Ollanders zijn echt niet goed snik. 16 december 2019 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 december 2019 Rapport Share Geplaatst 16 december 2019 Over lettertjes verkeerd gesproken.. ik dacht eerst nog: wat moet @Bor nou met dochter bij Veilig Verkeer Nederland? nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 december 2019 Rapport Share Geplaatst 16 december 2019 Ja, dat óók @Bob.. maar het één sluit het ander niet uit. Toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 16 december 2019 Rapport Share Geplaatst 16 december 2019 Helemaal waar, Koh. Mooi hè. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 december 2019 Rapport Share Geplaatst 16 december 2019 Prachtig. Dat 'anders' en 'niet goed snik' gewoon naast en door elkaar kunnen bestaan. Mét recht van leven. Dat ook nog eens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 16 december 2019 Rapport Share Geplaatst 16 december 2019 9 minuten geleden zei GewoonDoen: wat betekent VNN? En de NA weet ik eigenlijk ook nog steeds niet Mijn gok: Zie vnn.nl voor de eerste. en NA is Narcotics Anonymous Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 december 2019 Rapport Share Geplaatst 16 december 2019 Dat doe je goed, Spirit! Hier aardappelen, schnitzel en spinazie voor de mannen, voor mij een salade. En jullie?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 16 december 2019 Rapport Share Geplaatst 16 december 2019 Mijn oudste zoon heeft boodschappen gedaan en kookt. Gnocchi uit de oven. Heel lief vind ik. Sterkte Spirit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CoconutWoman Geplaatst 16 december 2019 Rapport Share Geplaatst 16 december 2019 Goedenavond, Ik meld me weer blij alcoholvrij en zonder kater. Waldorff reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 december 2019 Rapport Share Geplaatst 16 december 2019 Hier zelfgemaakte uiensoep met wat kaas, selderie en twee volkoren boterhammen Wel veel werk al die uien snijden, maar erg lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 december 2019 Rapport Share Geplaatst 16 december 2019 Vla is toch ook zoet Bor ? Naturel yoghurt misschien ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 16 december 2019 Rapport Share Geplaatst 16 december 2019 Ik heb teveel gegeten en ik plof bijna... Had net ook even een scare toen manlief zei dat ie 3e kerstdag naar zijn ouders wilde. Ik kan dan niet want ik heb nachtdienst, gelijk dacht ik aan drank en ziekmelden. Maar ik denk dat die trek komt omdat ik me dan zo buitengesloten zou voelen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 16 december 2019 Rapport Share Geplaatst 16 december 2019 Laat jij hem toch een foto van Brad Pitt zien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 16 december 2019 Rapport Share Geplaatst 16 december 2019 (bewerkt) Huisgemaakte pizza's van moeder de vrouw. Ik leg op de bank na t hardlopen. T spul staat in de oven, ik kan mn kwijl haast niet binnenhouden Ik zie de kilokiller alweer somber in, alhoewel het is nog maar maandag 16 december 2019 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 december 2019 Rapport Share Geplaatst 16 december 2019 Al eerder vermeld, maar toch.. Straks op NPO twee, een documentaire Roes, over een maand niet drinken Wat is er gezellig aan, en wanneer is, word het verslaving Ik zit er klaar voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 december 2019 Rapport Share Geplaatst 16 december 2019 Eet smakelijk straks BJ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 16 december 2019 Rapport Share Geplaatst 16 december 2019 Ik ook rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 16 december 2019 Rapport Share Geplaatst 16 december 2019 Voor "Roes". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 december 2019 Rapport Share Geplaatst 16 december 2019 ik kijk ook best ontluisterend hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldorff Geplaatst 16 december 2019 Rapport Share Geplaatst 16 december 2019 12 uur geleden zei Myle: 38 minuten geleden zei lady jane: ik kijk ook best ontluisterend hoor Ik vind het juist wel interessant. Eye opener voor de 'doorsnee' deelnemer van dit experiment. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 december 2019 Rapport Share Geplaatst 16 december 2019 Ja, was goede docu. Maar ze drinken bijna allemaal weer lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 december 2019 Rapport Share Geplaatst 16 december 2019 ik bedoelde de hoeveelheden, omgerekend naar de norm 100 hadden er twee geloof ik. Ja en ze werden nog gefilmd, dus nog niet echt los gelaten. op VPRO.nl/Roes staat hoe het nu is, bijna 1 jaar later dus en bijna weer dry januari☺ Waldorff reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 december 2019 Rapport Share Geplaatst 16 december 2019 misschien ook best een afspiegeling van ons forum in de loop der jaren, zijn er naar verhouding ook meer weer gaan drinken dan gestopt blijven (en die het melden, want wat zijn er vreselijk veel verdwenen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldorff Geplaatst 16 december 2019 Rapport Share Geplaatst 16 december 2019 Oh zo @lady jane, ja bizar hè? @rapilos dat is met veel dry January deelnemers. Ik was dit jaar in Bristol op 1 februari en daar gingen de dry J's he-le-maal van God los in alle pubs na een maand niet drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 16 december 2019 Rapport Share Geplaatst 16 december 2019 Beetje vreemd gevoel door deze documentaire.Zou bijna weer gaan drinken. Boek gelezen van die Lois. Doe het niet hoor.Weet waarom ik het niet meer wil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden