Spring naar bijdragen

Huiskamer 10 December 2019


Kannietmeer

Aanbevolen berichten

Mooie mensen, wat een zonnige dag is het vandaag. Welkom in de huiskamer. Voel je thuis en vertel  alsjeblieft hoe het met je gaat vandaag en waar je tegenaan loopt.

Ik heb sinds de nieuwe antihistamine geen jeukende ontstoken ogen meer, maar mijn  huid doet nu op verschillende plekken een jeukdans waar ik helemaal lijp van wordt. Mogelijk is het indirect gerelateerd aan afbouwen omdat ik er extra overgevoelig door ben geworden en ik reageerde al  overgevoelig op alles?  Ik weet het niet precies.

Maar hoe gaat het met jullie?  @bolletje@Roeltje31@EefjeJ@ELL@Annie87@mevrouwtje54@Verbloemen@Lynn86 @Cyclad58@Deligaf1 @Meisjeamsterdam @Veertje en iedereen waarvan ik helaas even de naam niet zomaar kan oplepelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha die @Kannietmeer :) en de rest

Mega vervelend die jeuk! Ik kan er over mee praten, ik heb het nu twee mnd en heb alles geprobeerd inmiddels. Volgende week vrijdag moet ik naar de dermatoloog. Zelf denk ik toch dat het nog een staartje vd oxa is. Sinds het stoppen had ik geregeld rode bultjes en jeuk. Alleen zit nu mijn hele rug vol en jeukt soms bijna mijn hele lijf :blink: verder gaat het redelijk gelukkig... Waar ik wel tegen aanloop is dat ik snel overprikkeld raak (hoofdpijn, moe, hartoverslagen, geen focus meer) vaak op de wat drukkere plaatsen of als ik veel moet praten...ik hoop dat dat wel beter gaat worden

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Allemaal!

@Kannietmeer gelukkig werkt de antihistamine wel iets voor je en hopelijk trekt de jeuk snel weg.

@EefjeJ Hopelijk kan de dermatoloog iets voor je betekenen sterkte!

Nog steeds ben ik herstellende van de therapie die ik heb gehad, de homeostase hier van duurdt erg lang. Gelukkig ervaar ik geen crisis meer dat het niet meer gaat. Af en toe word ik nog wel met de naald gestoken en dat maakt me dan weer onzeker. Ik ben ook al 2 maanden bijna niet van huis geweest die stap vind ik nog te groot om bij mensen op bezoek te gaan o.i.d.

succes en sterkte allemaal!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha allen,

Ik heb een tijdje niks van me laten horen. Met mij gaat het redelijk ok. Ik heb net de hulp gehad. Samen met haar maak ik mijn huis schoon. Ik doe de badkamer en toilet. En ook vandaag ook het bed. Dat doe ik om de 2 weken.
 

Ik zou van de apotheek zopiclon 3,75 mg pillen krijgen ipv die van 7,5 mg, waar ik nu dagelijks een halve van neem, maar helaas hebben ze die niet, dus kan ik niet beginnen met afbouwen, omdat het lastig is om zo’n halve pil in kleine stukjes te verdelen. Misschien toch maar de taperingstrips proberen.

Mijn moeder heeft haar bestralingen en chemo nu gehad, in totaal 15 dagen en nu heeft ze 5 weken niets en rust! Haar zicht is niet vooruit gegaan, dus ziet ze bijna niets meer. 
 

ik ga zo even zwemmen,

groetjes,

Jeroen 

bewerkt door Lightspacer
Link naar opmerking
Deel via andere websites

42 minuten geleden zei Meisjeamsterdam:

Hi iedereen! Ik zit nu in het vliegtuig en vlieg zo naar Costa Rica... via de VS en met 2 overstappen en 28 uur reizen. Voel me heel onwerkelijk... derealisatie denk ik. Hoop dat ik me snel minder disconnected voel en kan genieten van een mooie reis! 

@Meisjeamsterdam

Een hele fijne vakantie toegewenst! Echt knap hoor dat je dit naast al die benzooi doet ! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal ,

Het valt allemaal niet mee met die afbouw. Een reis van 28 uur inclusief jetlag lijkt me heftig. 

Ik zit op 2,4 Mg Dia en ben weggeblazen. Ook steeds verkouden/hoesten/etc. Van ellende op de bank en of in bed liggen.  De kilo’s blijven erbij komen. Geluiden dringen als messen in mijn hoofd. Soms is alleen de aanwezigheid van mijn gezin al teveel. Heerlijk! 

Sterkte allemaal lieverds 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ELL, wat herken ik je klacht dat soms je gezin al teveel is en geluiden en drukte totaal niet te verdragen zijn. Kan daar wel heel verdrietig van worden. Ervaar Het vanmiddag toevallig even heel heftig.

Ik heb 2 drukke weken gehad, mede door sinterklaas. Moet nog liever zijn voor mezelf aldus de verpleegkundige waar ik naartoe ga en minder prikkels krijgen. Ben ook de afgelopen week erg snel in afbouw naar beneden gegaan, 1 mg in 10 dagen. Dat zal ook niet meewerken. Nu even een week pauze en daarna de volgende 1 mg in 18 dagen. Dat gaat dus wat rustiger. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

HI @EefjeJ heb je al eens gedacht aan allergische reactie op je wasmiddel?  zit ik zelf nu ook aan te denken namelijk. Je kan eens kijken of je NAET kan doen en daar wat rustiger van kan worden. Ik ga het zeker weer doen want heeft me goed geholpen vorig jaar.

@Deligaf1 jammer dat je zo aan huis gebonden bent, maar ik vind het niet zo gek dat je na een flinke taper nog een tijd uit de roulatie bent ook. Heel veel sterkte, het zal weer goedkomen maar heeft gewoon echt tijd nodig!

@Meisjeamsterdam Ik vind het ongelooflijk dat je het allemaal al kan en ben blij voor je dat het dus relatief goed gaat. Ik hoop dat je  van de reis kan genieten.

@ELL Ik kan het me ook zo goed voorstellen dat het gezin zelfs teveel kan zijn. Mijn neefje en nichtje kwamen tijdens mijn afbouw elke donderdag in huis, omdat mijn ouders dan voor hun zorgden. Pittig! Dat weet ik nog goed, en dan hoefde ik niet eens echt iets met ze.

@doorbijter 1mg in 10 dagen is mogelijk wel pittig ja.... rustig aan lieverd!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Kannietmeer ook het wasmiddel heb ik al geprobeerd... Daarnaast lijkt mij als het een allergie is, dan moeten de medicijnen aanslaan, ik heb inmiddels drie soorten gehad, maar niks helpt... Ik ben erg benieuwd wat de dermatoloog gaat zeggen, maar denk niet dat er iets is wat helpt. Maar het zal toch een oorzaak moeten hebben :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier gaat het toppie Liz. Alleen het slapen is pet maar dat komt heel vaak voor bij mensen die een herseninfarct hebben gehad Slapen een paar uurtjes en zijn dan de rest van de nacht wakker. Daar moet je mee leren leven, dus dat doen we dan maar. Maar verder voel ik me goed en gaat alles lekker. Wel druk. Morgen de eerste kerstmarkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, hier gaat het al een paar weken goed. Er gebeurt veel, maar voorlopig sla ik me er aardig door. 
Slaapritme lijkt gevonden te zijn, al is het nog wel wat fragiel. 

Wat wel jammer is is dat ik vandaag op mijn vrije dag ook om kwart voor 7 wakker was en daarna niet meer slaap. 

Aan alles merk ik, dat ik dat alleen de angst op een terugval me nog ietwat belemmert soms. Dat raak ik gek genoeg niet kwijt. 

Fijne dag allemaal! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei mevrouwtje54:

Goedemorgen, 12 dagen verwijderd van de 0, zinderende onrust de laatste dagen wat bijna lijd tot doorslaan,hoop zo dat ik het onder controle kan houden, en dat het niet de hele dag aanwezig gaat blijven.Slapen gaat gelukkig nog aardig.

Fijne dag Toppers!

Ha @mevrouwtje54, je bent er bijna, maar de laatste loodjes wegen zwaar. De onrust hoort erbij, maar is verduveld lastig. Heb je er de hele dag last van of vooral in de ochtend? 

Fijn dat het slapen nog aardig gaat, dat is in dit stadium erg belangrijk. 
Succes met de laatste stapjes! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 10-12-2019 om 14:26 zei Deligaf1:

Hallo Allemaal!

@Kannietmeer gelukkig werkt de antihistamine wel iets voor je en hopelijk trekt de jeuk snel weg.

@EefjeJ Hopelijk kan de dermatoloog iets voor je betekenen sterkte!

Nog steeds ben ik herstellende van de therapie die ik heb gehad, de homeostase hier van duurdt erg lang. Gelukkig ervaar ik geen crisis meer dat het niet meer gaat. Af en toe word ik nog wel met de naald gestoken en dat maakt me dan weer onzeker. Ik ben ook al 2 maanden bijna niet van huis geweest die stap vind ik nog te groot om bij mensen op bezoek te gaan o.i.d.

succes en sterkte allemaal!

 

Hallo allemaal lieve mensen ben blij met dit forum kan je vertellen hoe je je voelt ik durf de deur niet uit alleen maandagavond naar de boerderij moet van mijn zoon anders trek ik je de deur uit zegt hij daar doen we boodschappen sta ik in de winkel derelisatie angst ik vlug dan zijn outo in ik ontloopt mensen die drukte ik hoop dat het over gaat hier om de hoek zitten winkels voor geen 1000 euro ga ik er niet heen ik heb geen mensenvrees maar angst in huis ook jullie ook mensen ik denk dat ik niet geneest maar ik moet zeggen we gaan met zijn allen wel genezen   liefs Wilhelmina ♥️

Link naar opmerking
Deel via andere websites

45 minuten geleden zei mevrouwtje54:

@Wilhelmina     Dit gaat allemaal veranderen hoor,  en uiteindelijk geneest het allemaal :)......hoeveel moet je nog afbouwen?

.ik had 5 nu 2 ik bedoel eerst 5 pillen nu 2 pillen per dag bromezepam  en hoeveel moet jij nog afbouwen mag ik jij zeggen  en heb je veel last van afbouwen  liefs Wilhelmina ♥️

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Wilhelmina:

.ik had 5 nu 2 ik bedoel eerst 5 pillen nu 2 pillen per dag bromezepam  en hoeveel moet jij nog afbouwen mag ik jij zeggen  en heb je veel last van afbouwen  liefs Wilhelmina ♥️

Ik heb nog 1/4 tablet te gaan ...en ik heb er heel veel last van jammer genoeg....en je mag jij zegen hoor ik ben nog een jonge blom van 54 jaar:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei mevrouwtje54:

Ik heb nog 1/4 tablet te gaan ...en ik heb er heel veel last van jammer genoeg....en je mag jij zegen hoor ik ben nog een jonge blom van 54 jaar:)

2 minuten geleden zei mevrouwtje54:

Ik heb nog 1/4 tablet te gaan ...en ik heb er heel veel last van jammer genoeg....en je mag jij zegen hoor ik ben nog een jonge blom van 54 jaar:)

8 minuten geleden zei Wilhelmina:

.ik had 5 nu 2 ik bedoel eerst 5 pillen nu 2 pillen per dag bromezepam  en hoeveel moet jij nog afbouwen mag ik jij zeggen  en heb je veel last van afbouwen  liefs Wilhelmina ♥️

 

8 minuten geleden zei Wilhelmina:

.ik had 5 nu 2 ik bedoel eerst 5 pillen nu 2 pillen per dag bromezepam  en hoeveel moet jij nog afbouwen mag ik jij zeggen  en heb je veel last van afbouwen  liefs Wilhelmina ♥️

Mag ik je af en toe schrijven dat vind ik fijn mevrouwtje 54 en ik ben een oude Blom van 73 liefs Wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei mevrouwtje54:

Dat mag hoor, geen probleem

 

3 uur geleden zei mevrouwtje54:

Dat mag hoor, geen probleem

Ik zou nog wel 54 jaar willen zijn best wel jong maar het levengaat snel ik denk dat we in deze wereld een taak hebben we zijn niet hier alleen voor onszelf maar zeker ook om voor andere mensen te zorgen en helpen  ik hoop dat iedereen straks goed zullen slapen   liefs Wilhelmina ♥️

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Wilhelmina:

 

Ik zou nog wel 54 jaar willen zijn best wel jong maar het levengaat snel ik denk dat we in deze wereld een taak hebben we zijn niet hier alleen voor onszelf maar zeker ook om voor andere mensen te zorgen en helpen  ik hoop dat iedereen straks goed zullen slapen   liefs Wilhelmina ♥️

Mevrouwtje54 ik heb erg spierpijnen heel vervelend en derelisatie en depressief wat moet ik doen ik zou wel de hele dag in bed willen blijven hopeloos ik vind het leven zo niet leuk en ik huilt veel  liefs Wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...