Spring naar bijdragen

Do 28 nov 2019


bumperjim

Aanbevolen berichten

Hoi!

Gisteravond heerlijk hardgelopen met hondencub en dochter. 8 km (niet zo veel) maar een fors gemiddelde dankzij de honden. Had 11 dagen niet gesport, dit was ff heel erg nodig. Dochter draafde dapper mee, die doet normaal vrijwel niet aan sport maar dat statement kan ik binnenkort wel weglaten want als ze zo doorrent is ze binnenkort in bloedvorm. Tis echt een warrior die doorgaat tot het gaatje.

Lekker in het donker in de modder bij een motregentje, fijner afzien bestaat bijna niet!

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja voor een niet hardloper is het pittig. Hoe mn dochter dat doet is eerlijk gezegd een raadsel maar die is in staat zo door te gaan dat ze vervolgens 3 dagen niet kan lopen :D (interestingly, dat zijn de genen van mijn vrouw!)

Ik loop zelf meestal 10 km maar ik loop nooit zo hard. Nu met de honden (canicross) gaat het een stuk harder dus daar moet ik nog aan wennen. 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 
Nog hartstikke donker hier. 
Eerst maar een bakje. 
 

1122248.jpg   Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster      Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water Afbeeldingsresultaat voor neusdruppels met xylometazoline

                  Gerelateerde afbeelding                 Gerelateerde afbeelding Afbeeldingsresultaat voor tempo papieren zakdoekjes

Ik ben de komende dagen even niet aanwezig... 
Sterkte voor de mensen die dat nodig hebben. 
Plezier voor iedereen die wat leuks in het vooruitzicht heeft. 
En vergeet niet: vaak is het leven een feestje, je moet alleen wel zelf de slingers ophangen. 
Luitjes, maak er wat van!! blij.jpg.e7f93845cbc8f92966681db63b96bb3b.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sinds ik in de overgang ben kan ik er geen staat op maken. Dan is t na drie weken, dan sla ik t een keer over. Zou nu weer wat vroeg zijn. 

Ik mag er al vanaf zijn se :angry:

Zei de dokter dat zoiets tien jaar kan duren.

Alloooookes :wacko:

Nu ik mag ni klagen. Nog geen opvliegers hier. Dat lijkt me pas ellendig

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een getetter vanmorgen vroeg. Was er vanmorgen een goede tweehonderd meter achter ons een ramkraak gepleegd op een
kledingzaak, hoorde ik later op het nieuws.
Gelukkig ben ik niet Deventers genoeg om dan meteen te moeten gaan kijken. 't Regende daar veel te hard voor B). Ben met de hond
maar gewoon langs de IJssel gelopen. Oók nat, maar geen gedoe. Gauw plasje en poepie laten doen en terug... nu bijkomen van de nacht.
 

bewerkt door Kohtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei Bor:

Een heet bad doet wonderen. Een paar flinke slokken Jägermeister erachter zouden het helemaal afmaken, maar ja..

Ik word al beroerd bij de gedachte er aan alleen al. Hoe vaak ik niet zo'n fles als 'opwarmertje' gebruikt heb, en dan niet opwarmertje
om op te warmen maar opwarmertje als zeg maar 'aanloopje' tot het echtere 'werk'.... :(

Je laat het toch wel uit je hoofd he, Bor?
Nou ja, het zit al in je hoofd anders begon je er niet over, maar je láát het, toch...?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zondag heb ik weer een afspraak met de dame die zo totalitair bekeerd is. 
Ik was de vorige keer een beetje kribbig geworden omdat ik een aantal keer duidelijk heb gezegd dat ik geen interesse heb om me aan te sluiten bij haar kerk.
Nu zie ik er tegenop om haar te ontmoeten. Het maalt steeds maar in mijn hoofd en eigenlijk hoop ik dat ze afzegt. 
Wat een gedoe weer. Pfff. Daarom ga ik niet met mensen om. Ik trek ze gewoon echt niet meer. Ze willen altijd iets van je of iets opdringen. 
Moet ik dat nou weer gaan afzeggen? 
Dit is wel een dingetje. Ik trek me steeds meer terug uit de wereld. Buiten tijdens een ommetje met mn hondje even een praatje maken vind ik meer dan genoeg. 
Ik heb gewoon geen zin meer in mensen. 
Ik heb een handjevol mensen gehad in mijn hele leven die echt mijn vrienden waren. Die zijn helaas overleden. Ik mis ze heel erg. 
Ik ben gewoon geen allemansvriend. Echte vrienden heb je niet zomaar. 
En ik heb al helemaal geen behoefte om me aan te sluiten bij een kerk of een anders soort groep of gemeente. 


 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gewoon afzeggen Coco, niets tegen je wil en zin doen.

Is voor mij ook een heel proces geweest met mensen maar liever gelukkig alleen dan dit gedoe waar je weer onderuit wilt.

Toch teveel laten meeslepen?

Je had het toch al aangegeven, paar keer zelfs en mensen kunnen je grens overgaan, dus betel een halt toeroepen nu!

Ik voel het gelukkig nu meer aan als ze gaan manipuleren en ben dan direct op mijn hoede.

Als je heel duidelijk nee zeg kappen ze echt wel, succes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja. Afzeggen is het beste. 
Even moeilijk maar ik zie er echt tegenop. 
Is geen normaal gesprek mee te houden.
Even denken hoe ik dat diplomatiek ga afzeggen. 

Dank je Smaragd. Overigens behoor jij ook tot dat kleine clubje. Ondanks dat we elkaar zo lang geleden ontmoet hebben. 
Vriendschap bestaat niet uit quantiteit. 

bewerkt door CoconutWoman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...