bumperjim Geplaatst 28 november 2019 Rapport Share Geplaatst 28 november 2019 (bewerkt) Hoi! Gisteravond heerlijk hardgelopen met hondencub en dochter. 8 km (niet zo veel) maar een fors gemiddelde dankzij de honden. Had 11 dagen niet gesport, dit was ff heel erg nodig. Dochter draafde dapper mee, die doet normaal vrijwel niet aan sport maar dat statement kan ik binnenkort wel weglaten want als ze zo doorrent is ze binnenkort in bloedvorm. Tis echt een warrior die doorgaat tot het gaatje. Lekker in het donker in de modder bij een motregentje, fijner afzien bestaat bijna niet! 28 november 2019 bewerkt door bumperjim Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 28 november 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 november 2019 (bewerkt) Ja voor een niet hardloper is het pittig. Hoe mn dochter dat doet is eerlijk gezegd een raadsel maar die is in staat zo door te gaan dat ze vervolgens 3 dagen niet kan lopen (interestingly, dat zijn de genen van mijn vrouw!) Ik loop zelf meestal 10 km maar ik loop nooit zo hard. Nu met de honden (canicross) gaat het een stuk harder dus daar moet ik nog aan wennen. 28 november 2019 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 november 2019 Rapport Share Geplaatst 28 november 2019 Goedemorgen. Ik hoor de regendruppels alweer. Mediteren, zwemmen, werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 28 november 2019 Rapport Share Geplaatst 28 november 2019 Goedemorgen. Ik heb net een grote pot muntthee gezet. probeer nog even te genieten van alle stilte om me heen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 november 2019 Rapport Share Geplaatst 28 november 2019 Goedemorgen frummers. Nog hartstikke donker hier. Eerst maar een bakje. Ik ben de komende dagen even niet aanwezig... Sterkte voor de mensen die dat nodig hebben. Plezier voor iedereen die wat leuks in het vooruitzicht heeft. En vergeet niet: vaak is het leven een feestje, je moet alleen wel zelf de slingers ophangen. Luitjes, maak er wat van!! lady jane en Smaragd reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 november 2019 Rapport Share Geplaatst 28 november 2019 goeiemorgen frummers deze natte herfstige morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 november 2019 Rapport Share Geplaatst 28 november 2019 Ja Bor, als het goed is worden het leuke dagen Jij heel veel beterschap, en doe voorzichtig meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 november 2019 Rapport Share Geplaatst 28 november 2019 veel plezier @Yvonne! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 28 november 2019 Rapport Share Geplaatst 28 november 2019 Goedemorgen, beterschap @Bor weer een iets betere nacht gehad. Wordt een drukke dag, straks huisarts, dan verslavingszorg en dan naar Utrecht voor mijn examen voor morgen.... Brrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 november 2019 Rapport Share Geplaatst 28 november 2019 Luktje wel dat examen Ties! Je gaat dat knalleuuuh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 november 2019 Rapport Share Geplaatst 28 november 2019 Ik heb een mindere nacht gehad. Veel moeten plassen. Volgens mij moet ik ongesteld worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 november 2019 Rapport Share Geplaatst 28 november 2019 Sinds ik in de overgang ben kan ik er geen staat op maken. Dan is t na drie weken, dan sla ik t een keer over. Zou nu weer wat vroeg zijn. Ik mag er al vanaf zijn se Zei de dokter dat zoiets tien jaar kan duren. Alloooookes Nu ik mag ni klagen. Nog geen opvliegers hier. Dat lijkt me pas ellendig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 november 2019 Rapport Share Geplaatst 28 november 2019 Veel plezier @Yvonne! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 november 2019 Rapport Share Geplaatst 28 november 2019 (bewerkt) Ik ga maar ff iets eten. Daarna nog wat opruimen en vanavond naar de psycholoog 28 november 2019 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 november 2019 Rapport Share Geplaatst 28 november 2019 (bewerkt) Wat een getetter vanmorgen vroeg. Was er vanmorgen een goede tweehonderd meter achter ons een ramkraak gepleegd op een kledingzaak, hoorde ik later op het nieuws. Gelukkig ben ik niet Deventers genoeg om dan meteen te moeten gaan kijken. 't Regende daar veel te hard voor . Ben met de hond maar gewoon langs de IJssel gelopen. Oók nat, maar geen gedoe. Gauw plasje en poepie laten doen en terug... nu bijkomen van de nacht. 28 november 2019 bewerkt door Kohtje Kyon reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adb Geplaatst 28 november 2019 Rapport Share Geplaatst 28 november 2019 Goedemorgen allemaal, fijn er te zijn. Vandaag een ander begin! Derde dag en op naar ‘nieuw’ en fris leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 november 2019 Rapport Share Geplaatst 28 november 2019 Goedemorgen allemaal, Veel regen buiten, en ik moet er eigenlijk toch echt even uit vandaag Enfin, misschien klaart het nog op Isabella Welkom, had je nog niet eerder hier gezien, klopt dat ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grace Geplaatst 28 november 2019 Rapport Share Geplaatst 28 november 2019 Goedemorgen allemaal.. Iedereen een goede dag toegewenst ondanks het slechte weer. Ik ga ff snel mijn huis door, vanmiddag afspraak van mij na traject opname. Krijg vandaag mijn nieuwe telefoon dus mijn dag kan niet meer stuk. @Bor Beterschap, @Ties S6 @Isabella Zet em op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adb Geplaatst 28 november 2019 Rapport Share Geplaatst 28 november 2019 Hoi, klopt rapilos, ben sinds gisteren hier! Wil en kan dit niet in mijn eentje en hoeft gelukkig ook niet. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 november 2019 Rapport Share Geplaatst 28 november 2019 32 minuten geleden zei Bor: Een heet bad doet wonderen. Een paar flinke slokken Jägermeister erachter zouden het helemaal afmaken, maar ja.. Ik word al beroerd bij de gedachte er aan alleen al. Hoe vaak ik niet zo'n fles als 'opwarmertje' gebruikt heb, en dan niet opwarmertje om op te warmen maar opwarmertje als zeg maar 'aanloopje' tot het echtere 'werk'.... Je laat het toch wel uit je hoofd he, Bor? Nou ja, het zit al in je hoofd anders begon je er niet over, maar je láát het, toch...? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CoconutWoman Geplaatst 28 november 2019 Rapport Share Geplaatst 28 november 2019 Goedemiddag, Ik meld me alcoholvrij. rapilos en Smaragd reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CoconutWoman Geplaatst 28 november 2019 Rapport Share Geplaatst 28 november 2019 Zondag heb ik weer een afspraak met de dame die zo totalitair bekeerd is. Ik was de vorige keer een beetje kribbig geworden omdat ik een aantal keer duidelijk heb gezegd dat ik geen interesse heb om me aan te sluiten bij haar kerk. Nu zie ik er tegenop om haar te ontmoeten. Het maalt steeds maar in mijn hoofd en eigenlijk hoop ik dat ze afzegt. Wat een gedoe weer. Pfff. Daarom ga ik niet met mensen om. Ik trek ze gewoon echt niet meer. Ze willen altijd iets van je of iets opdringen. Moet ik dat nou weer gaan afzeggen? Dit is wel een dingetje. Ik trek me steeds meer terug uit de wereld. Buiten tijdens een ommetje met mn hondje even een praatje maken vind ik meer dan genoeg. Ik heb gewoon geen zin meer in mensen. Ik heb een handjevol mensen gehad in mijn hele leven die echt mijn vrienden waren. Die zijn helaas overleden. Ik mis ze heel erg. Ik ben gewoon geen allemansvriend. Echte vrienden heb je niet zomaar. En ik heb al helemaal geen behoefte om me aan te sluiten bij een kerk of een anders soort groep of gemeente. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adb Geplaatst 28 november 2019 Rapport Share Geplaatst 28 november 2019 Gewoon afzeggen Coco, niets tegen je wil en zin doen. Is voor mij ook een heel proces geweest met mensen maar liever gelukkig alleen dan dit gedoe waar je weer onderuit wilt. Toch teveel laten meeslepen? Je had het toch al aangegeven, paar keer zelfs en mensen kunnen je grens overgaan, dus betel een halt toeroepen nu! Ik voel het gelukkig nu meer aan als ze gaan manipuleren en ben dan direct op mijn hoede. Als je heel duidelijk nee zeg kappen ze echt wel, succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CoconutWoman Geplaatst 28 november 2019 Rapport Share Geplaatst 28 november 2019 (bewerkt) Ja. Afzeggen is het beste. Even moeilijk maar ik zie er echt tegenop. Is geen normaal gesprek mee te houden. Even denken hoe ik dat diplomatiek ga afzeggen. Dank je Smaragd. Overigens behoor jij ook tot dat kleine clubje. Ondanks dat we elkaar zo lang geleden ontmoet hebben. Vriendschap bestaat niet uit quantiteit. 28 november 2019 bewerkt door CoconutWoman Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 28 november 2019 Rapport Share Geplaatst 28 november 2019 @CoconutWoman herken ik . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden